Δύο χιλιάδες αποκλεισμένες νταλίκες στην Ινδονησία
01.03.2011
14:43
Περίπου 2.000 νταλίκες έχουν αποκλειστεί εδώ και μία εβδομάδα σε ένα γιγάντιο μποτιλιάρισμα στην Ινδονησία, με αποτέλεσμα οι οδηγοί τους να υποχρεώνονται να πωλούν πράγματά τους, όπως κινητά τηλέφωνα, για να αγοράσουν φαγητό.
Περίπου 2.000 νταλίκες έχουν αποκλειστεί εδώ και μία εβδομάδα σε ένα γιγάντιο μποτιλιάρισμα στην Ινδονησία, με αποτέλεσμα οι οδηγοί τους να υποχρεώνονται να πωλούν πράγματά τους, όπως κινητά τηλέφωνα, για να αγοράσουν φαγητό.
Το μποτιλιάρισμα, κοντά στο λιμάνι του Μεράκ του νησιού της Ιάβας, έχει μήκος 11 χιλιόμετρα και αποτελεί σύμπτωμα της συμφόρησης που επικρατεί στο οδικό δίκτυο της Ινδονησίας, ένα αρχιπέλαγος που αποτελείται από χιλιάδες νησιά.
"Πάνε τρεις ημέρες που είμαι αποκλεισμένος εδώ και η υπομονή μου αρχίζει να τελειώνει. Δεν έχω πια χρήματα και αναγκάστηκα να πουλήσω το κινητό μου για να αγοράσω φαγητό", λέει ένας 35χρονος οδηγός, ο Σουρόνο.
Οι ινδονησιακές αρχές μίσθωσαν τρία επιπλέον οχηματαγωγά για να ξεμπλοκάρουν την κατάσταση στο Μεράκ.
"Τέσσερα άλλα βρίσκονται καθ' οδόν και το μποτιλιάρισμα αρχίζει σταδιακά να περιορίζεται", δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου Μεταφορών.
Μολονότι είναι μέλος της G20 και η μεγαλύτερη οικονομία της νοτιοανατολικής Ασίας, οι υποδομές της Ινδονησίας για τις μεταφορές (δρόμοι, αεροδρόμια, λιμάνια) είναι εντελώς ακατάλληλες για το ρυθμό ανάπτυξης που έχει, υπογραμμίζουν αναλυτές και επενδυτές.
Το μποτιλιάρισμα, κοντά στο λιμάνι του Μεράκ του νησιού της Ιάβας, έχει μήκος 11 χιλιόμετρα και αποτελεί σύμπτωμα της συμφόρησης που επικρατεί στο οδικό δίκτυο της Ινδονησίας, ένα αρχιπέλαγος που αποτελείται από χιλιάδες νησιά.
"Πάνε τρεις ημέρες που είμαι αποκλεισμένος εδώ και η υπομονή μου αρχίζει να τελειώνει. Δεν έχω πια χρήματα και αναγκάστηκα να πουλήσω το κινητό μου για να αγοράσω φαγητό", λέει ένας 35χρονος οδηγός, ο Σουρόνο.
Οι ινδονησιακές αρχές μίσθωσαν τρία επιπλέον οχηματαγωγά για να ξεμπλοκάρουν την κατάσταση στο Μεράκ.
"Τέσσερα άλλα βρίσκονται καθ' οδόν και το μποτιλιάρισμα αρχίζει σταδιακά να περιορίζεται", δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου Μεταφορών.
Μολονότι είναι μέλος της G20 και η μεγαλύτερη οικονομία της νοτιοανατολικής Ασίας, οι υποδομές της Ινδονησίας για τις μεταφορές (δρόμοι, αεροδρόμια, λιμάνια) είναι εντελώς ακατάλληλες για το ρυθμό ανάπτυξης που έχει, υπογραμμίζουν αναλυτές και επενδυτές.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr