Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Το διαδικτυακό κατάστημα του Μπάρακ Ομπάμα
Το διαδικτυακό κατάστημα του Μπάρακ Ομπάμα
Κάποτε τα προϊόντα που έδιναν οι υποψήφιοι βουλευτές στους ψηφοφόρους τους κατά τη διάρκεια της προεκλογικής τους εκστρατείας περιελάμβαναν κακέκτυπα μπλουζάκια, αυτοκόλλητα, καπελάκια αλλά και κούπες με το πρόσωπο ή το σήμα..
Κάποτε τα προϊόντα που έδιναν οι υποψήφιοι βουλευτές στους ψηφοφόρους τους κατά τη διάρκεια της προεκλογικής τους εκστρατείας περιελάμβαναν κακέκτυπα μπλουζάκια, αυτοκόλλητα, καπελάκια αλλά και κούπες με το πρόσωπο ή το σήμα της παράταξης στην οποία ανήκαν. Όλα αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν καθώς το διαδικτυακό κατάστημα που έχει δημιουργήσει Μπαράκ Ομπάμα για την προεκλογική του εκστρατεία μοιάζει σαν ένα μοδάτο σούπερ-μάρκετ. Ο ενδιαφερόμενος-υποψήφιος μπορεί να αγοράσει από είδη μαγειρικής όπως σπάτουλες μέχρι βρεφικά είδη αλλά και μπλουζάκια γνωστών οίκων όπως Marc Jacobs, Jason Wu κα.
Ο Ομπάμα όμως φαίνεται ότι δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για το γυναικείο φύλο, καθώς ανάμεσα στα προϊόντα βρίσκονται βερνίκια νυχιών. Το εν λόγω μάλιστα προϊόν φαίνεται ότι έχει και τη μεγαλύτερη απήχηση καθώς σύμφωνα με τους υπεύθυνους του διαδικτυακού καταστήματος κάνει και τις περισσότερες πωλήσεις. «Οι νέοι προτιμούν να αγοράσουν κάτι παρά να δωρίσουν τα χρήματα τους. Απευθυνόμαστε σε μια καταναλωτική γενιά, όπου έχει μεγαλώσει με αυτή την νοοτροπία. Οι νέοι θέλουν να δώσουν χρήματα για την προεκλογική καμπάνια αλλά να πάρουν και κάτι πίσω» εξηγεί η υπεύθυνη διαφήμισης κυρία Rana Reeves
Ο Ομπάμα όμως φαίνεται ότι δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για το γυναικείο φύλο, καθώς ανάμεσα στα προϊόντα βρίσκονται βερνίκια νυχιών. Το εν λόγω μάλιστα προϊόν φαίνεται ότι έχει και τη μεγαλύτερη απήχηση καθώς σύμφωνα με τους υπεύθυνους του διαδικτυακού καταστήματος κάνει και τις περισσότερες πωλήσεις. «Οι νέοι προτιμούν να αγοράσουν κάτι παρά να δωρίσουν τα χρήματα τους. Απευθυνόμαστε σε μια καταναλωτική γενιά, όπου έχει μεγαλώσει με αυτή την νοοτροπία. Οι νέοι θέλουν να δώσουν χρήματα για την προεκλογική καμπάνια αλλά να πάρουν και κάτι πίσω» εξηγεί η υπεύθυνη διαφήμισης κυρία Rana Reeves
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα