Η Νέα Ζηλανδία υψώνει το μεσαίο δάκτυλο στη νέα καμπάνια για την ηπατίτιδα C
Οργή για τη νέα καμπάνια της ηπατίτιδας C - Το υπουργείο Υγείας κυκλοφόρησε αφίσες, τηλεοπτικά και διαδικτυακά σποτ με την προκλητική χειρονομία
Μίνα Αγγελίνη
Σάλο προκάλεσε στη Νέα Ζηλανδία η ιδέα του υπουργείου Υγείας να αφυπνίσει τους πολίτες προκειμένου να κάνουν τις απαραίτητες προληπτικές εξετάσεις για την ηπατίτιδα Cπροωθώντας μία διαφήμιση όπου διασημότητες υψώνουν το μεσαίο δάκτυλο.
Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση έφερε γκρίνια καθώς εκατοντάδες Νεοζηλανδοί πολίτες έσπευσαν να διαμαρτυρηθούν για το προσβλητικό περιεχόμενο της διαφήμισης και την χειρονομία που παραπέμπει σε ανάρμοστη συμπεριφορά.
Όπως αναφέρει η ρυθμιστική αρχή της Νέας Ζηλανδίας, υπήρξαν πάρα πολλές καταγγελίες με τους πολίτες να επισημαίνουν ότι οι αφίσες ήταν σε κοινή θέα και κατά συνέπεια μπορούσαν να τις δουν ακόμα και παιδιά.
«Οι αφίσες δεν έχουν θέση σε σημεία όπου έχουν πρόσβαση τα παιδιά μας», αναφέρουν αρκετοί Νεοζηλανδοί.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Guardian, οι αρμόδιες αρχές της χώρας υπογράμμισαν ότι «Αν και γίνεται κατανοητό πως υπάρχει ένα εύκολο τεστ ανίχνευσης της ηπατίτιδας C και μία νέα αποτελεσματική θεραπεία, γεγονός που σημαίνει ότι μπορείς να σηκώσεις το μεσαίο δάχτυλο στον ιό, το πλαίσιο ενδέχεται να μην είναι σαφές για πολλούς ανθρώπους που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην χειρονομία».
Τελικά, οι ρυθμιστικές αρχές της χώρας αποφάνθηκαν ότι, η διαφήμιση με το προτεταμένο δάκτυλο είναι μία απρεπή και προσβλητική κίνηση και αποτελεί παραβίαση των κανονισμών.
Ο επικεφαλής της υπηρεσίας Δημόσιας Υγείας έσπευσε να εκφράσει την απογοήτευσή του για την απόφαση υπογραμμίζοντας ότι δεν είχε καμία πρόθεση να προσβάλει κανέναν.
Κλείσιμο
Πάντως, η βρετανική εφημερίδα υποστηρίζει ότι η διαφήμιση με προτεταμένο το μεσαίο δάκτυλο έχει αφαιρεθεί από την καμπάνια του υπουργείου Υγείας, ωστόσο, το σχετικό clip παραμένει στο YouTube.
Με την PrimaDonna Aromatic της De’Longhi απολαμβάνουμε το ζεστό ή κρύο ρόφημά μας στο χώρο μας, από τον κόκκο στο φλιτζάνι, όπως ακριβώς θα το κάναμε στα πιο premium café του κόσμου
Σε μια λαμπερή τελετή στα «Sponsorship Awards 2025» η bwin έλαμψε με τα έξι βραβεία που κατέκτησε, επιβεβαιώνοντας έτσι τον σημαντικό της ρόλο και στον αθλητικό χώρο.