Παρ’ όλο που η βασιλική οικογένεια του Ηνωμένου Βασιλείου και οι προσκείμενοι στα μέλη της, δεν έχουν επιτρέψει επιτόπια γυρίσματα, ο σχεδιαστής παραγωγής της σειράς βρήκε έναν δημιουργικό τρόπο να περιηγηθεί, επειδή δεν είχε πρόσβαση στις αίθουσες του Παλατιού του Μπάκιγχαμ.
Ο Μάρτιν Τσάιλντς απλώς έκανε μια δημόσια περιήγηση στο Παλάτι έναντι 26,50 αγγλικών λιρών για να αποκτήσει γνώση, ώστε να μπορεί να αναδημιουργήσει την κατοικία σε 15 διαφορετικές τοποθεσίες γυρισμάτων.
«Το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν πώς θα μπορούσαμε να μετατρέψουμε αυτές τις αίθουσες σε χώρους όπου θα μπορούσε να εκτυλιχθεί δράση, όπου οι άνθρωποι θα μπορούσαν να συζητούν και θα μπορούσαμε να διατηρήσουμε το ενδιαφέρον» είπε στη Royal Television Society μέσω της Daily Mail.
«Όποτε ήμουν σε μία αίθουσα, κοιτούσα τις πόρτες στο διπλανό δωμάτιο, για να δω τι ενδιαφέροντα πλάνα θα πρόβαλα στην οθόνη» ανέφερε.
Οι ιδιωτικοί χώροι της βασιλικής οικογένειας δεν περιλαμβάνονται στις περιηγήσεις, αλλά ο Μάρτιν Τσάιλντς χρησιμοποίησε τις γνώσεις από άλλες πηγές για να δημιουργήσει τα σκηνικά.
«Το μόνο που γνώριζα ήταν ότι τα διαμερίσματα στον επάνω όροφο είναι σε έναν άξονα, δηλαδή τέσσερα δωμάτια στη σειρά που συνδέονται με πόρτες και όχι με διάδρομο», είπε. «Μόλις έμαθα για τα ιδιωτικά διαμερίσματα, την κρεβατοκάμαρα και τη γκαρνταρόμπα της βασίλισσας και το υπνοδωμάτιο του Φίλιππου, τότε είχα έναν αρχιτεκτονικό συμβολισμό για έναν εξαιρετικό γάμο. Αυτό σήμαινε ότι μπορούσαν να κλείσουν τις πόρτες ο ένας στον άλλο, θα υπήρχε απόσταση μεταξύ τους και θα υπήρχε εγγύτητα όταν το ήθελαν» τόνισε.
Μπορεί η Χανιώτισσα κολυμβήτρια να έχει το προνόμιο να καταρρίπτει τα ρεκόρ που η ίδια θέτει, όμως η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν είχε φανταστεί τον εαυτό της να πρωταγωνιστεί στις μεγαλύτερες και τις πιο φωτογενείς αθλητικές διοργανώσεις.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.