Το νέο street food concept με την υπογραφή των La Pasteria συνδυάζει την αυθεντική ιταλική φινέτσα με μια μοντέρνα αισθητική και φέρνει επανάσταση στο φαγητό on the go.
Instagram: Νέα λειτουργία υποχρεωτικής προβολής διαφημίσεων ανάμεσα σε δημοσιεύσεις και stories
Instagram: Νέα λειτουργία υποχρεωτικής προβολής διαφημίσεων ανάμεσα σε δημοσιεύσεις και stories
Η λειτουργία προβολής διαφημίσεων χωρίς δυνατότητα παράκαμψης είναι κάτι που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην πλατφόρμα - Αντιδρούν οι χρήστες
Ένα νέο χαρακτηριστικό προσθέτει η εταιρεία Meta στο Instagram, το οποίο ήδη έχει προκαλέσει αντιδράσεις στους χρήστες. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης πρόκειται να προσθέσει διαφημίσεις που θα αναγκάζουν τον χρήστη να βλέπει ένα διαφημιστικό ενδιάμεσα σε ποστ, stories και reels προτού συνεχίσει στα επόμενα.
Η λειτουργία ήδη εφαρμόζεται στο Facebook, όπου ένα βίντεο μεγάλης διάρκειας διακόπτεται για να παίξουν διαφημίσεις διάρκειας μερικών δευτερολέπτων και στο Instagram εμφανίζονται διαφημίσεις και αναρτήσεις με χορηγίες ενδιάμεσα των stories και των δημοσιεύσεων, τόσο στην αρχική ροή όσο και στα βίντεο σε μορφή reels, αλλά οι διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράκαμψης είναι κάτι που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην πλατφόρμα.
Ο εκπρόσωπος του Instagram στις ΗΠΑ, Matthew Tye, επιβεβαίωσε στο ειδησεογραφικό μέσο The Verge ότι η δοκιμή όντως συμβαίνει σε μερικούς λογαριασμός.
Το Instagram επιβεβαίωσε και στο BBC ότι η δοκιμή της νέας λειτουργίας βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ορισμένοι χρήστες έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους στο X, πρώην Twitter, και στο Reddit, μιας και η λειτουργία τους φάνηκε ιδιαίτερα εκνευριστική. Μάλιστα, πολλοί έκαναν αναφορά στις εταιρείες που «υποκριτικά» θέλουν να σταματήσουν το άσκοπο σκρολάρισμα, ενώ οι ίδιες έκαναν την εντατική παρακολούθηση βίντεο εθιστική.
Και συνέχισαν: «Πρώτα οι εταιρείες εφαρμόζουν το γρήγορο scrolling και τα στιγμιαία χτυπήματα ντοπαμίνης (που λαμβάνουμε από τη ρήγορη παρακολούθηση) έκαναν την προσοχή των ανθρώπων να διασπάται πιο γρήγορα και από ενός χρυσόψαρου».
Ειδήσεις σήμερα:
Στο όνομα του Τάιλερ το σπίτι στο Κολωνάκι, πλήρωσε με τραπεζικό έμβασμα 1,76 εκατ. ευρώ (δείτε το συμβόλαιο)
Μητέρα Τσιτσιπά για Μπαντόσα: Είναι ένα κορίτσι χωρίς αυτοπεποίθηση, δεν με ρώτησε κανείς για την επανασύνδεση
Σύρος σκότωσε την 18χρονη κόρη του στην Ολλανδία επειδή είχε Ολλανδό σύντροφο και ήθελε να βγάλει τη μαντίλα
Μια δημοσίευση του X, την οποία παραθέτει η New York Post, κάνει λόγο για έναν χρήστη που όταν προσπάθησε να κάνει κλικ στο κουμπί πληροφοριών για μια εξήγηση για τη διαφήμιση που έβλεπε, αντίκρισε ένα παράθυρο που έλεγε: «Τα διαφημιστικά διαλείμματα είναι ένας νέος τρόπος να βλέπετε διαφημίσεις στο Instagram. Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να δείτε μια διαφήμιση πριν συνεχίσετε την περιήγηση».
Δεν είναι σαφές αν και πότε η λειτουργία θα επεκταθεί σε όλους τους χρήστες, αλλά η πλατφόρμα θα παρέχει ενημερώσεις για κάθε εξέλιξη, γράφει η New York Post.
Η λειτουργία ήδη εφαρμόζεται στο Facebook, όπου ένα βίντεο μεγάλης διάρκειας διακόπτεται για να παίξουν διαφημίσεις διάρκειας μερικών δευτερολέπτων και στο Instagram εμφανίζονται διαφημίσεις και αναρτήσεις με χορηγίες ενδιάμεσα των stories και των δημοσιεύσεων, τόσο στην αρχική ροή όσο και στα βίντεο σε μορφή reels, αλλά οι διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράκαμψης είναι κάτι που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην πλατφόρμα.
Ο εκπρόσωπος του Instagram στις ΗΠΑ, Matthew Tye, επιβεβαίωσε στο ειδησεογραφικό μέσο The Verge ότι η δοκιμή όντως συμβαίνει σε μερικούς λογαριασμός.
Το Instagram επιβεβαίωσε και στο BBC ότι η δοκιμή της νέας λειτουργίας βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ορισμένοι χρήστες έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους στο X, πρώην Twitter, και στο Reddit, μιας και η λειτουργία τους φάνηκε ιδιαίτερα εκνευριστική. Μάλιστα, πολλοί έκαναν αναφορά στις εταιρείες που «υποκριτικά» θέλουν να σταματήσουν το άσκοπο σκρολάρισμα, ενώ οι ίδιες έκαναν την εντατική παρακολούθηση βίντεο εθιστική.
Και συνέχισαν: «Πρώτα οι εταιρείες εφαρμόζουν το γρήγορο scrolling και τα στιγμιαία χτυπήματα ντοπαμίνης (που λαμβάνουμε από τη ρήγορη παρακολούθηση) έκαναν την προσοχή των ανθρώπων να διασπάται πιο γρήγορα και από ενός χρυσόψαρου».
Ειδήσεις σήμερα:
Στο όνομα του Τάιλερ το σπίτι στο Κολωνάκι, πλήρωσε με τραπεζικό έμβασμα 1,76 εκατ. ευρώ (δείτε το συμβόλαιο)
Μητέρα Τσιτσιπά για Μπαντόσα: Είναι ένα κορίτσι χωρίς αυτοπεποίθηση, δεν με ρώτησε κανείς για την επανασύνδεση
Σύρος σκότωσε την 18χρονη κόρη του στην Ολλανδία επειδή είχε Ολλανδό σύντροφο και ήθελε να βγάλει τη μαντίλα
Μια δημοσίευση του X, την οποία παραθέτει η New York Post, κάνει λόγο για έναν χρήστη που όταν προσπάθησε να κάνει κλικ στο κουμπί πληροφοριών για μια εξήγηση για τη διαφήμιση που έβλεπε, αντίκρισε ένα παράθυρο που έλεγε: «Τα διαφημιστικά διαλείμματα είναι ένας νέος τρόπος να βλέπετε διαφημίσεις στο Instagram. Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να δείτε μια διαφήμιση πριν συνεχίσετε την περιήγηση».
Δεν είναι σαφές αν και πότε η λειτουργία θα επεκταθεί σε όλους τους χρήστες, αλλά η πλατφόρμα θα παρέχει ενημερώσεις για κάθε εξέλιξη, γράφει η New York Post.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα