Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Το Παρίσι κλείνει σταδιακά το κέντρο του στα αυτοκίνητα
Το Παρίσι κλείνει σταδιακά το κέντρο του στα αυτοκίνητα
Το σχέδιο είναι μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της δημάρχου Αν Ινταλγκό να ενθαρρύνει τη χρήση του ποδηλάτου και των μέσων μαζικής μεταφοράς
Οι αρχές στο Παρίσι άρχισαν να περιορίζουν την κυκλοφορία των οχημάτων σε ένα μεγάλο τμήμα του κέντρου της πόλης ενώ δηλώνουν ότι από την άνοιξη του 2025 θα αρχίσουν να επιβάλλουν πρόστιμα.
Η απαγόρευση αφορά τέσσερα δημοτικά διαμερίσματα (arrondissements) στο κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας.
Η δοκιμαστική φάση θα κρατήσει τρεις μήνες, περίοδος που μπορεί να παραταθεί στους έξι μήνες.
Η ζώνη περιορισμένης κυκλοφορίας (ZTL), στην οποία κατοικούν περίπου 100.000 άνθρωποι και εδρέουν 11.000 επιχειρήσεις, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της σοσιαλίστριας δημάρχου Αν Ινταλγκό να περιορίσει την κυκλοφορία και να ενθαρρύνει τη χρήση του ποδηλάτου και των μέσων μαζικής μεταφοράς σε ολόκληρη την πόλη που είναι γεμάτη αυτοκίνητα.
Ειδικότερα, η ζώνη καλύπτει το πρώτο, το δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο διαμέρισμα, μια περιοχή 5,5 τετραγωνικών χιλιομέτρων που περιλαμβάνει μεγάλο μέρος του ιστορικού κέντρου του Παρισιού και ορισμένα από τα πιο γνωστά μνημεία του, μεταξύ τους και το Λούβρο.
Όπως σημειώνει ο Guardian, η πρόσβαση με αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, φορτηγά και φορτηγά θα επιτρέπεται μόνο για τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, τα λεωφορεία, τα ταξί, τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα, τους οδηγούς που ζουν ή εργάζονται εκεί και όσους εισέρχονται για συγκεκριμένο λόγο, όπως για ιατρικό ραντεβού, επίσκεψη σε φίλους ή επίσκεψη σε κατάστημα, κινηματογράφο ή εστιατόριο.
Ο μεγάλος αριθμός εξαιρέσεων κάνει αδύνατη την αυτόματη επιβολή με κάμερες κλειστού κυκλώματος, οπότε οι αρχές του Παρισιού θα βασιστούν στην εμφανή σηματοδότηση, σε τυχαίους ελέγχους και σε ένα σύστημα ηλεκτρονικών δηλώσεων.
Τα στοιχεία του δήμου δείχνουν ότι καθημερινά εισέρχονται στη ZTL από 350.000 έως 500.000 οχήματα. Εκτιμάται ότι έως και το 50% είναι διερχόμενη κυκλοφορία, δηλαδή οδηγοί που απλώς κινούνται στην περιοχή με τελικό προορισμό έξω από τη ζώνη.
Οι αρμόδιοι αναμένουν ότι η ZTL θα οδηγήσει σε «σημαντική μείωση» του όγκου της κυκλοφορίας έως και 30% στους πιο πολυσύχναστους δρόμους, ενώ θα μειωθούν τα επίπεδα θορύβου και θα βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα.
Ειδήσεις σήμερα:
Τζορτζ Τσούνης στο protothema.gr: Οι αλλαγές Προέδρων στις ΗΠΑ δεν επηρεάζουν τις άριστες σχέσεις με την Ελλάδα
Φορολογικό νομοσχέδιο: Κατάργηση τέλους επιτηδεύματος, μείωση ασφαλιστικών εισφορών, έκτακτο βοήθημα σε ευάλωτους και συνταξιούχους τα Χριστούγεννα
Τα στοιχήματα για τις εκλογές στην Αμερική - Οι αποδόσεις της Κάμαλα Χάρις και του Ντόναλντ Τραμπ
Η απαγόρευση αφορά τέσσερα δημοτικά διαμερίσματα (arrondissements) στο κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας.
Η δοκιμαστική φάση θα κρατήσει τρεις μήνες, περίοδος που μπορεί να παραταθεί στους έξι μήνες.
Η ζώνη περιορισμένης κυκλοφορίας (ZTL), στην οποία κατοικούν περίπου 100.000 άνθρωποι και εδρέουν 11.000 επιχειρήσεις, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της σοσιαλίστριας δημάρχου Αν Ινταλγκό να περιορίσει την κυκλοφορία και να ενθαρρύνει τη χρήση του ποδηλάτου και των μέσων μαζικής μεταφοράς σε ολόκληρη την πόλη που είναι γεμάτη αυτοκίνητα.
Ειδικότερα, η ζώνη καλύπτει το πρώτο, το δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο διαμέρισμα, μια περιοχή 5,5 τετραγωνικών χιλιομέτρων που περιλαμβάνει μεγάλο μέρος του ιστορικού κέντρου του Παρισιού και ορισμένα από τα πιο γνωστά μνημεία του, μεταξύ τους και το Λούβρο.
Όπως σημειώνει ο Guardian, η πρόσβαση με αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, φορτηγά και φορτηγά θα επιτρέπεται μόνο για τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, τα λεωφορεία, τα ταξί, τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα, τους οδηγούς που ζουν ή εργάζονται εκεί και όσους εισέρχονται για συγκεκριμένο λόγο, όπως για ιατρικό ραντεβού, επίσκεψη σε φίλους ή επίσκεψη σε κατάστημα, κινηματογράφο ή εστιατόριο.
Ο μεγάλος αριθμός εξαιρέσεων κάνει αδύνατη την αυτόματη επιβολή με κάμερες κλειστού κυκλώματος, οπότε οι αρχές του Παρισιού θα βασιστούν στην εμφανή σηματοδότηση, σε τυχαίους ελέγχους και σε ένα σύστημα ηλεκτρονικών δηλώσεων.
Τα στοιχεία του δήμου δείχνουν ότι καθημερινά εισέρχονται στη ZTL από 350.000 έως 500.000 οχήματα. Εκτιμάται ότι έως και το 50% είναι διερχόμενη κυκλοφορία, δηλαδή οδηγοί που απλώς κινούνται στην περιοχή με τελικό προορισμό έξω από τη ζώνη.
Οι αρμόδιοι αναμένουν ότι η ZTL θα οδηγήσει σε «σημαντική μείωση» του όγκου της κυκλοφορίας έως και 30% στους πιο πολυσύχναστους δρόμους, ενώ θα μειωθούν τα επίπεδα θορύβου και θα βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα.
Ειδήσεις σήμερα:
Τζορτζ Τσούνης στο protothema.gr: Οι αλλαγές Προέδρων στις ΗΠΑ δεν επηρεάζουν τις άριστες σχέσεις με την Ελλάδα
Φορολογικό νομοσχέδιο: Κατάργηση τέλους επιτηδεύματος, μείωση ασφαλιστικών εισφορών, έκτακτο βοήθημα σε ευάλωτους και συνταξιούχους τα Χριστούγεννα
Τα στοιχήματα για τις εκλογές στην Αμερική - Οι αποδόσεις της Κάμαλα Χάρις και του Ντόναλντ Τραμπ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα