Το Χίθροου ανακοίνωσε μερική επαναλειτουργία εντός της ημέρας - Θα γίνουν «ορισμένες πτήσεις»

Το Χίθροου ανακοίνωσε μερική επαναλειτουργία εντός της ημέρας - Θα γίνουν «ορισμένες πτήσεις»

«Ελπίζουμε να λειτουργήσουμε πλήρως από αύριο» τονίζεται σε ανακοίνωση

Το Χίθροου ανακοίνωσε μερική επαναλειτουργία εντός της ημέρας - Θα γίνουν «ορισμένες πτήσεις»
Σε ανακοίνωσή του, το αεροδρόμιο Χίθροου γνωστοποίησε ότι πρόκειται να επανεκκινήσει τη λειτουργία του και να γίνουν ορισμένες πτήσεις αργότερα σήμερα, ενώ εκφράζει την πρόθεση να επαναφέρει το σύνολο των υπηρεσιών του στην κανονικότητα αύριο.

«Οι ομάδες μας εργάστηκαν ακατάπαυστα από τη στιγμή του συμβάντος, προκειμένου να διασφαλίσουν την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση» σημειώνεται στην ανακοίνωση. «Είμαστε πλέον σε θέση να ξεκινήσουμε εκ νέου τις πτήσεις με ασφάλεια, δίνοντας προτεραιότητα στον επαναπατρισμό επιβατών και στη μετακίνηση αεροσκαφών».

Το αεροδρόμιο προτρέπει τους επιβάτες να μην μετακινηθούν προς το Χίθροου, εκτός εάν έχουν προηγουμένως λάβει σχετική ενημέρωση από την αεροπορική τους εταιρεία.

«Ελπίζουμε να λειτουργήσουμε πλήρως από αύριο και θα ακολουθήσουν σύντομα νεότερες πληροφορίες», συμπληρώνει η ανακοίνωση.



«Προτεραιότητά μας παραμένει η ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού του αεροδρομίου. Ζητάμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε από το περιστατικό».


Ταλαιπωρία για τους επιβάτες - «Μας φέρθηκαν θλιβερά»

Την ίδια ώρα, επιβάτες περιέγραψαν την ταλαιπωρία που υπέστησαν μετά το κλείσιμο του Χίθροου, με καθυστερήσεις, ακυρώσεις και έλλειψη ενημέρωσης.

Η Σάρα Μέτα, επιβάτιδα πρώτης θέσης που ταξίδευε από το Ντουμπάι με την British Airways, εξέφρασε την οργή της για τον τρόπο με τον οποίο η αεροπορική διαχειρίστηκε το κλείσιμο του Χίθροου.

Κλείσιμο
Όπως κατήγγειλε μιλώντας στο Sky News, η ίδια και ο σύζυγός της παρέμειναν για ώρες χωρίς καμία ενημέρωση, ζητώντας τελικά να αποβιβαστούν και να τους επιστραφούν οι αποσκευές τους, δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη αναχώρηση. «Είμαστε επιβάτες πρώτης θέσης, μας φέρθηκαν θλιβερά» αναφέρει.



«Πετούσαμε πρώτη θέση και τώρα δεν μπορούμε να επιστρέψουμε σπίτι πριν από την Τρίτη» δήλωσε, σημειώνοντας πως άλλες εταιρείες, όπως η Emirates, είχαν ήδη ακυρώσει τις πτήσεις τους από το πρωί.

Από την πλευρά του, ο Φαϊσάλ Χαμίντ, Βρετανός μόνιμος κάτοικος του εξωτερικού, περιέγραψε τη στιγμή που η πτήση του από το Ντουμπάι άρχισε να κάνει στροφή 180 μοιρών χωρίς εξήγηση. «Ο πανικός άρχισε να κυριεύει την καμπίνα, μέχρι που ο πιλότος μάς ανακοίνωσε πως λόγω διακοπής ρεύματος στο Χίθροου, επιστρέφουμε πίσω στο Ντουμπάι», εξήγησε.

Ο ίδιος και τα δύο μικρά παιδιά του, ηλικίας ενός και έξι ετών, πέρασαν επτά ώρες σε μια πτήση που επρόκειτο να τους πάει στη Βρετανία για πρώτη φορά μετά το καλοκαίρι.


Καταγγελίες για τριπλασιασμό τιμών στα ξενοδοχεία κοντά στο αεροδρόμιο

Την ίδια ώρα, οργισμένες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η εκτόξευση των τιμών στα ξενοδοχεία κοντά στο Χίθροου, μετά το χάος που προκλήθηκε λόγω του αιφνιδιαστικού κλεισίματος του αεροδρομίου.

Ο 28χρονος Λούις, που είχε προγραμματίσει να πετάξει για Δουβλίνο, κατήγγειλε ότι τα ξενοδοχεία εκμεταλλεύονται την ανάγκη των ταξιδιωτών.

«Οι τιμές έχουν διπλασιαστεί, ακόμη και τριπλασιαστεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Είναι εξωφρενικό. Κερδίζουν εις βάρος της ατυχίας του κόσμου και δεν καταλαβαίνω πώς επιτρέπεται κάτι τέτοιο» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies

Μάθετε περισσότερα εδώ

Αποδοχή