Τουρκία: Επιμένει στο Κανάλι της Κωνσταντινούπολης ο Ερντογάν - Ο σχεδιασμός του «φαραωνικού» έργου
Τουρκία: Επιμένει στο Κανάλι της Κωνσταντινούπολης ο Ερντογάν - Ο σχεδιασμός του «φαραωνικού» έργου
Το έργο είναι ένα σχέδιο για τη σύνδεση της Θάλασσας του Μαρμαρά με τη Μαύρη Θάλασσα, το οποίο θα παρακάμπτει τα στενά του Βοσπόρου
Το πρόσφατο ατύχημα στη διώρυγα του Σουέζ, επικαλείται η τουρκική κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να κάμψει τις αντιδράσεις για το φαραωνικό έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης (Canal Istanbul), που προκαλεί έντονες αντιδράσεις
Με δηλώσεις του ο Τούρκος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Αντίλ Καραϊσμαΐλογλου, υπεραμύνθηκε των σχεδιασμών του προέδρου Ταγίπ Ερντογάν, υποστηρίζοντας πως: «Το κανάλι της Κωνσταντινούπολης θα είναι το πιο σημαντικό συστατικό του Μεσαίου Διαδρόμου, που είναι η εμπορική οδός που συνδέει την Ευρώπη και την Ασία».
Ο «Μεσαίος Διάδρομος» ξεκινάει από την τουρκική επικράτεια και συνεχίζει μέσω του Καυκάσου και της Κασπίας Θάλασσας, του Τουρκμενιστάν, του Καζακστάν, καταλήγοντας στην Κίνα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Γενί Σαφάκ, ο «Μεσαίος Διάδρομος», μέρος του έργου «One Belt, One Road», θ’ αποτελέσει: «την ασφαλέστερη και οικονομικότερη εμπορική διαδρομή».
Ο ίδιος συνέκρινε τη Διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας με τον Μέσο Διάδρομο και μίλησε υπέρ του δεύτερου, το οποίο είναι πιο ελκυστικό κλιματικά και είναι περίπου 2 χιλιάδες χιλιόμετρα και 15 ημέρες μικρότερο από τη θαλάσσια διαδρομή.
Ταυτόχρονα, ο Καραϊσμαΐλογλου σημείωσε τον μεγάλο όγκο των τουρκικών κεφαλαιουχικών επενδύσεων στην ανάπτυξη αυτής της κατεύθυνσης, καθώς και τις μεγάλες εμπορικές και οικονομικές ευκαιρίες που ανοίγουν κατά τη χρήση του Μεσαίου Διαδρόμου για την Τουρκία και τις χώρες της Κεντρικής Ασίας.
«Θα δημιουργήσουμε την ασφαλέστερη διαδρομή logistics στον κόσμο. Και ούτε η χώρα μας ούτε η παγκόσμια οικονομία θα επηρεαστούν από τυχόν ταραχές» τόνισε.
Το Κανάλι της Κωνσταντινούπολης (Canal Istanbul), είναι ένα σχέδιο για τη σύνδεση της Θάλασσας του Μαρμαρά με τη Μαύρη Θάλασσα, το οποίο θα παρακάμπτει τα στενά του Βοσπόρου.
Το έργο ύψους 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που υποστηρίζεται από τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στοχεύει στη δημιουργία μιας εναλλακτικής διαδρομής για τη ναυτιλία, για την προστασία της Κωνσταντινούπολης από περιβαλλοντικές καταστροφές που θα μπορούσαν να προκύψουν από ατυχήματα τα οποία συνεπάγεται η μεταφορά επικίνδυνων φορτίων.
Ειδήσεις σήμερα:
Πραξικόπημα στη Μιανμάρ: Ο ΟΗΕ φοβάται «εμφύλιο πόλεμο», η Κίνα αποκλείει τις κυρώσεις
Επέμβαση της αστυνομίας σε κορωνοπάρτι στη Μητροπόλεως
Survivor: Η υποπλοίαρχος Μαριανθή Κάσδαγλη στο τιμόνι της βάρκας της επιστροφής
Με δηλώσεις του ο Τούρκος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Αντίλ Καραϊσμαΐλογλου, υπεραμύνθηκε των σχεδιασμών του προέδρου Ταγίπ Ερντογάν, υποστηρίζοντας πως: «Το κανάλι της Κωνσταντινούπολης θα είναι το πιο σημαντικό συστατικό του Μεσαίου Διαδρόμου, που είναι η εμπορική οδός που συνδέει την Ευρώπη και την Ασία».
Ο «Μεσαίος Διάδρομος» ξεκινάει από την τουρκική επικράτεια και συνεχίζει μέσω του Καυκάσου και της Κασπίας Θάλασσας, του Τουρκμενιστάν, του Καζακστάν, καταλήγοντας στην Κίνα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Γενί Σαφάκ, ο «Μεσαίος Διάδρομος», μέρος του έργου «One Belt, One Road», θ’ αποτελέσει: «την ασφαλέστερη και οικονομικότερη εμπορική διαδρομή».
Ο ίδιος συνέκρινε τη Διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας με τον Μέσο Διάδρομο και μίλησε υπέρ του δεύτερου, το οποίο είναι πιο ελκυστικό κλιματικά και είναι περίπου 2 χιλιάδες χιλιόμετρα και 15 ημέρες μικρότερο από τη θαλάσσια διαδρομή.
Ταυτόχρονα, ο Καραϊσμαΐλογλου σημείωσε τον μεγάλο όγκο των τουρκικών κεφαλαιουχικών επενδύσεων στην ανάπτυξη αυτής της κατεύθυνσης, καθώς και τις μεγάλες εμπορικές και οικονομικές ευκαιρίες που ανοίγουν κατά τη χρήση του Μεσαίου Διαδρόμου για την Τουρκία και τις χώρες της Κεντρικής Ασίας.
«Θα δημιουργήσουμε την ασφαλέστερη διαδρομή logistics στον κόσμο. Και ούτε η χώρα μας ούτε η παγκόσμια οικονομία θα επηρεαστούν από τυχόν ταραχές» τόνισε.
Το Κανάλι της Κωνσταντινούπολης (Canal Istanbul), είναι ένα σχέδιο για τη σύνδεση της Θάλασσας του Μαρμαρά με τη Μαύρη Θάλασσα, το οποίο θα παρακάμπτει τα στενά του Βοσπόρου.
Το έργο ύψους 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που υποστηρίζεται από τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στοχεύει στη δημιουργία μιας εναλλακτικής διαδρομής για τη ναυτιλία, για την προστασία της Κωνσταντινούπολης από περιβαλλοντικές καταστροφές που θα μπορούσαν να προκύψουν από ατυχήματα τα οποία συνεπάγεται η μεταφορά επικίνδυνων φορτίων.
Ειδήσεις σήμερα:
Πραξικόπημα στη Μιανμάρ: Ο ΟΗΕ φοβάται «εμφύλιο πόλεμο», η Κίνα αποκλείει τις κυρώσεις
Επέμβαση της αστυνομίας σε κορωνοπάρτι στη Μητροπόλεως
Survivor: Η υποπλοίαρχος Μαριανθή Κάσδαγλη στο τιμόνι της βάρκας της επιστροφής
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα