Κατάρρευση γέφυρας στη Βαλτιμόρη: Ανίκανο το πλήρωμα και προβληματικό το πλοίο, λένε οι αρχές της πόλης
Κατάρρευση γέφυρας στη Βαλτιμόρη: Ανίκανο το πλήρωμα και προβληματικό το πλοίο, λένε οι αρχές της πόλης
Πριν από τον απόπλου τα στοιχεία έδειχναν «ασυνεχή παροχή ρεύματος» στο πλοίο Dali, ωστόσο, τελικά έφυγε «παρά τη σαφώς μη αξιόπλοη κατάστασή του»
Η πόλη της Βαλτιμόρης μήνυσε τον ιδιοκτήτη και τον διαχειριστή του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali που προσέκρουσε στη γέφυρα Francis Scott Key τον Μάρτιο, λέγοντας ότι είχε «ανίκανο πλήρωμα» και απέπλευσε παρά τις προειδοποιήσεις που είχε λάβει.
Σύμφωνα με δικαστικό έγγραφο που κατατέθηκε τη Δευτέρα, οι αξιωματούχοι της πόλης λένε ότι η ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου, η Grace Ocean Private Ltd, και ο χειριστής του, η Synergy Marine Group, δυνητικά επέδειξαν «εγκληματική αμέλεια» όταν προκάλεσαν την κατάρρευση της γέφυρας στις 26 Μαρτίου.
Από το δυστύχημα έχασαν τη ζωή τους έξι εργάτες και διακόπηκε η ναυσιπλοΐα και η κυκλοφορία στο λιμάνι της Βαλτιμόρης.
Ο δήμος λέει ότι η σύγκρουση και η κατάρρευση της γέφυρας προκλήθηκε από «απροσεξία, αμέλεια, βαριά αμέλεια και απερισκεψία του ιδιοκτήτη» και ως αποτέλεσμα το γεγονότος ότι το πλοίο δεν ήταν αξιόπλοο.
Οι αξιωματούχοι της Βαλτιμόρης, όπως σημειώνει ο Guardian, ισχυρίζονται ότι, πριν από τον απόπλου τα στοιχεία έδειχναν «ασυνεχή παροχή ρεύματος στο Dali». Ωστόσο, το λιμάνι τελικά έφυγε, «παρά τη σαφώς μη αξιόπλοη κατάστασή του», υποστηρίζουν τα έγγραφα.
Η αγωγή υποστηρίζει επίσης ότι το πλοίο «είχε ανίκανο πλήρωμα» (incompetent crew), το οποίο «δεν συμμορφώθηκε με τα τοπικά έθιμα ναυσιπλοΐας» και δεν είχε τις κατάλληλες δεξιότητες και εκπαίδευση.
Κατηγορεί τον πλοιοκτήτη ότι προμήθευσε το πλοίο με «μη αξιόπλοο εξοπλισμό, συστήματα και εξαρτήματα».
Η αγωγή ζητά, τέλος, αποζημίωση για την αντικατάσταση της γέφυρας, για την κάλυψη των δαπανών που συνδέονται με τη διακοπή της μεταφοράς και τον καθαρισμό, καθώς και για την ευθύνη των δύο εταιρειών για την αυξημένη συντήρηση και τις δαπάνες της αστυνομίας και άλλων δημόσιων υπηρεσιών.
Την απόφαση για το ποιος ήταν υπεύθυνος και πόσα πρέπει να πληρώσει για την καταστροφή που προκάλεσε το πλοίο βάρους 116.000 τόνων θα λάβει ομοσπονδιακό δικαστήριο στο Μέριλαντ.
Ο Τζο Μπάιντεν ζήτησε από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να αναλάβει το πλήρες κόστος της ανακατασκευής της γέφυρας και έδωσε το πράσινο φως στο αίτημα του Μέριλαντ για 60 εκατ. δολάρια για να βοηθήσει τις πρώτες προσπάθειες αποκατάστασης.
Ειδήσεις σήμερα:
Μητσοτάκης για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας: Η ΝΔ αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα
Η σφαγή στα Βορίζια και οι άλλες 30 βεντέτες που συγκλόνισαν την Ελλάδα
Μέχρι το μεσημέρι της Τετάρτης σε κλοιό αφρικανικής σκόνης η χώρα - Πώς επηρεάζει το αναπνευστικό και την καρδιά
Σύμφωνα με δικαστικό έγγραφο που κατατέθηκε τη Δευτέρα, οι αξιωματούχοι της πόλης λένε ότι η ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου, η Grace Ocean Private Ltd, και ο χειριστής του, η Synergy Marine Group, δυνητικά επέδειξαν «εγκληματική αμέλεια» όταν προκάλεσαν την κατάρρευση της γέφυρας στις 26 Μαρτίου.
Από το δυστύχημα έχασαν τη ζωή τους έξι εργάτες και διακόπηκε η ναυσιπλοΐα και η κυκλοφορία στο λιμάνι της Βαλτιμόρης.
Ο δήμος λέει ότι η σύγκρουση και η κατάρρευση της γέφυρας προκλήθηκε από «απροσεξία, αμέλεια, βαριά αμέλεια και απερισκεψία του ιδιοκτήτη» και ως αποτέλεσμα το γεγονότος ότι το πλοίο δεν ήταν αξιόπλοο.
Οι αξιωματούχοι της Βαλτιμόρης, όπως σημειώνει ο Guardian, ισχυρίζονται ότι, πριν από τον απόπλου τα στοιχεία έδειχναν «ασυνεχή παροχή ρεύματος στο Dali». Ωστόσο, το λιμάνι τελικά έφυγε, «παρά τη σαφώς μη αξιόπλοη κατάστασή του», υποστηρίζουν τα έγγραφα.
Η αγωγή υποστηρίζει επίσης ότι το πλοίο «είχε ανίκανο πλήρωμα» (incompetent crew), το οποίο «δεν συμμορφώθηκε με τα τοπικά έθιμα ναυσιπλοΐας» και δεν είχε τις κατάλληλες δεξιότητες και εκπαίδευση.
Κατηγορεί τον πλοιοκτήτη ότι προμήθευσε το πλοίο με «μη αξιόπλοο εξοπλισμό, συστήματα και εξαρτήματα».
Η αγωγή ζητά, τέλος, αποζημίωση για την αντικατάσταση της γέφυρας, για την κάλυψη των δαπανών που συνδέονται με τη διακοπή της μεταφοράς και τον καθαρισμό, καθώς και για την ευθύνη των δύο εταιρειών για την αυξημένη συντήρηση και τις δαπάνες της αστυνομίας και άλλων δημόσιων υπηρεσιών.
Την απόφαση για το ποιος ήταν υπεύθυνος και πόσα πρέπει να πληρώσει για την καταστροφή που προκάλεσε το πλοίο βάρους 116.000 τόνων θα λάβει ομοσπονδιακό δικαστήριο στο Μέριλαντ.
Ο Τζο Μπάιντεν ζήτησε από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να αναλάβει το πλήρες κόστος της ανακατασκευής της γέφυρας και έδωσε το πράσινο φως στο αίτημα του Μέριλαντ για 60 εκατ. δολάρια για να βοηθήσει τις πρώτες προσπάθειες αποκατάστασης.
Ειδήσεις σήμερα:
Μητσοτάκης για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας: Η ΝΔ αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα
Η σφαγή στα Βορίζια και οι άλλες 30 βεντέτες που συγκλόνισαν την Ελλάδα
Μέχρι το μεσημέρι της Τετάρτης σε κλοιό αφρικανικής σκόνης η χώρα - Πώς επηρεάζει το αναπνευστικό και την καρδιά
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα