Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Ισπανία: Δύο πρόσωπα καταδικάστηκαν για το σιδηροδρομικό δυστύχημα με τους 80 νεκρούς το 2013
Ισπανία: Δύο πρόσωπα καταδικάστηκαν για το σιδηροδρομικό δυστύχημα με τους 80 νεκρούς το 2013
Το δυστύχημα είχε σημειωθεί στην πόλη Σαντιάγο δε Κομποστέλα - Καταδικάστηκαν ένας οδηγός και ένα πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος του ισπανικού σιδηροδρόμου
Ισπανικό δικαστήριο καταδίκασε σήμερα σε 2,5 χρόνια φυλάκισης έναν οδηγό και ένα πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος του ισπανικού σιδηροδρομικού δικτύου για δυστύχημα τρένου που στοίχισε τη ζωή σε 80 ανθρώπους το 2013 στην πόλη Σαντιάγο δε Κομποστέλα.
«Οι δύο κατηγορούμενοι παραβίασαν το καθήκον τους περί προστασίας το οποίο τους επέβαλε η θέση τους» και «έθεσαν σε κίνδυνο» τους επιβάτες του τρένου, όπως έκρινε το δικαστήριο σε αυτή την πόλη της Γαλικίας (βορειοδυτικά), σύμφωνα με ανακοίνωση της ισπανικής δικαστικής αρχής.
Το βράδυ της 24ης Ιουλίου του 2013, το τρένο υψηλής ταχύτητας Alvia 04155 εκτροχιάστηκε λίγο πριν φθάσει στο Σαντιάγο δε Κομποστέλα, ενώ στη συνέχεια κατέπεσε σε τοιχίο που βρισκόταν περίπου τέσσερα χιλιόμετρα έξω από την πόλη.
Το δυστύχημα, που συνέβη την παραμονή της γιορτής του Αγίου Ιακώβου, που κάθε χρόνο συγκεντρώνει χιλιάδες καθολικούς προσκυνητές στην πόλη της Γαλικίας, προκάλεσε επίσης τον τραυματισμό περισσοτέρων των 140 ανθρώπων.
Η έρευνα γρήγορα κατέδειξε την υπερβολική ταχύτητα του συρμού. Το τρένο της ισπανικής σιδηροδρομικής εταιρίας Renfe κινούνταν με ταχύτητα 179 χλμ/ώρα έως τον εκτροχιασμό του, όταν το όριο σε εκείνο το τμήμα ήταν 80 χλμ/ώρα.
Στην πολυσέλιδη απόφασή του, το δικαστήριο αναγνώρισε την άμεση ευθύνη του οδηγού του τρένου και του πρώην επικεφαλής της Adif, του οργανισμού διαχείρισης του ισπανικού σιδηροδρομικού δικτύου, για τον θάνατο 79 από τους 80 νεκρούς.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του δικαστηρίου Ελένα Φερνάντεθ Κούρας, δύο ήταν τα στοιχεία που προκάλεσαν τον εκτροχιασμό: αποσπάστηκε η προσοχή του οδηγού ενώ έλαβε κλήση στο τηλέφωνό του και δεν υπήρχε σύστημα ασφαλείας που να ενεργοποιείται στην περίπτωση που ο οδηγός δεν τηρούσε το όριο ταχύτητας.
Το 80ό θύμα, που τραυματίστηκε στο δυστύχημα και κατέληξε 73 ημέρες αργότερα ύστερα από σοβαρή ασθένεια, προσμετρήθηκε τους τραυματίες. Σε κάθε περίπτωση, αυτό δίνει το δικαίωμα στους συγγενείς σε αποζημίωση.
Πηγή ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ειδήσεις σήμερα:
Το υπουργείο Άμυνας απαντά στην Τουρκία: Δεν δείξαμε «σεβασμό» και δεν θα δείξουμε σε παράνομες ενέργειες στην ΑΟΖ Ελλάδας-Αιγύπτου
Πολύνεκρο τροχαίο στην εθνική οδό Πύργου - Κυπαρισσίας: Νταλίκα παρέσυρε τρία ΙΧ
Πολάκης κατά Κασσελάκη: Δεν φτάνουν οι αγάπες, θα έκανα ξανά τα ίδια
«Οι δύο κατηγορούμενοι παραβίασαν το καθήκον τους περί προστασίας το οποίο τους επέβαλε η θέση τους» και «έθεσαν σε κίνδυνο» τους επιβάτες του τρένου, όπως έκρινε το δικαστήριο σε αυτή την πόλη της Γαλικίας (βορειοδυτικά), σύμφωνα με ανακοίνωση της ισπανικής δικαστικής αρχής.
Το βράδυ της 24ης Ιουλίου του 2013, το τρένο υψηλής ταχύτητας Alvia 04155 εκτροχιάστηκε λίγο πριν φθάσει στο Σαντιάγο δε Κομποστέλα, ενώ στη συνέχεια κατέπεσε σε τοιχίο που βρισκόταν περίπου τέσσερα χιλιόμετρα έξω από την πόλη.
Το δυστύχημα, που συνέβη την παραμονή της γιορτής του Αγίου Ιακώβου, που κάθε χρόνο συγκεντρώνει χιλιάδες καθολικούς προσκυνητές στην πόλη της Γαλικίας, προκάλεσε επίσης τον τραυματισμό περισσοτέρων των 140 ανθρώπων.
Η έρευνα γρήγορα κατέδειξε την υπερβολική ταχύτητα του συρμού. Το τρένο της ισπανικής σιδηροδρομικής εταιρίας Renfe κινούνταν με ταχύτητα 179 χλμ/ώρα έως τον εκτροχιασμό του, όταν το όριο σε εκείνο το τμήμα ήταν 80 χλμ/ώρα.
Στην πολυσέλιδη απόφασή του, το δικαστήριο αναγνώρισε την άμεση ευθύνη του οδηγού του τρένου και του πρώην επικεφαλής της Adif, του οργανισμού διαχείρισης του ισπανικού σιδηροδρομικού δικτύου, για τον θάνατο 79 από τους 80 νεκρούς.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του δικαστηρίου Ελένα Φερνάντεθ Κούρας, δύο ήταν τα στοιχεία που προκάλεσαν τον εκτροχιασμό: αποσπάστηκε η προσοχή του οδηγού ενώ έλαβε κλήση στο τηλέφωνό του και δεν υπήρχε σύστημα ασφαλείας που να ενεργοποιείται στην περίπτωση που ο οδηγός δεν τηρούσε το όριο ταχύτητας.
Το 80ό θύμα, που τραυματίστηκε στο δυστύχημα και κατέληξε 73 ημέρες αργότερα ύστερα από σοβαρή ασθένεια, προσμετρήθηκε τους τραυματίες. Σε κάθε περίπτωση, αυτό δίνει το δικαίωμα στους συγγενείς σε αποζημίωση.
Πηγή ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ειδήσεις σήμερα:
Το υπουργείο Άμυνας απαντά στην Τουρκία: Δεν δείξαμε «σεβασμό» και δεν θα δείξουμε σε παράνομες ενέργειες στην ΑΟΖ Ελλάδας-Αιγύπτου
Πολύνεκρο τροχαίο στην εθνική οδό Πύργου - Κυπαρισσίας: Νταλίκα παρέσυρε τρία ΙΧ
Πολάκης κατά Κασσελάκη: Δεν φτάνουν οι αγάπες, θα έκανα ξανά τα ίδια
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα