Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
Ιταλία: Σάλος από τη διαφήμιση με μοναχές να τρώνε πατατάκια αντί για όστια - «Είναι βλάσφημη»
Ιταλία: Σάλος από τη διαφήμιση με μοναχές να τρώνε πατατάκια αντί για όστια - «Είναι βλάσφημη»
Θέλαμε να απευθυνθούμε σε νέους χρησιμοποιώντας βρετανικό χιούμορ, υποστήριξε η εταιρεία
Την οργή της Ένωσης Καθολικών Τηλεθεατών στην Ιταλία προκάλεσε διαφήμιση, στην οποία μοναχές εμφανίζονται να τρώνε πατατάκια ως όστια κατά τη διάρκεια της Θείας Μετάληψης.
Η διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαφήμιση της εταιρείας Amica Chips, μιας από τις μεγαλύτερες ιταλικές εταιρείες τσιπς, εξελίσσεται σε ένα μοναστήρι με τις μοναχές να ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Μετάληψη. Όταν όμως η ηγουμένη αντιλαμβάνεται ότι δεν υπάρχει όστια, τότε στη θέση της βάζει τσιπς.
Όταν η πρώτη από τις μοναχές λαμβάνει τη Θεία Μετάληψη υπό τους ήχους του Ave Maria και αντιλαμβάνεται ότι αντί για όστια υπάρχουν τσιπς, ανοίγει τα μάτια της με την κάμερα να στρέφεται προς την ηγουμένη, η οποία απολαμβάνει τα πατατάκια.
Απαντώντας στην κριτική, η διαφημιστική που ετοίμασε το σποτ εξήγησε ότι στόχος της ήταν οι νέοι «με μια αίσθηση βρετανικού χιούμορ».
Οι εξηγήσεις αυτές, ωστόσο, δεν έπεισαν την ένωση τηλεθεατών Aiart, η οποία ζήτησε την «άμεση απόσυρση» της διαφήμισης κατηγορώντας την εταιρεία για προσφυγή στη βλασφημεία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις.
Η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση και της καθολικής εφημερίδας, Avvenire, η οποία στο κύριο άρθρο της έγραψε «ο Χριστός έγινε πατατάκι. Τον βεβήλωσαν όπως πριν από 2.000 χρόνια»
Ειδήσεις σήμερα:
Θέμα γκρίζων ζωνών θέτει η Τουρκία για τα θαλάσσια πάρκα στο Αιγαίο: «Δεν θα δεχτούμε τετελεσμένα»
Το ματς ήταν «στημένο», γυναικεία η μονομαχία πριν την ένωση του Survivor - Δείτε βίντεο
Όλα ανοιχτά μετά τις ματσάρες σε Μαδρίτη και Λονδίνο - Η Ρεάλ 3-3 με τη Σίτι, η Άρσεναλ 2-2 με την Μπάγερν - Δείτε τα γκολ
Η διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαφήμιση της εταιρείας Amica Chips, μιας από τις μεγαλύτερες ιταλικές εταιρείες τσιπς, εξελίσσεται σε ένα μοναστήρι με τις μοναχές να ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Μετάληψη. Όταν όμως η ηγουμένη αντιλαμβάνεται ότι δεν υπάρχει όστια, τότε στη θέση της βάζει τσιπς.
Όταν η πρώτη από τις μοναχές λαμβάνει τη Θεία Μετάληψη υπό τους ήχους του Ave Maria και αντιλαμβάνεται ότι αντί για όστια υπάρχουν τσιπς, ανοίγει τα μάτια της με την κάμερα να στρέφεται προς την ηγουμένη, η οποία απολαμβάνει τα πατατάκια.
Απαντώντας στην κριτική, η διαφημιστική που ετοίμασε το σποτ εξήγησε ότι στόχος της ήταν οι νέοι «με μια αίσθηση βρετανικού χιούμορ».
Οι εξηγήσεις αυτές, ωστόσο, δεν έπεισαν την ένωση τηλεθεατών Aiart, η οποία ζήτησε την «άμεση απόσυρση» της διαφήμισης κατηγορώντας την εταιρεία για προσφυγή στη βλασφημεία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις.
Η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση και της καθολικής εφημερίδας, Avvenire, η οποία στο κύριο άρθρο της έγραψε «ο Χριστός έγινε πατατάκι. Τον βεβήλωσαν όπως πριν από 2.000 χρόνια»
Ειδήσεις σήμερα:
Θέμα γκρίζων ζωνών θέτει η Τουρκία για τα θαλάσσια πάρκα στο Αιγαίο: «Δεν θα δεχτούμε τετελεσμένα»
Το ματς ήταν «στημένο», γυναικεία η μονομαχία πριν την ένωση του Survivor - Δείτε βίντεο
Όλα ανοιχτά μετά τις ματσάρες σε Μαδρίτη και Λονδίνο - Η Ρεάλ 3-3 με τη Σίτι, η Άρσεναλ 2-2 με την Μπάγερν - Δείτε τα γκολ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα