Ο πρίγκιπας Γουίλιαμ έστρεψε τα βλέμματα και τα φλας πάνω του κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη συναυλία που έγινε στη στέψη του βασιλιά Καρόλου Γ'. Οι πιο παρατηρητικοί φαν μάλιστα στάθηκαν σε μία μικρή λεπτομέρεια: Ο γιος του Κάρολου δεν φορούσε τη βέρα του.
Ο Γουίλιαμ με αφορμή τη στέψη του πατέρα του μίλησε μπροστά σε 20.000 ανθρώπους για τη στέψη της αείμνηστης βασίλισσας Ελισάβετ Β' το 1953.
«Όπως είχε πει η γιαγιά μου όταν στέφθηκε, οι στέψεις είναι μια διακήρυξη των ελπίδων μας για το μέλλον. Και ξέρω ότι είναι εκεί πάνω και μας παρακολουθεί με στοργή. Θα ήταν μια πολύ περήφανη μητέρα».
Όσο ο Γουίλιαμ μιλούσε, κάποιοι τηλεθεατές του BBC παρατήρησαν ότι ο πρωτότοκος γιος του βασιλιά δεν φορούσε τη βέρα του και άρχισαν να κάνουν σχόλια μέσα από το Twitter.
«Μόλις παρατήρησα ότι ο πρίγκιπας Γουίλιαμ δεν φοράει βέρα», σχολίασε κάποιος.
«Γιατί ο πρίγκιπας Γουίλιαμ δεν φοράει βέρα;» αναρωτήθηκε κάποιος άλλος.
Ωστόσο, ένας άλλος σχολίασε: «Είναι πολύ συνηθισμένο για τους άνδρες στο Ηνωμένο Βασίλειο να μην φορούν βέρα».
Γιατί ο Γουίλιαμ δεν φοράει βέρα
Ο δούκας του Κέμπριτζ και η Κέιτ Μίντλετονπαντρεύτηκαν το 2011. Όμως ο Γουίλιαμ έχει επιλέξει να μην φοράει τη βέρα του. «Δεν είναι των κοσμημάτων. Ποτέ του δεν φόρεσε κάποιο. Δεν ήθελε να το κάνει τώρα. Είναι θέμα προσωπικών προτιμήσεων» είχε πει άτομο από το παλάτι.
Στην πραγματικότητα, όμως αποδεικνύεται ότι είναι μια κοινή απόφαση στη βασιλική οικογένεια με τον παππού του Γουίλιαμ, τον πρίγκιπα Φίλιππο, ο οποίος δεν φορούσε ποτέ τη βέρα του.
Από την άλλη ο πρίγκιπας Χάρι έχει σπάσει τη βασιλική παράδοση φορώντας μία απλή πλατινένια βέρα στο αριστερό του χέρι.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!