Το όραμα της DEMO για έναν κόσμο με πρόσβαση σε όλα τα φάρμακα, ανεξαρτήτως περιοχής και οικονομικών δυνατοτήτων είναι βαθιά ριζωμένο στη Τρίπολη. Η πρωτεύουσα της Αρκαδίας αποτελεί πια τον «ομφαλό» της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας καθώς πραγματοποιούνται εκεί επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ.
Jaguar: Σάλος με τη νέα διαφήμιση... χωρίς αυτοκίνητα - Βροχή τα σχόλια για woke ατζέντα και η παρέμβαση Μασκ
Jaguar: Σάλος με τη νέα διαφήμιση... χωρίς αυτοκίνητα - Βροχή τα σχόλια για woke ατζέντα και η παρέμβαση Μασκ
Στο διαφημιστικό σποτ δεν υπάρχει πουθενά ο παραμικρός υπαινιγμός για αυτοκίνητα - «Αυτή η διαφήμιση υποτίθεται ότι θα σώσει τη χαμένη φήμη σας;», γράφουν
Σάλο έχει προκαλέσει η νέα διαφήμιση της Jaguar, η οποία κάθε άλλο παρά διαφήμιση για αυτοκίνητα δεν είναι, μιας και δεν παρουσιάζει κανένα από τα πολυτελή μοντέλα της!
Αντιθέτως δείχνει άντρες ντυμένους με φορέματα, μοντέλα λευκά και μαύρα με ρούχα σε έντονους χρωματισμούς να προβάλλουν μήνυματα όπως «δημιουργήστε με ενθουσιασμό», «ζήστε έντονα», «διαγράψτε τα συνηθισμένα», «σπάστε τα καλούπια», «μην αντιγράφετε τίποτα».
Και φυσικά κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού σποτ δεν υπάρχει πουθενά ο παραμικρός υπαινιγμός για αυτοκίνητα.
Δείτε το βίντεο:
Όπως ήταν αναμενόμενο αυτό προκάλεσε απορίες σε πολλούς χρήστες των social media με πρώτο και καλύτερο τον Έλον Μασκ, ο οποίος έσπευσε να σχολιάσει στο Χ: «Πουλάτε αυτοκίνητα;»
«Ναι. Θα θέλαμε πολύ να σας δείξουμε» του απαντά η εταιρεία και προσθέτει: «Ελάτε μαζί μας για ένα τσάι στο Μαϊάμι στις 2 Δεκεμβρίου; Με θερμότατους χαιρετισμούς».
«Απαίσια, απαίσια διαφήμιση. Αυτή υποτίθεται ότι θα σώσει τη χαμένη φήμη σας;», γράφει άλλος χρήστης στο Χ με την εταιρεία να απαντά «Ακριβώς το αντίθετο. Πρόκειται για μια αναγέννηση».
«Νόμιζα ότι φτάχνετε αυτοκίνητα», σχολιάζει άλλος χρήστης. «Φτιάχνουμε», απαντά η εταιρεία και προσθέτει: «Σύντομα θα αποκαλυφθούν όλα».
Αντιθέτως δείχνει άντρες ντυμένους με φορέματα, μοντέλα λευκά και μαύρα με ρούχα σε έντονους χρωματισμούς να προβάλλουν μήνυματα όπως «δημιουργήστε με ενθουσιασμό», «ζήστε έντονα», «διαγράψτε τα συνηθισμένα», «σπάστε τα καλούπια», «μην αντιγράφετε τίποτα».
Και φυσικά κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού σποτ δεν υπάρχει πουθενά ο παραμικρός υπαινιγμός για αυτοκίνητα.
Δείτε το βίντεο:
Copy nothing. #Jaguar pic.twitter.com/BfVhc3l09B
— Jaguar (@Jaguar) November 19, 2024
Όπως ήταν αναμενόμενο αυτό προκάλεσε απορίες σε πολλούς χρήστες των social media με πρώτο και καλύτερο τον Έλον Μασκ, ο οποίος έσπευσε να σχολιάσει στο Χ: «Πουλάτε αυτοκίνητα;»
«Ναι. Θα θέλαμε πολύ να σας δείξουμε» του απαντά η εταιρεία και προσθέτει: «Ελάτε μαζί μας για ένα τσάι στο Μαϊάμι στις 2 Δεκεμβρίου; Με θερμότατους χαιρετισμούς».
Do you sell cars?
— Elon Musk (@elonmusk) November 19, 2024
«Απαίσια, απαίσια διαφήμιση. Αυτή υποτίθεται ότι θα σώσει τη χαμένη φήμη σας;», γράφει άλλος χρήστης στο Χ με την εταιρεία να απαντά «Ακριβώς το αντίθετο. Πρόκειται για μια αναγέννηση».
«Νόμιζα ότι φτάχνετε αυτοκίνητα», σχολιάζει άλλος χρήστης. «Φτιάχνουμε», απαντά η εταιρεία και προσθέτει: «Σύντομα θα αποκαλυφθούν όλα».
I thought you guys made cars??
— marine (@120kMarine) November 19, 2024
Κάποιοι άλλοι χρήστες και φανατικοί της «Anti-woke» κουλτούρας υποστήριξαν ότι η εταιρεία «σκότωσε ένα βρετανικό σύμβολο».
«Get woke. Go broke.», γράφει άλλος υπονοώντας ότι η εταιρεία δίνει περισσότερη σημασία στη woke κουλτούρα παρά στην ποιότητα των αυτοκινήτων της.
Get woke. Go broke.
— Alex Dakins (@AlexDakins) November 21, 2024
Μιλώντας σε ένα σόου απονομής LGBTQ βραβείων τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής στρατηγικής της Jaguar Santino Pietrosanti μιλησε για την αλλαγή της κουλτούρας της εταιρείας – και καυχήθηκε για την εφαρμογή μιας ατζέντας woke στον εργασιακό χώρο.
«Έχουμε δημιουργήσει περισσότερες από 15 ομάδες διαφορετικότητας, όπως το Pride, το Women in Engineering και το Neurodiversity Matters. Έχουμε δρομολογήσει σημαντικές αναθεωρήσεις πολιτικής, όπως η «μετάβαση στην εργασία», για να προωθήσουμε την ισότητα και την υποστήριξη των κοινοτήτων μας που αγκαλιάζουν την ατομικότητα ως υπερδύναμη».
Αν και τα σχόλια που έχει συγκεντρώσει η εν λόγω διαφήμιση είναι πολλά, η εταιρεία, φαίνεται να έχει πρόθεση να απαντά στον καθένα ξεχωριστά.
Ειδήσεις σήμερα:
Μανούσος Μανουσάκης: Πέθανε ο σκηνοθέτης των τηλεοπτικών επιτυχιών
Το έπος της ανεμογεννήτριας στο debate του ΣΥΡΙΖΑ: Δεν παράγουν ρεύμα, γιατί δεν έχουν... μπαταρίες, λέει ο Γκλέτσος- Δείτε βίντεο
Πόλεμος στην Ουκρανία: Η μητέρα των μαχών στο Κουρσκ - Με ATACMS και Storm Shadows ο Ζελένσκι, με Βορειοκορεάτες ο Πούτιν
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα