Τα επιβεβαιωμένα κρούσματα του SARS-CoV-2 στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 10.237 τις προηγούμενες 24 ώρες, φθάνοντας τα 2.310.233, δείχνουν σήμερα Πέμπτη τα δεδομένα που συγκεντρώνει το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ, ο φορέας επιδημιολογικής επιτήρησης της χώρας.
Παράλληλα άλλοι 666 ασθενείς με την COVID-19 υπέκυψαν, με τον απολογισμό των θυμάτων της πανδημίας του νέου κορωνοϊού να φθάνει τους 63.635 νεκρούς ως εδώ, κατά την ίδια πηγή.
Lockdown μέχρι μέσα Μαρτίου
«Υπαρξιακής» σημασίας χαρακτήρισε το διάστημα μέχρι τα μέσα Μαρτίου η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, ανακοινώνοντας νωρίτερα την απόφαση ομοσπονδίας και κρατιδίων για παράταση του αυστηρού lockdown τουλάχιστονέως τις 7 Μαρτίου.
Η Μέρκελ αναφέρθηκε κυρίως στις παραλλαγές κορωνοϊού, προειδοποιώντας για τον κίνδυνο να «πάρουν το πάνω χέρι». Για τη λειτουργία των σχολείων και των παιδικών σταθμών, θα ληφθούν αποφάσεις τις επόμενες ημέρες από τις τοπικές κυβερνήσεις.
Ήδη κάποια κρατίδια, όπως η Σαξονία, έχουν ανακοινώσει την επαναλειτουργία τους από τις 15 Φεβρουαρίου.
Η καγκελάριος δήλωσε ότι η ίδια θα προτιμούσε η επιστροφή των μαθητών στο σχολείο να γίνει από την 1η Μαρτίου και μετά, καθώς, όπως είπε, τότε φαίνεται ότι ο αριθμός των νέων κρουσμάτων ανά 100.000 κατοίκους εντός μίας εβδομάδας θα έχει πέσει κάτω από το όριο των 50.
Παραδέχθηκε ωστόσο ότι δεν ήταν τελικά εύκολο να επιβληθεί στους Πρωθυπουργούς των κρατιδίων. Εφόσον ο δείκτης έχει πέσει πράγματι κάτω από το 50, την 1η Μαρτίου θα λειτουργήσουν και πάλι τα κομμωτήρια, ενώ τα καταστήματα λιανικής πώλησης θα μπορούν να ανοίξουν μόνο όταν ο συγκεκριμένος δείκτης περιοριστεί σταθερά κάτω από το 35.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!