Έρευνα: Το όριο ταχύτητας στα 130 χλμ./ώρα μπορεί να αποφέρει οικονομικά οφέλη 950 εκατ. ευρώ ετησίως στη Γερμανία
Έρευνα: Το όριο ταχύτητας στα 130 χλμ./ώρα μπορεί να αποφέρει οικονομικά οφέλη 950 εκατ. ευρώ ετησίως στη Γερμανία
Το όριο ταχύτητας θα πρέπει να θεωρείται μια πολιτική που είναι εφικτή να χρησιμοποιηθεί κυρίως με περιβαλλοντικούς στόχους
Η θέσπιση του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 130 χλμ./ώρα στην πλειονότητα των γερμανικών αυτοκινητοδρόμων που σήμερα δεν έχουν όριο, θα μπορούσε να αποφέρει οικονομικά οφέλη τουλάχιστον 950 εκατομμυρίων ευρώ κάθε χρόνο, σύμφωνα με έρευνα, που έγινε για λογαριασμό του Eυρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών.
Οι συγγραφείς της μελέτης καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το κέρδος από την εισαγωγή του ορίου ταχύτητας των 130 χλμ./ώρα, σύμφωνα με την πιο συντηρητική εκτίμηση, θα αποφέρει τουλάχιστον κέρδος 950 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Υπό το πρίσμα των γερμανικών νόμων για την κλιματική αλλαγή, οι οποίοι αναγκάζουν την κυβέρνηση να μειώσει τις εκπομπές ρύπων, το όριο ταχύτητας θα πρέπει να θεωρείται μια πολιτική που είναι εφικτή να χρησιμοποιηθεί κυρίως με περιβαλλοντικούς στόχους.
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση του Eυρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, ο κίνδυνος θανάτου σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο είναι περίπου διπλάσιος από ό,τι σε βρετανικό ή δανικό. Σήμερα αρκετοί φορείς βλέπουν θετικά τη θέσπιση ορίων ταχύτητας στους δρόμους της Γερμανίας, ενώ σε πολλές περιπτώσεις γίνονται εκστρατείες για να εφαρμοστεί το ανώτατο όριο των 130 χλμ./ώρα.
Ειδήσεις σήμερα:
Καβγάς Πλεύρη-Ηλιόπουλου για τα γιαούρτια στα παιδιά του υπ. Υγείας: «Έχεις εκλεγεί διορισμένε;» - «Ωραίο το θεατράκι σου»
Εγκλήματα που συγκλόνισαν: Όταν ο Ντρούζος και η Μουκάνη «αιματόβαψαν» τα δικαστήρια
Δάφνη Γκίνες: Η πρώην σύζυγος του Σπύρου Νιάρχου μιλάει για την «χρυσή» φυλακή, το διαζύγιο και την ζωή μετά
Οι συγγραφείς της μελέτης καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το κέρδος από την εισαγωγή του ορίου ταχύτητας των 130 χλμ./ώρα, σύμφωνα με την πιο συντηρητική εκτίμηση, θα αποφέρει τουλάχιστον κέρδος 950 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Υπό το πρίσμα των γερμανικών νόμων για την κλιματική αλλαγή, οι οποίοι αναγκάζουν την κυβέρνηση να μειώσει τις εκπομπές ρύπων, το όριο ταχύτητας θα πρέπει να θεωρείται μια πολιτική που είναι εφικτή να χρησιμοποιηθεί κυρίως με περιβαλλοντικούς στόχους.
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση του Eυρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, ο κίνδυνος θανάτου σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο είναι περίπου διπλάσιος από ό,τι σε βρετανικό ή δανικό. Σήμερα αρκετοί φορείς βλέπουν θετικά τη θέσπιση ορίων ταχύτητας στους δρόμους της Γερμανίας, ενώ σε πολλές περιπτώσεις γίνονται εκστρατείες για να εφαρμοστεί το ανώτατο όριο των 130 χλμ./ώρα.
Ειδήσεις σήμερα:
Καβγάς Πλεύρη-Ηλιόπουλου για τα γιαούρτια στα παιδιά του υπ. Υγείας: «Έχεις εκλεγεί διορισμένε;» - «Ωραίο το θεατράκι σου»
Εγκλήματα που συγκλόνισαν: Όταν ο Ντρούζος και η Μουκάνη «αιματόβαψαν» τα δικαστήρια
Δάφνη Γκίνες: Η πρώην σύζυγος του Σπύρου Νιάρχου μιλάει για την «χρυσή» φυλακή, το διαζύγιο και την ζωή μετά
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα