Πες «ναι στο παιχνίδι» απολαμβάνοντας σούπερ προσφορές σε ένα σύγχρονο, γρήγορο και φιλικό περιβάλλον, με απόλυτη ασφάλεια για τις συναλλαγές σου και άμεση διευθέτηση
Οι φιλορώσοι «εθνικοποίησαν» δύο πλοία στη Μαριούπολη
Οι φιλορώσοι «εθνικοποίησαν» δύο πλοία στη Μαριούπολη
Περισσότερα από 80 πλοία υπό ξένη σημαία παραμένουν καθηλωμένα σε λιμάνια της Ουκρανίας
Οι φιλορώσοι αυτονομιστές κατέλαβαν δύο πλοία υπό ξένη σημαία στο λιμάνι της Μαριούπολης, στην ανατολική Ουκρανία, ανακοινώνοντας ότι αποτελούν πλέον «κρατική ιδιοκτησία». Πρόκειται για τις πρώτες τέτοιες ενέργειες σε βάρος της εμπορικής ναυτιλίας, σύμφωνα με τις επιστολές που περιήλθαν στην κατοχή του πρακτορείου Reuters.
Η Μαριούπολη, στο νοτιοανατολικό άκρο της Ουκρανίας, πέρασε στον έλεγχο των Ρώσων και των αυτονομιστών τον Μάιο, έπειτα από πολύμηνη πολιορκία. Η αυτοανακηρυχθείσα Λαϊκή Δημοκρατία του Ντονέτσκ, μέσω του «υπουργείου Εξωτερικών» της, ενημέρωσε δύο ναυτιλιακές εταιρίες ότι θα πλοία τους «υπόκεινται σε αναγκαστική κατάσχεση κινητής περιουσίας» η οποία καθίσταται «κρατική περιουσία» χωρίς καμία αποζημίωση για τους ιδιοκτήτες.
Η εταιρεία Smarta Shipping, στην οποία ανήκει το υπό λιβεριανή σημαία πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Smarta, ανέφερε ότι ενημερώθηκε για την κατάσχεση στις 30 Ιουνίου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την χαρακτήρισε «παράνομη» και αντίθετη «με όλους τους κανόνες του διεθνούς δικαίου».
«Τέτοια αναγκαστική κατάσχεση συνιστά καταπάτηση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όσον αφορά τα δικαιώματα ιδιοκτησίας», σχολίασε, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια «σοβαρή απειλή για τη ναυτιλία και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας».
Σύμφωνα με την εταιρεία, το Smarta έφτασε στη Μαριούπολη στις 21 Φεβρουαρίου για να φορτώσει χάλυβα και επλήγη από τους βομβαρδισμούς στην πόλη στις 20 Μαρτίου, με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρές ζημιές στη γέφυρά του. Τα 19 μέλη του πληρώματος μεταφέρθηκαν δια της βίας στο Ντονέτσκ από τους Ρώσους στρατιώτες και απελευθερώθηκαν έναν μήνα αργότερα.
Το άλλο πλοίο που κατασχέθηκε είναι το υπό σημαία Παναμά Blue Star I.
Ένα στέλεχος της διαχειρίστριας εταιρείας Fetida Maritaime που εδρεύει στην Οδησσό απέφυγε να κάνει κάποιο σχόλιο, λέγοντας ότι οι υπηρεσίες ασφαλείας της Ουκρανίας έχουν όλες τις σχετικές πληροφορίες.
Ένας αξιωματούχος του ουκρανικού υπουργείου Εξωτερικών δήλωσε ότι γνωρίζει την ανακοίνωση της «ρωσικής κατοχικής αρχής στο Ντόνετσκ για τη δημιουργία ενός εθνικού στόλου αποτελούμενου από πλοία που έκλεψαν στη Μαριούπολη», προσθέτοντας ότι ελέγχουν τις πληροφορίες.
Περισσότερα από 80 πλοία υπό ξένη σημαία παραμένουν καθηλωμένα σε λιμάνια της Ουκρανίας, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ. Ορισμένα από αυτά τα λιμάνια ελέγχονται από τους Ρώσους.
Ειδήσεις σήμερα:
«Με εξέπληξε ότι δεν μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του», δήλωσε ο Τόνι Ναδάλ για τον Τσιτσιπά
Μαίνεται η μεγάλη φωτιά στο Πόρτο Γερμενό - Κάηκαν σπίτια
Υπόθεση Μπίκα: Τα ψέματα της Γεωργίας άντεξαν έξι μήνες
Η Μαριούπολη, στο νοτιοανατολικό άκρο της Ουκρανίας, πέρασε στον έλεγχο των Ρώσων και των αυτονομιστών τον Μάιο, έπειτα από πολύμηνη πολιορκία. Η αυτοανακηρυχθείσα Λαϊκή Δημοκρατία του Ντονέτσκ, μέσω του «υπουργείου Εξωτερικών» της, ενημέρωσε δύο ναυτιλιακές εταιρίες ότι θα πλοία τους «υπόκεινται σε αναγκαστική κατάσχεση κινητής περιουσίας» η οποία καθίσταται «κρατική περιουσία» χωρίς καμία αποζημίωση για τους ιδιοκτήτες.
Η εταιρεία Smarta Shipping, στην οποία ανήκει το υπό λιβεριανή σημαία πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Smarta, ανέφερε ότι ενημερώθηκε για την κατάσχεση στις 30 Ιουνίου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την χαρακτήρισε «παράνομη» και αντίθετη «με όλους τους κανόνες του διεθνούς δικαίου».
«Τέτοια αναγκαστική κατάσχεση συνιστά καταπάτηση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όσον αφορά τα δικαιώματα ιδιοκτησίας», σχολίασε, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια «σοβαρή απειλή για τη ναυτιλία και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας».
Σύμφωνα με την εταιρεία, το Smarta έφτασε στη Μαριούπολη στις 21 Φεβρουαρίου για να φορτώσει χάλυβα και επλήγη από τους βομβαρδισμούς στην πόλη στις 20 Μαρτίου, με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρές ζημιές στη γέφυρά του. Τα 19 μέλη του πληρώματος μεταφέρθηκαν δια της βίας στο Ντονέτσκ από τους Ρώσους στρατιώτες και απελευθερώθηκαν έναν μήνα αργότερα.
Το άλλο πλοίο που κατασχέθηκε είναι το υπό σημαία Παναμά Blue Star I.
Ένα στέλεχος της διαχειρίστριας εταιρείας Fetida Maritaime που εδρεύει στην Οδησσό απέφυγε να κάνει κάποιο σχόλιο, λέγοντας ότι οι υπηρεσίες ασφαλείας της Ουκρανίας έχουν όλες τις σχετικές πληροφορίες.
Ένας αξιωματούχος του ουκρανικού υπουργείου Εξωτερικών δήλωσε ότι γνωρίζει την ανακοίνωση της «ρωσικής κατοχικής αρχής στο Ντόνετσκ για τη δημιουργία ενός εθνικού στόλου αποτελούμενου από πλοία που έκλεψαν στη Μαριούπολη», προσθέτοντας ότι ελέγχουν τις πληροφορίες.
Περισσότερα από 80 πλοία υπό ξένη σημαία παραμένουν καθηλωμένα σε λιμάνια της Ουκρανίας, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ. Ορισμένα από αυτά τα λιμάνια ελέγχονται από τους Ρώσους.
Ειδήσεις σήμερα:
«Με εξέπληξε ότι δεν μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του», δήλωσε ο Τόνι Ναδάλ για τον Τσιτσιπά
Μαίνεται η μεγάλη φωτιά στο Πόρτο Γερμενό - Κάηκαν σπίτια
Υπόθεση Μπίκα: Τα ψέματα της Γεωργίας άντεξαν έξι μήνες
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα