Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Ρωσία: Αεροπορικές εταιρείες της Σιβηρίας ζητούν να πετάνε με γερασμένα αεροπλάνα
Ρωσία: Αεροπορικές εταιρείες της Σιβηρίας ζητούν να πετάνε με γερασμένα αεροπλάνα
Τα Antonov-24 και -26 είναι από τα λίγα αεροσκάφη που μπορούν να πετάξουν ακόμη και σε θερμοκρασίες που πέφτουν κάτω από τους μείον 50 βαθμούς Κελσίου
Δύο αεροπορικές εταιρείες της Σιβηρίας ζήτησαν από τη ρωσική κυβέρνηση να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του σοβιετικής εποχής αεροσκάφους Antonov, πολλά από τα οποία είναι άνω των 50 ετών, καθώς οι ρωσικές εταιρείες κατασκευής αεροσκαφών δυσκολεύονται να καλύψουν το κενό που προκάλεσε η αποχώρηση των ξένων εταιρειών κατασκευής αεροσκαφών μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία.
Τα μικρά, ελικοφόρα αεροσκάφη An-24 και An-26 μεταφέρουν έως 50 επιβάτες και είναι πολύ ανθεκτικά στις σκληρές συνθήκες στη Σιβηρία και στον απόμακρο βορρά της Ρωσίας.
Ωστόσο, το κόστος της συντήρησής τους αναμένεται να αυξηθεί από τη στιγμή που οι δυτικές κυρώσεις οι οποίες επιβλήθηκαν στη Ρωσία για τον πόλεμο στην Ουκρανία έχουν πλήξει τις επενδύσεις και την πρόσβαση σε εξαρτήματα, λένε οι ειδήμονες στην αεροπορία, οι πιλότοι και οι εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας.
Οι κυρώσεις οι οποίες απαγορεύουν τις προμήθειες νέων αεροσκαφών ή εξαρτημάτων για αεροσκάφη που έχουν κατασκευασθεί από εταιρείες όπως η Boeing και η Airbus, έχουν αιφνιδιάσει την αεροπορική βιομηχανία της Ρωσίας.
Τα αεροσκάφη Αntonov αποτελούν μέρος μόνο του αεροπορικού στόλου της Ρωσίας, που διαθέτει περισσότερα από 1.000 αεροσκάφη. Η έκκληση να παραταθεί η διάρκεια ζωής τους από τα 60 χρόνια που είναι τυπικά αναδεικνύει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εγχώριοι κατασκευαστές αεροσκαφών για να συμβαδίσουν με τη ζήτηση.
«Είναι ένα πολύ αξιόπιστο αεροσκάφος, όλα του τα συστήματα λειτουργούν κανονικά, δεν υπάρχουν καθόλου προβλήματα», δήλωσε στο Reuters ο πιλότος Κονσταντίν Ζαζμουντίνοφ. «Είναι πολύ κατάλληλο για τις συνθήκες του μακρινού βορρά, μπορεί να αντέξει θερμοκρασίες έως μείον 55 βαθμούς. Υπήρξαν περιπτώσεις που πετούσαμε με μείον 60 βαθμούς Κελσίου».
Τα αεροσκάφη Antonov σχεδιάστηκαν τη δεκαετία του 1950 και παράγονταν στο Κίεβο από τη δεκαετία του 1960. Εδώ και μια δεκαετία δεν έχει κατασκευαστεί κανένα νέο.
Σχεδόν 100 αεροσκάφη παραμένουν σε λειτουργία, με μέσο όρο ζωής περίπου τα 50 χρόνια. Εκτιμάται ότι ως το 2030 το ένα τέταρτο αυτών των αεροσκαφών θα έχει αποσυρθεί χωρίς εναλλακτικές.
Τα Antonov δεν χρειάζονται διαδρόμους προσαπογείωσης, αλλά μπορούν να προσγειωθούν σε έδαφος ή στο χιόνι. Στα τέλη Δεκεμβρίου ένα αεροσκάφος με 30 επιβάτες προσγειώθηκε σε παγωμένο ποταμό κοντά στην ρωσική Άπω Ανατολή λόγω σφάλματος του πιλότου χωρίς να υπάρξουν θύματα.
Ειδήσεις σήμερα:
ΟΑΣΑ: Με τραπεζική κάρτα οι επιβιβάσεις σε μετρό, τραμ και λεωφορεία - Πώς θα λειτουργεί
Την παρενόχλησε πρώτη φορά στα 9 της χρόνια και τη βίασε στα 12 - Νέες αποκαλύψεις για τον 33χρονο στον Βόλο
«Ο Μπάμπης ζητούσε έναν χρόνο από τον κρεοπώλη τα €17.000 και αυτός τον κορόιδευε» λέει φίλος του 31χρονου
Τα μικρά, ελικοφόρα αεροσκάφη An-24 και An-26 μεταφέρουν έως 50 επιβάτες και είναι πολύ ανθεκτικά στις σκληρές συνθήκες στη Σιβηρία και στον απόμακρο βορρά της Ρωσίας.
Ωστόσο, το κόστος της συντήρησής τους αναμένεται να αυξηθεί από τη στιγμή που οι δυτικές κυρώσεις οι οποίες επιβλήθηκαν στη Ρωσία για τον πόλεμο στην Ουκρανία έχουν πλήξει τις επενδύσεις και την πρόσβαση σε εξαρτήματα, λένε οι ειδήμονες στην αεροπορία, οι πιλότοι και οι εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας.
Οι κυρώσεις οι οποίες απαγορεύουν τις προμήθειες νέων αεροσκαφών ή εξαρτημάτων για αεροσκάφη που έχουν κατασκευασθεί από εταιρείες όπως η Boeing και η Airbus, έχουν αιφνιδιάσει την αεροπορική βιομηχανία της Ρωσίας.
Τα αεροσκάφη Αntonov αποτελούν μέρος μόνο του αεροπορικού στόλου της Ρωσίας, που διαθέτει περισσότερα από 1.000 αεροσκάφη. Η έκκληση να παραταθεί η διάρκεια ζωής τους από τα 60 χρόνια που είναι τυπικά αναδεικνύει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εγχώριοι κατασκευαστές αεροσκαφών για να συμβαδίσουν με τη ζήτηση.
«Είναι ένα πολύ αξιόπιστο αεροσκάφος, όλα του τα συστήματα λειτουργούν κανονικά, δεν υπάρχουν καθόλου προβλήματα», δήλωσε στο Reuters ο πιλότος Κονσταντίν Ζαζμουντίνοφ. «Είναι πολύ κατάλληλο για τις συνθήκες του μακρινού βορρά, μπορεί να αντέξει θερμοκρασίες έως μείον 55 βαθμούς. Υπήρξαν περιπτώσεις που πετούσαμε με μείον 60 βαθμούς Κελσίου».
Τα αεροσκάφη Antonov σχεδιάστηκαν τη δεκαετία του 1950 και παράγονταν στο Κίεβο από τη δεκαετία του 1960. Εδώ και μια δεκαετία δεν έχει κατασκευαστεί κανένα νέο.
Σχεδόν 100 αεροσκάφη παραμένουν σε λειτουργία, με μέσο όρο ζωής περίπου τα 50 χρόνια. Εκτιμάται ότι ως το 2030 το ένα τέταρτο αυτών των αεροσκαφών θα έχει αποσυρθεί χωρίς εναλλακτικές.
Τα Antonov δεν χρειάζονται διαδρόμους προσαπογείωσης, αλλά μπορούν να προσγειωθούν σε έδαφος ή στο χιόνι. Στα τέλη Δεκεμβρίου ένα αεροσκάφος με 30 επιβάτες προσγειώθηκε σε παγωμένο ποταμό κοντά στην ρωσική Άπω Ανατολή λόγω σφάλματος του πιλότου χωρίς να υπάρξουν θύματα.
Ειδήσεις σήμερα:
ΟΑΣΑ: Με τραπεζική κάρτα οι επιβιβάσεις σε μετρό, τραμ και λεωφορεία - Πώς θα λειτουργεί
Την παρενόχλησε πρώτη φορά στα 9 της χρόνια και τη βίασε στα 12 - Νέες αποκαλύψεις για τον 33χρονο στον Βόλο
«Ο Μπάμπης ζητούσε έναν χρόνο από τον κρεοπώλη τα €17.000 και αυτός τον κορόιδευε» λέει φίλος του 31χρονου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα