Συγκρούσεις για τα τρένα στο Τορίνο
27.06.2011
15:37
Αστυνομικές δυνάμεις συγκρούστηκαν τη Δευτέρα με κατοίκους της περιοχής Βαλ Ντι Σούζα και μέλη αριστερών οργανώσεων στη περιφέρεια Πεδεμόντιο, στη διάρκεια κινητοποιήσεων ενάντια στη δημιουργία σιδηροδρομικής γραμμής, που θα συνδέει το Τορίνο με τη Λιόν.
Αστυνομικές δυνάμεις συγκρούστηκαν τη Δευτέρα με κατοίκους της περιοχής Βαλ
Ντι Σούζα και μέλη αριστερών οργανώσεων στη περιφέρεια Πεδεμόντιο, στη διάρκεια κινητοποιήσεων ενάντια στη δημιουργία σιδηροδρομικής γραμμής, που θα συνδέει το Τορίνο με τη Λιόν.
Όπως μεταδίδουν ιταλικά μέσα ενημέρωσης, αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση 30 τεθωρακισμένων οχημάτων, με ρίψη δακρυγόνων, αναγκάζοντας, έτσι, τους κατοίκους να απομακρυνθούν από την περιοχή.
Πολλοί αναγκάστηκαν να φύγουν διαμέσου κοντινών δασικών εκτάσεων. "Χάσαμε τη μάχη, όχι τον πόλεμο. Τώρα θα πάρουμε όλο το υλικό που είχαμε μεταφέρει στην περιοχή της Βαλ Ντι Σούζα και μετά θα συντονίσουμε τις νέες κινήσεις μας. Δεν νιώθουμε πάντως ηττημένοι" δήλωσε ο εκπρόσωπος του "κινήματος κατά της υψηλής ταχύτητας", Αλμπέρτο Ντι Πάτσε.
"Χωρίς το έργο αυτό" απαντά ο Ιταλός υφυπουργός Μεταφορών, Ρομπέρτο Καστέλι, "η Ιταλία θα είχε αποκοπεί από τις μεγάλες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές συνδέσεις και θα χάναμε, οπωσδήποτε, εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας. Κάθε δισεκατομμύριο ευρώ που θα επενδύσουμε θα μας αποφέρει τουλάχιστον 20".
Όπως μεταδίδουν ιταλικά μέσα ενημέρωσης, αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση 30 τεθωρακισμένων οχημάτων, με ρίψη δακρυγόνων, αναγκάζοντας, έτσι, τους κατοίκους να απομακρυνθούν από την περιοχή.
Πολλοί αναγκάστηκαν να φύγουν διαμέσου κοντινών δασικών εκτάσεων. "Χάσαμε τη μάχη, όχι τον πόλεμο. Τώρα θα πάρουμε όλο το υλικό που είχαμε μεταφέρει στην περιοχή της Βαλ Ντι Σούζα και μετά θα συντονίσουμε τις νέες κινήσεις μας. Δεν νιώθουμε πάντως ηττημένοι" δήλωσε ο εκπρόσωπος του "κινήματος κατά της υψηλής ταχύτητας", Αλμπέρτο Ντι Πάτσε.
"Χωρίς το έργο αυτό" απαντά ο Ιταλός υφυπουργός Μεταφορών, Ρομπέρτο Καστέλι, "η Ιταλία θα είχε αποκοπεί από τις μεγάλες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές συνδέσεις και θα χάναμε, οπωσδήποτε, εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας. Κάθε δισεκατομμύριο ευρώ που θα επενδύσουμε θα μας αποφέρει τουλάχιστον 20".
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr