«Squid Game»: Έδειξαν πραγματικό αριθμό τηλεφώνου στη σειρά - Μπαράζ κλήσεων δέχεται η κάτοχος
Φαν της σειράς ζητούν να λάβουν μέρος στο παιχνίδι – Δεν είναι διαχειρίσιμη η κατάσταση, λέει η Νοτιοκορεάτισσα στην οποία ανήκει ο αριθμός
Χιλιάδες κλήσεις λαμβάνει καθημερινά μια γυναίκα από τη Νότια Κορέα αφού ο αριθμός του τηλεφώνου της εμφανίστηκε σε επεισόδιο του Squid Game.
Πρόκειται για τον αριθμό στον οποίο καλούν οι παίχτες για να λάβουν μέρος στο «Παιχνίδι του Καλαμαριού» το οποίο είναι μία διεστραμμένη παραλλαγή παιδικών παιχνιδιών με τους παίχτες που χάνουν να δολοφονούνται. Πρόκειται για ανθρώπους ευάλωτους που χρειάζονται απεγνωσμένα χρήματα. 456 συμμετέχοντες ετερόκλητης προέλευσης βρίσκονται κλειδωμένοι σε μια μυστική τοποθεσία και παίζουν παιχνίδια για να κερδίσουν 45,6 δισεκατομμύρια γουόν.
Στον επίμαχο αριθμό καθημερινά τηλεφωνούν χιλιάδες άνθρωποι που παρακολούθησαν την σειρά και ζητούν να λάβουν μέρος στο παιχνίδι. «Έχω μείνει έκπληκτη. Αυτόν τον αριθμό τον χρησιμοποιώ τα τελευταία δέκα χρόνια», λέει η γυναίκα που δέχεται μπαράζ τηλεφωνημάτων.
«Υπάρχουν πάνω από 4.000 αριθμοί που πρέπει να σβήσω από το κινητό μου», λεει και προσθέτει: «Στην αρχή δεν ήξερα γιατί ο φίλος μου, μου είπε ότι ο αριθμός μου εμφανίστηκε στο «Squid Game» και έπειτα κατάλαβα.
Η γυναίκα, επιχειρηματίας από τη Seongju σε τοπικά Μέσα δήλωσε πως η κατάσταση δεν είναι πλέον διαχειρίσιμη.
Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα απέρριψε μία προσφορά αποζημίωσης 5 εκατ. γουόν δηλαδή σχεδόν 4.200 δολ. Το Netflixπρόκειται τώρα να επεξεργαστεί κάποιες σκηνές από το επεισόδια που έχουν ήδη προβληθεί προκειμένου να διορθώσει το πρόβλημα.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.