Εμβόλιο για τον κορωνοϊό - Νετανιάχου: 17 τηλεφωνήματα μέσα σε ένα 24ωρο στην Pfizer
Το Ισραήλ έχει συμφωνήσει να πληρώσει 50% περισσότερο ανά δόση από ότι το Ηνωμένο Βασίλειο(30 λίρες) - Ωστόσο, δεν έχει υλοποιηθεί καμία παραγγελία από την Pfizer από τα μέσα του Νοέμβρη
Ζωή Ψαρρά
Όχι ένα, ούτε δύο, αλλά 17 τηλεφωνήματα μέσα στο χρονικό διάστημα μιας ημέρας δέχθηκε ο επικεφαλής της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά, της αμερικανικής πολυεθνικής φαρμακευτικής εταιρείας που βρίσκεται στο επίκεντρο της επικαιρότητας λόγω της παραγωγής εμβολίων κατά της COVID-19, από τον πρωθυπουργό του Ισραήλ, Μπέντζαμιν Νετανιάχου.
Σύμφωνα με εκτενές ρεπορτάζ της «Daily Mail» ο ισραηλινός πρωθυπουργός προσφέρει «Γη και ύδωρ», προκειμένου να προπορευτεί και να παραλάβει νέες δόσεις εμβολίων για τη χώρα.
Κατά τις ίδιες πηγές, η χώρα έχει συμφωνήσει να πληρώσει 50% περισσότερο ανά δόση από ότι το Ηνωμένο Βασίλειο(30 λίρες). Με αυτά τα δεδομένα, έχει τη δυνατότητα να εμβολιάσει τους άνω των 16 μέχρι και τέλη Μαρτίου.
Αξιοποιώντας το αποτελεσματικό Εθνικό Σύστημα Υγείας του και τη βοήθεια του στρατού, αλλά και «στραγγίζοντας» κάθε φιαλίδιο εμβολίου το Ισραήλ κατάφερε με ένα 24ωρο πρόγραμμα εμβολιασμού επτά ημέρες την εβδομάδα να προηγείται μακράν στη σχετική κούρσα παγκοσμίως.
Κλείσιμο
Μέσα σε μόλις τρεις εβδομάδες, το Ισραήλ έχει καταφέρει να εμβολιάσει 1,8 εκατομμύρια πολιτών, δηλαδή το ένα πέμπτο του πληθυσμού. Ωστόσο, δεν έχει υλοποιηθεί καμία παραγγελία από την Pfizer από τα μέσα του Νοέμβρη, την ίδια ώρα που η Βρετανία «κλείδωσε» την αγορά 40 εκατομμυρίων δόσεων.
Η έξυπνη πολιτική των συμφωνιών με τις φαρμακευτικές εταιρείες, όπως όλα δείχνουν, χαρίζει την πρωτιά στο Ισραήλ.
Ανώτατος αξιωματούχος της αντιπολίτευσης, που δεν κατονομάζεται, κατηγορεί την ισραηλινή κυβέρνηση ότι «πηδά την ουρά», πληρώνοντας περισσότερα χρήματα. Ειδήσεις σήμερα:
Μπορεί η Χανιώτισσα κολυμβήτρια να έχει το προνόμιο να καταρρίπτει τα ρεκόρ που η ίδια θέτει, όμως η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν είχε φανταστεί τον εαυτό της να πρωταγωνιστεί στις μεγαλύτερες και τις πιο φωτογενείς αθλητικές διοργανώσεις.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.