Έλεγχοι και σε δεύτερο τύπο αεροσκάφους της Boeing μετά το περιστατικό με την πόρτα
Έλεγχοι και σε δεύτερο τύπο αεροσκάφους της Boeing μετά το περιστατικό με την πόρτα
Χρησιμοποιούν τον ίδιο σχεδιασμό πόρτας με το αεροσκάφος στο οποίο έγινε η αποκόλληση - Η FAA περιέγραψε την κίνηση ως «πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας»
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) ζήτησε να γίνουν έλεγχοι και σε δεύτερο τύπο αεροσκάφους της Boeing μετά την έκρηξη μιας αχρησιμοποίητης πόρτας σε ένα από τα αεροσκάφη της στις αρχές του Ιανουαρίου.
Με απόφασή της η FAA καθήλωσε στο έδαφος περισσότερα από 170 αεροσκάφη τύπου 737 Max 9 μετά την αποκόλληση ενός πάνελ καμπίνας μετά την απογείωση όταν το αεροσκάφος ήταν χιλιάδες πόδια πάνω από το έδαφος.
Την Κυριακή, η FAA δήλωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να επιθεωρήσουν τα παλαιότερα μοντέλα 737-900ER, τα οποία χρησιμοποιούν τον ίδιο σχεδιασμό πόρτας. Η FAA, που περιέγραψε την κίνηση αυτή ως «πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας», δεν προχώρησε σε απόφαση καθήλωσης των αεροσκαφών.
Κατά την υπηρεσία, δεν είχαν αναφερθεί προβλήματα με το 737-900ER, αλλά το μοντέλο χρησιμοποιεί το ίδιο στυλ πάνελ για να κλείσει μια αχρησιμοποίητη πόρτα με το αεροπλάνο που εμπλέκεται στο περιστατικό της 5ης Ιανουαρίου.
Πτήση της Alaska Airlines με προορισμό την Καλιφόρνια από το Πόρτλαντ του Όρεγκον πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση αφού το πάνελ αποκολλήθηκε, αφήνοντας μια τεράστια τρύπα στο πλάι του αεροσκάφους. Από τύχη δεν υπήρξαν θάνατοι.
Μετά το περιστατικό η FAA καθήλωσε στο έδαφος όλα τα 737 Max 9 που διέθεταν αυτό το είδος πάνελ. Για την ώρα δεν είναι σαφές πότε θα πετάξουν ξανά τα αεροσκάφη αυτού του τύπου.
Τα μοντέλα 737-900ER έχουν πραγματοποιήσει 11 εκατομμύρια ώρες λειτουργίας χωρίς παρόμοιο περιστατικό με τα νεότερα 737 Max 9, αναφέρει το BBC.
Ειδήσεις σήμερα:
Μεσολόγγι: Βρέθηκε σε βάλτο η σορός του 31χρονου Μπάμπη που είχε εξαφανιστεί
Καιρός: Τσουχτερό κρύο και τις επόμενες ημέρες - Προσοχή στον παγετό συνιστούν οι μετεωρολόγοι
Συμβούλιο της Επικρατείας: Δεν αλλάζει το επώνυμο επειδή είναι... κακόηχο
Με απόφασή της η FAA καθήλωσε στο έδαφος περισσότερα από 170 αεροσκάφη τύπου 737 Max 9 μετά την αποκόλληση ενός πάνελ καμπίνας μετά την απογείωση όταν το αεροσκάφος ήταν χιλιάδες πόδια πάνω από το έδαφος.
Την Κυριακή, η FAA δήλωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να επιθεωρήσουν τα παλαιότερα μοντέλα 737-900ER, τα οποία χρησιμοποιούν τον ίδιο σχεδιασμό πόρτας. Η FAA, που περιέγραψε την κίνηση αυτή ως «πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας», δεν προχώρησε σε απόφαση καθήλωσης των αεροσκαφών.
Κατά την υπηρεσία, δεν είχαν αναφερθεί προβλήματα με το 737-900ER, αλλά το μοντέλο χρησιμοποιεί το ίδιο στυλ πάνελ για να κλείσει μια αχρησιμοποίητη πόρτα με το αεροπλάνο που εμπλέκεται στο περιστατικό της 5ης Ιανουαρίου.
Πτήση της Alaska Airlines με προορισμό την Καλιφόρνια από το Πόρτλαντ του Όρεγκον πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση αφού το πάνελ αποκολλήθηκε, αφήνοντας μια τεράστια τρύπα στο πλάι του αεροσκάφους. Από τύχη δεν υπήρξαν θάνατοι.
Μετά το περιστατικό η FAA καθήλωσε στο έδαφος όλα τα 737 Max 9 που διέθεταν αυτό το είδος πάνελ. Για την ώρα δεν είναι σαφές πότε θα πετάξουν ξανά τα αεροσκάφη αυτού του τύπου.
Τα μοντέλα 737-900ER έχουν πραγματοποιήσει 11 εκατομμύρια ώρες λειτουργίας χωρίς παρόμοιο περιστατικό με τα νεότερα 737 Max 9, αναφέρει το BBC.
Ειδήσεις σήμερα:
Μεσολόγγι: Βρέθηκε σε βάλτο η σορός του 31χρονου Μπάμπη που είχε εξαφανιστεί
Καιρός: Τσουχτερό κρύο και τις επόμενες ημέρες - Προσοχή στον παγετό συνιστούν οι μετεωρολόγοι
Συμβούλιο της Επικρατείας: Δεν αλλάζει το επώνυμο επειδή είναι... κακόηχο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα