Το μοιραίο ελικόπτερο με τον CEO της Siemens Ισπανίας και την οικογένειά του είχε μηχανικό πρόβλημα μήνες πριν τη συντριβή του
Πού εστιάζουν τις έρευνές τους οι εμπειρογνώμονες -Το 2013 ελικόπτερο της ίδιας εταιρείας είχε συντριβεί στον ποταμό Χάντσον με τους επιβαίνοντες να σώζονται ως εκ θαύματος
Το μοιραίο αεροσκάφος Bell206L-4 LongRanger IV, ιδιοκτησίας και εκμετάλλευσης της New York Helicopter, είχε μηχανικό πρόβλημα από τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Τα αρχεία δείχνουν ότι το ελικόπτερο κατασκευάστηκε το 2004 και είχε ήδη καταγράψει 12.728 ώρες πτήσης όταν χρειάστηκε να επισκευαστεί.
Διεξάγεται έρευνα για να διαπιστωθεί τι προκάλεσε την πτώση και συντριβή του αεροσκάφους στο ποτάμι. Η έρευνα θα επικεντρωθεί στην εμπειρία του πιλότου, τα συντρίμμια και την εταιρεία Big Apple που πραγματοποιεί τις περιηγήσεις στα αξιοθέατα.
🇺🇸 Un Bell 206L-4 LongRanger IV s’est écrasé dans l’Hudson River (NYC).
Agustín Escobar, Merce Camprubi Montal et leurs 3 enfants sont décédés, ainsi que le pilote.
🇺🇸 La famille espagnole tuée dans le crash d’hélicoptère dans l’Hudson était à New York pour fêter l’anniversaire de l’un des enfants et les 40 ans de la mère, issue d’une dynastie de footballeurs du FC Barcelone.
Οι ερευνητές θα επανεξετάσουν, επίσης, τις εργασίες συντήρησης που έγιναν στο μοιραίο αεροσκάφος, συμπεριλαμβανομένης της ολοκλήρωσης δύο πρόσφατων οδηγιών αξιοπλοΐας ασφαλείας που εξέδωσε η FAA για τα ελικόπτερα Bell 206L.
Η ομοσπονδιακή υπηρεσία εξέδωσε την πρώτη οδηγία τον Δεκέμβριο του 2022 και ζήτησε την επιθεώρηση και πιθανή αντικατάσταση των πτερυγίων του κύριου στροφείου των μοντέλων λόγω «αποκόλλησης».
Μια δεύτερη οδηγία, η οποία εκδόθηκε τον Μάιο του 2023, απαιτούσε τη δοκιμή και πιθανή αντικατάσταση των αξόνων του ουραίου ρότορα σε οκτώ μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου αυτού που ενεπλάκη στο θανατηφόρο ατύχημα της Πέμπτης.
Οι ρότορες του αεροσκάφους εξακολουθούν να λείπουν, δήλωσε την Παρασκευή η πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών Τζένιφερ Χόμεντι. Οι δύτες της Αστυνομίας της Νέας Υόρκης εξακολουθούν να αναζητούν αρκετά κομμάτια του ελικοπτέρου.
Ανατριχιαστικά πλάνα κατέγραψαν το αεροσκάφος να καταρρέει στον αέρα, πριν πέσει στο ποτάμι, με τουλάχιστον έναν ρότορα να εξακολουθεί να περιστρέφεται, ενώ άλλα μέρη του ελικοπτέρου έπεφταν σε διάφορες κατευθύνσεις.
Το ελικόπτερο απογειώθηκε από το Downtown Skyport του Μανχάταν περίπου στη 1:50 μ.μ., με το στέλεχος της Siemens Agustin Escober, τη σύζυγό του, Mercè Camprubí Montal, και τα τρία μικρά παιδιά τους - Augustin, 10 ετών, Mercedes, 8 ετών, και Victor, 4 ετών - στη ρυμούλκηση.
Η οικογένεια, που κατάγεται από τη Βαρκελώνη της Ισπανίας, είχε για πιλότο της τον Sean Johnson, 36 ετών, βετεράνο των Navy SEAL.
O 36χρονος πιλότος του μοιραίου αεροσκάφους
Το ελικόπτερο συνετρίβη περίπου 25 λεπτά μετά την απογείωσή του. Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία ταξιδιών βλέπει ένα από τα αεροσκάφη της να πέφτει στον ίδιο ποταμό. Ένα ελικόπτερο Bell 206 που μετέφερε τέσσερις Σουηδούς τουρίστες συνετρίβη στον ποταμό Χάντσον όταν το αεροσκάφος έχασε την ισχύ του τον Ιούνιο του 2013 - με τον πιλότο και τα τέσσερα μέλη της οικογένειας να επιβιώνουν ως εκ θαύματος.
Ο διευθύνων σύμβουλος του New York Helicopter, Michael Roth, δήλωσε τότε στη Wall Street Journal ότι το ελικόπτερο υποβαλλόταν σε καθημερινές επιθεωρήσεις ρουτίνας, αλλά δεν είχε «καμία ιδέα γιατί» το αεροσκάφος δεν λειτούργησε σωστά κατά τη διάρκεια της πτήσης.
«Το μόνο πράγμα που θα μπορούσα να μαντέψω - δεν έχω ιδέα - είναι ότι είτε χτυπήθηκε από πουλί είτε τα πτερύγια του κύριου στροφείου απέτυχαν. Δεν έχω ιδέα. Δεν ξέρω. Αυτό είναι φρικτό. Αλλά πρέπει να θυμάστε κάτι, αυτά είναι μηχανές και σπάνε».
Το ελικόπτερο είχε λάβει πιστοποιητικό αξιοπλοΐας το 2016 που ίσχυε μέχρι το 2029.
Με την PrimaDonna Aromatic της De’Longhi απολαμβάνουμε το ζεστό ή κρύο ρόφημά μας στο χώρο μας, από τον κόκκο στο φλιτζάνι, όπως ακριβώς θα το κάναμε στα πιο premium café του κόσμου
Την έκθεση υπογράφει ο διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, Τάσος Βρεττός, ο οποίος μέσα από τον φακό του αποτυπώνει τη σύνδεση της βιομηχανίας με την τέχνη, αναδεικνύοντας τις αθέατες διαδρομές της ελληνικής μεταλλουργίας