Non binary ζητά αποζημίωση 5.000 ευρώ από την Ryanair επειδή δεν είχε επιλογή ουδέτερου φύλου στα εισιτήρια
Ο πελάτης χρησιμοποιούσε τον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας για να κλείσει εισιτήριο μετ' επιστροφής από το Βερολίνο προς τη Γκραν Κανάρια, όταν συνειδητοποίησε ότι δεν υπήρχε επιλογή για χρήση ουδέτερο στο φύλο του και έκανε μήνυση
Επιβάτης non binary μήνυσε τη Ryanair και ζητά αποζημίωση 5.000 ευρώ επειδή δεν υπήρχε η επιλογή ουδέτερο στο φύλο για να κάνει κράτηση σε πτήση.
Ο πελάτης χρησιμοποιούσε τον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας για να κλείσει εισιτήριο μετ' επιστροφής από το Βερολίνο προς την Γκραν Κανάρια, όταν συνειδητοποίησε ότι δεν υπήρχε επιλογή για χρήση ουδέτερο στο φύλο του. Η αεροπορική του έδωσε να επιλέξει ανάμεσα σε «κύριος», «κυρία» και «δεσποινίς».
Η Ryanair αρνήθηκε να καταλήξει σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με τον πελάτη και η υπόθεση θα εκδικαστεί τώρα από το κρατικό δικαστήριο του Βερολίνου, σύμφωνα με τους Times.
Εκτός από την αποζημίωση, ο πελάτης θέλει η αεροπορική εταιρεία να τροποποιήσει την πλατφόρμα κρατήσεών της ώστε να παρέχει την επιλογή ενός ουδέτερου φύλου.
Το 2019, η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών δημοσίευσε οδηγίες για τις αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να προσφέρουν επιλογές μη δυαδικού φύλου στους επιβάτες.
Την ίδια χρονιά η αμερικανική United Airlines έγινε ο πρώτος αμερικανικός αερομεταφορέας που προσέφερε στους πελάτες του μη δυαδικές επιλογές φύλου κατά την κράτηση πτήσεων.
Έκτοτε και άλλες αεροπορικές εταιρείες ακολούθησαν το παράδειγμά τους δίνοντας ουδέτερες ως προς το φύλο επιλογές, όπως η British Airways, η Virgin Atlantic, η American Airlines, η Delta και η Air New Zealand.
Μέσα από τις δωρεές τους από την πλατφόρμα, οι χρήστες του efood συνεισφέρουν σε μια πληθώρα σημαντικών σκοπών και αναδεικνύουν τον καθοριστικό κοινωνικό ρόλο της κορυφαίας υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα.
Για την HELLENiQ ENERGY, η στήριξη των γυναικών που βρίσκονται σε ανάγκη δεν είναι απλά μια ημερολογιακή γιορτή, αλλά μία διαρκής πράξη αγάπης και αλληλεγγύης.
H Vistabet επέστρεψε δυναμικά με νέα καμπάνια που τα «σπάει» και το σύνθημα «Vistabet και καλή διασκέδαση» σε βάζει πρώτο… τραπέζι στο πορτοκαλί Live Casino.