Tesla: Φέσωσε φούρνο με 16.000 δολάρια - Παρήγγειλε 4.000 πίτες και ακύρωσε την παραγγελία πριν την παράδοση

Tesla: Φέσωσε φούρνο με 16.000 δολάρια - Παρήγγειλε 4.000 πίτες και ακύρωσε την παραγγελία πριν την παράδοση

Έξαλλη η ιδιοκτήτρια με την εταιρεία του Έλον Μασκ - «Αυτή η απότομη μεταστροφή προκάλεσε οικονομική ζημιά στην μικρή μου επιχείρηση», είπε η ιδιοκτήτρια του φούρνου

Tesla: Φέσωσε φούρνο με 16.000 δολάρια - Παρήγγειλε 4.000 πίτες και ακύρωσε την παραγγελία πριν την παράδοση
Μια ιδιοκτήτρια φούρνου στην Καλιφόρνια ων ΗΠΑ έμεινε κυριολεκτικά «ξεκρέμαστη» όταν η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla έκανε παραγγελία για πίτες αξίας 16.000 δολαρίων και την ακύρωσε λίγο πριν την παράδοση.

Η Voahangy Rasetarinera, ιδιοκτήτρια του The Giving Pies στο Σαν Χοσέ, έλαβε την παραγγελία την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για 4.000 πίτες από έναν αντιπρόσωπο της εταιρείας που ανήκει στον Έλον Μασκ, δήλωσε στο NBC Bay Area.

Ο εργαζόμενος της Tesla φέρεται να είπε στην μαύρη ιδιοκτήτρια της επιχείρησης ότι η εταιρεία ήθελε να παραδώσει τις πίτες την επόμενη εβδομάδα για μια εκδήλωση προς τιμήν του Black History Month (Ο Μήνας της Μαύρης Ιστορίας είναι μια ετήσια εορτή που προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου είναι επίσης γνωστός ως Μήνας Αφροαμερικανικής Ιστορίας).

The owner of San Jose's The Giving Pies says she's taken a big hit after Tesla placed an order worth thousands of dollars, then canceled unexpectedly. Voahangy Rasetarinera shared the emails and texts between herself and the Silicon Valley company with ABC7 News in hopes that by sharing her story, larger corporations can be reminded to respect small businesses. https://abc7ne.ws/42LY17m

Posted by ABC7 News on Thursday, February 22, 2024
Η Rasetarinera έστειλε στην Tesla μια προσφορά, την οποία ενέκρινε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, είπε. Αλλά ο υπάλληλος της Tesla δεν έστειλε προκαταβολή.

Την επόμενη ημέρα, η Rasetarinera ρώτησε την Tesla για την προοκαταβολή. «Είπε: "Ω, λυπάμαι πολύ που ο υπάλληλος δεν σας είχε πληρώσει ακόμα, νομίζω ότι είναι καινούργιος», δήλωσε η Rasetarinera. Μάλιστα ο άλλος υπάλληλος με τον οποίο μίλησε η Rasetarinera της ζήτησε να διπλασιάσει την παραγγελία. Η Rasetarinera συμφώνησε, παρόλο που το προσωπικό της έπρεπε να δουλέψει νυχθημερόν για να παραδώσει τις πίτες.

Η ιδιοκτήτρια του φούρνου δήλωσε ότι για να εξυπηρετήσει την Tesla, ακύρωσε άλλες παραγγελίες και αγόρασε περισσότερα υλικά. Αφού ανέλαβε τον μεγαλύτερο φόρτο εργασίας, η Rasetarinera είπε τότε ότι έλαβε ένα μήνυμα από τον αντιπρόσωπο της Tesla, το οποίο έγραφε: «Δυστυχώς φαίνεται ότι θα αλλάξουμε τα σχέδια και δεν θα χρειαστούμε αυτή την παραγγελία. Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας, την εκτιμώ».

Σε κατάσταση σοκ η Rasetarinera δήλωσε ότι η επιχείρησή της υπέστη ζημιά που ξεπερνά τα 16.000 δολάρια ως αποτέλεσμα της ακύρωσης της τελευταίας στιγμής.

«Αυτή η απότομη μεταστροφή προκάλεσε οικονομική ζημιά στην μικρή μου επιχείρηση», έγραψε η Rasetarinera στη σελίδα της στο Facebook. «Είχα επενδύσει χρόνο, πόρους και προσπάθεια με βάση τις διαβεβαιώσεις της Tesla, μόνο και μόνο για να μείνω ξεκρέμαστη».

Όταν ρώτησε την Tesla για την ακύρωση, της είπαν ότι η απόφαση προήλθε από την ανώτερη διοίκηση. Η »προσπάθεια να μεταφερθεί η ευθύνη στην ανώτερη διοίκηση έκανε ακόμα χειρότερη την κατάσταση» είπε. «Για μένα, είναι σαφές ότι η Tesla αδιαφορεί για τα προς το ζην των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων όπως η δική μου», έγραψε στη σελίδα της στο Facebook.

Ειδήσεις σήμερα:

Η Γεροβασίλη θα μπορούσε να είναι υποψήφια απέναντι στον Κασσελάκη, λέει ο Ζαχαριάδης - Έχουμε πρόβλημα ηγεσίας στον ΣΥΡΙΖΑ


Πότε ξεκινούν οι εμβολιασμοί Covid στα φαρμακεία – Τι πρέπει να γνωρίζετε


Γιατί προχώρησε ο Τσίπρας σε παρέμβαση στο παρα πέντε του συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ: Η ακτινογραφία των μηνυμάτων του
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης