Τα τρία λεπτά τρόμου της μοιράιας πτήσης της Air France
Τα τρία λεπτά τρόμου της μοιράιας πτήσης της Air France
Τρία ολόκληρα λεπτά διήρκησε η πτώση των επιβατών στον Ατλαντικό ωκεανό
UPD:
Τρία ολόκληρα λεπτά διήρκησε η πτώση του αεροσκάφους Airbus A330 της Air France στον Ατλαντικό ωκεανό, τον Ιούνιο του 2009.
Το μαύρο κουτί του αεροπλάνου που εκτελούσε την πτήση Ρίο-Παρίσι, έφερε στο φως τρομακτικές λεπτομέρειες από το τραγικό δυστύχημα που οδήγησε στο θάνατο 228 επιβάτες.
Οι πιλότοι του Airbus A330 είχαν προειδοποιήσει ότι θα έμπαιναν σε ζώνη ισχυρών αναταράξεων και είχαν διαπιστώσει μια δυσλειτουργία στα δεδομένα, κυρίως σε αυτά της ταχύτητας, ακριβώς πριν σταματήσουν οι καταγραφές στα μαύρα κουτιά.
Σύμφωνα με το γαλλικό Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (BEA), ο ένας από τους πιλότους δήλωσε σχεδόν δυόμισι λεπτά πριν σταματήσουν οι καταγραφές στα μαύρα κουτιά: "δεν έχουμε καμιά ένδειξη που να είναι έγκυρη". Οι πιλότοι έβλεπαν να εμφανίζονται δύο διαφορετικές ενδείξεις ταχύτητας επί λίγο λιγότερο από ένα λεπτό, η μία από τις οποίες έδειχνε απότομη μείωση της ταχύτητας.
Η κάθοδος του αεροπλάνου διήρκεσε 3 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα πριν αγγίξει την επιφάνεια του Ατλαντικού ωκεανού και ο κυβερνήτης, ο οποίος είχε φύγει από το πιλοτήριο για να αναπαυθεί λίγο πριν από τα πρώτα συμβάντα, είχε επιστρέψει στο πιλοτήριο όπου βρίσκονταν οι δύο συγκυβερνήτες του ένα λεπτό πριν από τη συντριβή.
Ένας από τους πιλότους είχε προειδοποιήσει το πλήρωμα ότι θα έμπαιναν σε μια ζώνη ισχυρότερων αναταράξεων σχεδόν οκτώ λεπτά πριν από το τέλος των καταγραφών στα μαύρα κουτιά, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Το μαύρο κουτί του αεροπλάνου που εκτελούσε την πτήση Ρίο-Παρίσι, έφερε στο φως τρομακτικές λεπτομέρειες από το τραγικό δυστύχημα που οδήγησε στο θάνατο 228 επιβάτες.
Οι πιλότοι του Airbus A330 είχαν προειδοποιήσει ότι θα έμπαιναν σε ζώνη ισχυρών αναταράξεων και είχαν διαπιστώσει μια δυσλειτουργία στα δεδομένα, κυρίως σε αυτά της ταχύτητας, ακριβώς πριν σταματήσουν οι καταγραφές στα μαύρα κουτιά.
Σύμφωνα με το γαλλικό Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (BEA), ο ένας από τους πιλότους δήλωσε σχεδόν δυόμισι λεπτά πριν σταματήσουν οι καταγραφές στα μαύρα κουτιά: "δεν έχουμε καμιά ένδειξη που να είναι έγκυρη". Οι πιλότοι έβλεπαν να εμφανίζονται δύο διαφορετικές ενδείξεις ταχύτητας επί λίγο λιγότερο από ένα λεπτό, η μία από τις οποίες έδειχνε απότομη μείωση της ταχύτητας.
Η κάθοδος του αεροπλάνου διήρκεσε 3 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα πριν αγγίξει την επιφάνεια του Ατλαντικού ωκεανού και ο κυβερνήτης, ο οποίος είχε φύγει από το πιλοτήριο για να αναπαυθεί λίγο πριν από τα πρώτα συμβάντα, είχε επιστρέψει στο πιλοτήριο όπου βρίσκονταν οι δύο συγκυβερνήτες του ένα λεπτό πριν από τη συντριβή.
Ένας από τους πιλότους είχε προειδοποιήσει το πλήρωμα ότι θα έμπαιναν σε μια ζώνη ισχυρότερων αναταράξεων σχεδόν οκτώ λεπτά πριν από το τέλος των καταγραφών στα μαύρα κουτιά, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Το BEA ανακοίνωσε πάντως ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς για να εντοπισθούν τα αίτια της συντριβής και ότι μια πληρέστερη έκθεση θα ανακοινωθεί το καλοκαίρι.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα