Είναι 100% φυτικά, χωρίς συντηρητικά και απίστευτα νόστιμα, ανήκουν στην Plant’d οικογένεια της ΔΩΔΩΝΗ, και θα μας κάνουν όλους γευσιτέριαν!
Οι One Million Moms καταδικάζουν την Urban Outfitters
Οι One Million Moms καταδικάζουν την Urban Outfitters
Οι One Million Moms ξαναβγαίνουν μπροστά για να καταδικάσουν φωτογραφία του διαφημιστικού καταλόγου Απριλίου 2012 της εταιρείας Urban Outfitters, σε σελίδα του οποίου δύο γυναίκες-μοντέλα φιλιούνται μεταξύ τους στο στόμα.
Οι One Million Moms, παρακλάδι της American Family Association και ομάδα κατά των ομοφυλόφιλων, χωρίς να έχουν πτοηθεί από την αποτυχία της αντιδραστικής τους κριτικής νωρίτερα μέσα στο 2012- για τον διορισμό της λεσβίας ηθοποιού-παρουσιάστριας Ellen DeGeneres στην εκπροσώπηση της εταιρείας JCPenney, ξαναβγαίνουν μπροστά.
Αυτή τη φορά, για να καταδικάσουν φωτογραφία του διαφημιστικού καταλόγου Απριλίου 2012 της εταιρείας Urban Outfitters, σε σελίδα του οποίου δύο γυναίκες-μοντέλα φιλιούνται μεταξύ τους στο στόμα.
«Ο κατάλογος Απριλίου 2012 της Urban Outfitters έχει αρχίσει να φθάνει στα γραμματοκιβώτια εδώ και δύο ημέρες», γράφει το γκρουπ στην ιστοδελίδα του, για να συνεχίσει: «Στη σελίδα νούμερο δύο του καταλόγου υπάρχει φωτογραφία, στην οποία δύο γυναίκες φιλιούνται στο στόμα ενώ η μία κρατάει τρυφερά στα χέρια της, το πρόσωπο της άλλης. Η διαφήμιση και, κατ’ επέκταση, ο κατάλογος στοχεύουν στο εφηβικό κοινό. Το περιεχόμενο είναι προσβλητικό και ακατάλληλο για έναν έφηβο που είναι πελάτης της εταιρείας», καταλήγουν οι One Million Moms.
Αυτή τη φορά, για να καταδικάσουν φωτογραφία του διαφημιστικού καταλόγου Απριλίου 2012 της εταιρείας Urban Outfitters, σε σελίδα του οποίου δύο γυναίκες-μοντέλα φιλιούνται μεταξύ τους στο στόμα.
«Ο κατάλογος Απριλίου 2012 της Urban Outfitters έχει αρχίσει να φθάνει στα γραμματοκιβώτια εδώ και δύο ημέρες», γράφει το γκρουπ στην ιστοδελίδα του, για να συνεχίσει: «Στη σελίδα νούμερο δύο του καταλόγου υπάρχει φωτογραφία, στην οποία δύο γυναίκες φιλιούνται στο στόμα ενώ η μία κρατάει τρυφερά στα χέρια της, το πρόσωπο της άλλης. Η διαφήμιση και, κατ’ επέκταση, ο κατάλογος στοχεύουν στο εφηβικό κοινό. Το περιεχόμενο είναι προσβλητικό και ακατάλληλο για έναν έφηβο που είναι πελάτης της εταιρείας», καταλήγουν οι One Million Moms.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα