Μασκ για συνδρομή στο Twitter: Συνεχίστε να παραπονιέστε, αλλά θα κοστίσει 8 δολάρια
Μασκ για συνδρομή στο Twitter: Συνεχίστε να παραπονιέστε, αλλά θα κοστίσει 8 δολάρια
Τι αναφέρει ο νέος ιδιοκτήτης του Twitter μετά την ανακοίνωση της συνδρομής 8 δολαρίων μηνιαίως
Τη συνδρομή 8 δολαρίων μηνιαίως ανακοίνωσε χθες Τρίτη ο νέος ιδιοκτήτης του Twitter, Έλον Μασκ, για τους χρήστες της πλατφόρμας που επιθυμούν να επαληθεύσουν ως «αυθεντικό» τον λογαριασμό τους και να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις.
Παρόλο που ο Μασκ σημείωσε ότι η τιμή θα προσαρμοστεί ανά χώρα, ανάλογα με την αγοραστική δύναμη, κάποιοι χρήστες έσπευσαν να παραπονεθούν, γεγονός που δεν πτόησε τον δισεκατομμυριούχο Mr. Tesla, ο οποίος με νέα του ανάρτηση στο Twitter ανέφερε:
«Για όλους τους παραπονούμενους, συνεχίστε να παραπονιέστε, αλλά θα κοστίσει 8 δολάρια».
Αβεβαιότητα των διαφημιστών, αναφορικά με τις αλλαγές
Στο μεταξύ, η Σάρα Περσονέτε υπεύθυνη του διαφημιστικού τμήματος του Twitter, ανακοίνωσε σε μία χθεσινή ανάρτησή της ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, ακολουθώντας την πορεία εξόδου από την εταιρία σχεδόν του συνόλου των υψηλόβαθμων στελεχών της.
Η εξέλιξη αυτή μεγαλώνει την αβεβαιότητα των διαφημιστών, αναφορικά με τις αλλαγές που θα γίνουν στην Twitter Inc υπό τη διοίκηση του Έλον Μασκ.
Η Περσονέτε που είχε ηγετική θέση για την εξυπηρέτηση των πελατών, ακολουθεί στελέχη της διοίκησης συμπεριλαμβανομένου του πρώην διευθύνοντα συμβούλου Παράγκ Αγκραβάλ, αλλά και του οικονομικού διευθυντή Νεντ Σιγκάλ, τους οποίους ο Μασκ απέλυσε την προηγούμενη εβδομάδα.
Η υπεύθυνη για τους ανθρώπους και την πολυπολιτισμικότητα Νταλάνα Μπραντ ανακοίνωσε χθες με μία ανάρτησή της στο LinkedIn ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο γενικός διευθυντής για τις βασικές τεχνολογίες Νικ Κάλντγουελ επιβεβαίωσε την αποχώρησή του από το Twitter, αλλάζοντας το προφίλ του σε “πρώην διευθυντικό στέλεχος της Twitter Inc”, από το βράδυ της Δευτέρας.
Twitter’s current lords & peasants system for who has or doesn’t have a blue checkmark is bullshit.
— Elon Musk (@elonmusk) November 1, 2022
Power to the people! Blue for $8/month.
Παρόλο που ο Μασκ σημείωσε ότι η τιμή θα προσαρμοστεί ανά χώρα, ανάλογα με την αγοραστική δύναμη, κάποιοι χρήστες έσπευσαν να παραπονεθούν, γεγονός που δεν πτόησε τον δισεκατομμυριούχο Mr. Tesla, ο οποίος με νέα του ανάρτηση στο Twitter ανέφερε:
«Για όλους τους παραπονούμενους, συνεχίστε να παραπονιέστε, αλλά θα κοστίσει 8 δολάρια».
To all complainers, please continue complaining, but it will cost $8
— Elon Musk (@elonmusk) November 2, 2022
Αβεβαιότητα των διαφημιστών, αναφορικά με τις αλλαγές
Στο μεταξύ, η Σάρα Περσονέτε υπεύθυνη του διαφημιστικού τμήματος του Twitter, ανακοίνωσε σε μία χθεσινή ανάρτησή της ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, ακολουθώντας την πορεία εξόδου από την εταιρία σχεδόν του συνόλου των υψηλόβαθμων στελεχών της.
Η εξέλιξη αυτή μεγαλώνει την αβεβαιότητα των διαφημιστών, αναφορικά με τις αλλαγές που θα γίνουν στην Twitter Inc υπό τη διοίκηση του Έλον Μασκ.
Η Περσονέτε που είχε ηγετική θέση για την εξυπηρέτηση των πελατών, ακολουθεί στελέχη της διοίκησης συμπεριλαμβανομένου του πρώην διευθύνοντα συμβούλου Παράγκ Αγκραβάλ, αλλά και του οικονομικού διευθυντή Νεντ Σιγκάλ, τους οποίους ο Μασκ απέλυσε την προηγούμενη εβδομάδα.
Η υπεύθυνη για τους ανθρώπους και την πολυπολιτισμικότητα Νταλάνα Μπραντ ανακοίνωσε χθες με μία ανάρτησή της στο LinkedIn ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο γενικός διευθυντής για τις βασικές τεχνολογίες Νικ Κάλντγουελ επιβεβαίωσε την αποχώρησή του από το Twitter, αλλάζοντας το προφίλ του σε “πρώην διευθυντικό στέλεχος της Twitter Inc”, από το βράδυ της Δευτέρας.
Η Περσονέτε, ο Κάλντγουελ και η Μπραντ δεν ανταποκρίθηκαν σε αιτήματα σχολιασμού.
Η ομάδα του Μασκ έχει συναντήσεις με διαφημιστές αυτή την εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, καθώς οι πελάτες της εταιρίας ανησυχούν όλο και περισσότερο, σχετικά με το ενδεχόμενο αρνητικών επιπτώσεων από την εμφάνιση απρεπούς περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.
Μία συμμαχία περισσότερων από 40 υποστηρικτικών οργανώσεων συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ατόμων (NAACP), αλλά και της ομάδας υποστήριξης στις μεταρρυθμίσεις των ΜΜΕ (Free Press) έστειλαν χθες, μία επιστολή σε 20 σημαντικούς διαφημιστές του Twitter ζητώντας την απόσυρση των διαφημίσεών τους, στην περίπτωση που ο Μασκ επιβάλλει την άσκηση ελέγχου στις αναρτήσεις της αναφερόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Η Mediabrands που ανήκει στην εταιρία συμμετοχών IPG συμβούλευσε τους πελάτες της να παύσουν να βάζουν διαφημίσεις στο Twitter από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι η Twitter Inc να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της, αναφορικά με την προστασία της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως δήλωσε μία πηγή που έχει λάβει σχετική γνώση για το ζήτημα αυτό.
Η IPG συνεργάζεται με εταιρίες που έχουν μεγάλη διαφημιστική παρουσία όπως, η Coca-Cola, η American Express και η Johnson & Johnson. Οι συστάσεις της IPG προς τους διαφημιστές αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο Morning Brew.
Ο Τζέισον Καλακάνις, ένας επενδυτής, αλλά και έμπιστος του Μασκ που εργάζεται για την Twitter, δήλωσε τη Δευτέρα ότι η εταιρία είχε “μία πολύ παραγωγική ημέρα” αναφορικά με συναντήσεις τόσο με στελέχη της αγοράς, όπως και διαφημιστές.
Οι συναντήσεις με τους διαφημιστές θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εταιρίες να λάβουν τις αποφάσεις τους για το αν θα παραμείνουν ή θα εγκαταλείψουν την αναφερόμενη πλατφόρμα, εξαιτίας διχαστικού και αιχμηρού περιεχομένου.
Ο Μασκ προσπάθησε να διαβεβαιώσει τους διαφημιστές. “Η δέσμευση της Twitter στην ασφάλεια των εταιριών δεν έχει αλλάξει”, όπως ανέφερε σε μία ανάρτηση που έκανε ο ίδιος τη Δευτέρα. Ο Μασκ, είχε προηγούμενα δηλώσει ότι θα αντιστρέψει μία απαγόρευση της Twitter στον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, στον οποίο απαγορεύτηκε η πρόσβαση στην πλατφόρμα, μετά από ανησυχίες ότι οι αναρτήσεις του θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγαλύτερη βία, μετά από την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021.
Ειδικοί έχουν δηλώσει ότι οι αναρτήσεις με περιεχόμενο μίσους εκτοξεύτηκαν από το τότε που ο Μασκ έκλεισε τη συμφωνία για την εξαγορά της Twitter Inc την προηγούμενη εβδομάδα.
Ειδήσεις σήμερα:
Ειδικό ποινικό μητρώο για αδικήματα κατά ανηλίκων παρουσιάζει ο Μητσοτάκης
Ο Έλον Μασκ αλλάζει το Twitter: Η μηνιαία συνδρομή, οι ψεύτικοι λογαριασμοί και το κουμπί επεξεργασίας
Βίντεο: Η Σακίρα προσπέρασε «ουρά» για να μπει πρώτη στον «Πύργο του Τρόμου»
Η ομάδα του Μασκ έχει συναντήσεις με διαφημιστές αυτή την εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, καθώς οι πελάτες της εταιρίας ανησυχούν όλο και περισσότερο, σχετικά με το ενδεχόμενο αρνητικών επιπτώσεων από την εμφάνιση απρεπούς περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.
Μία συμμαχία περισσότερων από 40 υποστηρικτικών οργανώσεων συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ατόμων (NAACP), αλλά και της ομάδας υποστήριξης στις μεταρρυθμίσεις των ΜΜΕ (Free Press) έστειλαν χθες, μία επιστολή σε 20 σημαντικούς διαφημιστές του Twitter ζητώντας την απόσυρση των διαφημίσεών τους, στην περίπτωση που ο Μασκ επιβάλλει την άσκηση ελέγχου στις αναρτήσεις της αναφερόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Η Mediabrands που ανήκει στην εταιρία συμμετοχών IPG συμβούλευσε τους πελάτες της να παύσουν να βάζουν διαφημίσεις στο Twitter από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι η Twitter Inc να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της, αναφορικά με την προστασία της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως δήλωσε μία πηγή που έχει λάβει σχετική γνώση για το ζήτημα αυτό.
Η IPG συνεργάζεται με εταιρίες που έχουν μεγάλη διαφημιστική παρουσία όπως, η Coca-Cola, η American Express και η Johnson & Johnson. Οι συστάσεις της IPG προς τους διαφημιστές αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο Morning Brew.
Ο Τζέισον Καλακάνις, ένας επενδυτής, αλλά και έμπιστος του Μασκ που εργάζεται για την Twitter, δήλωσε τη Δευτέρα ότι η εταιρία είχε “μία πολύ παραγωγική ημέρα” αναφορικά με συναντήσεις τόσο με στελέχη της αγοράς, όπως και διαφημιστές.
Οι συναντήσεις με τους διαφημιστές θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εταιρίες να λάβουν τις αποφάσεις τους για το αν θα παραμείνουν ή θα εγκαταλείψουν την αναφερόμενη πλατφόρμα, εξαιτίας διχαστικού και αιχμηρού περιεχομένου.
Ο Μασκ προσπάθησε να διαβεβαιώσει τους διαφημιστές. “Η δέσμευση της Twitter στην ασφάλεια των εταιριών δεν έχει αλλάξει”, όπως ανέφερε σε μία ανάρτηση που έκανε ο ίδιος τη Δευτέρα. Ο Μασκ, είχε προηγούμενα δηλώσει ότι θα αντιστρέψει μία απαγόρευση της Twitter στον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, στον οποίο απαγορεύτηκε η πρόσβαση στην πλατφόρμα, μετά από ανησυχίες ότι οι αναρτήσεις του θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγαλύτερη βία, μετά από την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021.
Ειδικοί έχουν δηλώσει ότι οι αναρτήσεις με περιεχόμενο μίσους εκτοξεύτηκαν από το τότε που ο Μασκ έκλεισε τη συμφωνία για την εξαγορά της Twitter Inc την προηγούμενη εβδομάδα.
Ειδήσεις σήμερα:
Ειδικό ποινικό μητρώο για αδικήματα κατά ανηλίκων παρουσιάζει ο Μητσοτάκης
Ο Έλον Μασκ αλλάζει το Twitter: Η μηνιαία συνδρομή, οι ψεύτικοι λογαριασμοί και το κουμπί επεξεργασίας
Βίντεο: Η Σακίρα προσπέρασε «ουρά» για να μπει πρώτη στον «Πύργο του Τρόμου»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα