ΗΠΑ: Υπάλληλος φαστ φουντ στη Τζόρτζια μπέρδεψε τον Κλίντον... με τον Μπάιντεν
Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ έχει επιστρατευτεί για να στηρίξει την υποψηφιότητα της Κάμαλα Χάρις ενόψει των εκλογών του Νοεμβρίου
Ασημίνα Αγγελίνη
Έπαθε μεγάλο χουνέρι ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον, όταν επισκέφθηκε ένα φαστ φουντ στη Τζόρτζια και μια μαύρη υπάλληλος τον μπέρδεψε με τον 81χρονο απερχόμενο πρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν.
«Eίστε ο Τζο; Ο κύριος Τζο;», τον ρώτησε μόλις τον είδε να παραγγέλνει το αγαπημένο του μπέργκερ.
“I love you!” Bill Clinton goes to a McDonald’s in Georgia. At first the worker thought it was Joe Biden, then she gets really excited when she realizes who it actually is. pic.twitter.com/Ul6Ekoqpjr
Ο σύζυγος της πρώην υπουργού Εξωτερικών, Χίλαρι Κλίντον, χρειάστηκε να υπενθυμίσει ευγενικά στην υπάλληλο των McDonald's στη Τζόρτζια ποιος ήταν σε ένα περιστατικό που έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα Indepenent.
Κι όταν η υπάλληλος κατάλαβε τη γκάφα της, αισθάνθηκε άσχημα και έσπευσε να τον αγκαλιάσει προκειμένου να την συγχωρήσει...
Στο απόσπασμα που ανέβηκε στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter) από τον αναπληρωτή προσωπάρχη του Μπιλ Κλίντον, Angel Ureña, ο 42ος πρόεδρος των ΗΠΑ βρισκόταν σε προεκλογική εκστρατεία για να υποστηρίξει την Κάμαλα Χάρις.
Η εργαζόμενη γυναίκα πίσω από τον πάγκο χαμογελά, αλλά είναι προφανές ότι δεν είναι απόλυτα σίγουρη ποιος ακριβώς είναι ο άνδρας που στέκεται μπροστά της.
Ο Κλίντονανταποδίδει το χαμόγελο με τους εργαζόμενους από το πίσω μέρος του εστιατορίου να μετακινούνται προς τα εμπρός για να απαθανατίσουν τη στιγμή με τα κινητά τους τηλέφωνα.
Ο 42ος πρόεδρος των ΗΠΑ επιστρατεύτηκε από το επιτελείο της Κάμαλα Χάρις για να πείσει τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους στις πολιτείες-κλειδιά (swing states) να στηρίξουν την απερχόμενη αντιπρόεδρο, όπως μεταδίδει το CNN.
Από το Σαββατοκύριακο, ο Κλίντον «ρίχτηκε» στη μάχη προκειμένου να προσελκύσει ψηφοφόρους - ιδιαίτερα τους νεότερους άνδρες - να στηρίξουν την υποψήφια για το προεδρικό χρίσμα με τους Δημοκρατικούς.
Το brand που αγαπάει το ορεινό και δρομικό τρέξιμο αλλά και την πεζοπορία βουνού, ανεβαίνει σταθερά προς την κορυφή και με τη νέα του καμπάνια εμπνέει όλους τους ανθρώπους να απογειωθούν και να «πετάξουν».
Το ΘΕΜΑ και οι ιστοσελίδες protothema.gr και ygeiamou.gr αναδεικνύουν την αξία της Ενιαίας Υγείας για τη βιωσιμότητα του οικοσυστήματος και τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, μέσα από σειρά άρθρων που υπογράφουν ειδικοί - Διαβάστε το άρθρο του Ομότιμου Καθηγητή Ιατρικής Σχολής Αθηνών, Διευθυντή του Ινστιτούτου Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής, Γιάννη Τούντα.
Επισκεπτόμαστε ένα από τα διαδραστικά spots της Eurolife FFH για να ενημερωθούμε και να διασκεδάσουμε με ευφάνταστα παιχνίδια που δίνουν τα πιο hot δώρα.