Σε έλεγχο σήραγγες πανομοιότυπης κατασκευής με αυτή που κατέρρευσε στην Ιαπωνία
03.12.2012
09:37
Η κυβέρνηση του Τόκιο δεσμεύθηκε ότι θα πραγματοποιήσει εξονυχιστικό έλεγχο και ότι θα επενδύσει στις υποδομές των αυτοκινητόδρομων που χρονολογούνται από την περίοδο της μεγάλης οικονομικής ανάπτυξης της Ιαπωνίας από το 1950 ως το 1970
Το ιαπωνικό υπουργείο Μεταφορών αποφάσισε σήμερα, Δευτέρα, να ελεγχθούν όλες οι σήραγγες σε αυτοκινητόδρομους, οι οποίες έχουν χτιστεί με τον ίδιο τρόπο όπως αυτή που κατάρρευσε την Κυριακή δυτικά του Τόκιο, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους εννιά άνθρωποι.
Η κυβέρνηση του Τόκιο δεσμεύθηκε ότι θα πραγματοποιήσει εξονυχιστικό έλεγχο και ότι θα επενδύσει στις υποδομές των αυτοκινητόδρομων, πολλοί από τους οποίους -όπως και η σήραγγα που κατέρρευσε- χρονολογούνται από την περίοδο της μεγάλης οικονομικής ανάπτυξης της Ιαπωνίας από το 1950 ως το 1970.
«Υποπτευόμαστε πως η παλαιότητα είναι μια από τις πρώτες αιτίες» του δυστυχήματος, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας Nexco που διαχειρίζεται το κομμάτι του αυτοκινητόδρομου στο οποίο συνέβη το δυστύχημα.
Μηχανικοί άρχισαν σήμερα να επιθεωρούν άλλες σήραγγες που ανήκουν στο ίδιο μοντέλο με αυτήν που κατέρρευσε. Υπολογίζεται ότι υπάρχουν περίπου 20 σε όλη τη χώρα.
Εικόνες από το εσωτερικό της σήραγγας δείχνουν σπασμένες πλάκες τσιμέντου, που μπορεί να σημαίνει πως υπάρχει αδυναμία στο κεντρικό οικοδόμημα.
Σύμφωνα με την Nexco, στις επιθεωρήσεις που πραγματοποιούνται πέντε φορές το χρόνο ελέγχονται οπτικά πιθανές ρωγμές ή άλλες ανωμαλίες και ακουστικά η αντοχή του τσιμέντου και του χάλυβα.
Η κυβέρνηση του Τόκιο δεσμεύθηκε ότι θα πραγματοποιήσει εξονυχιστικό έλεγχο και ότι θα επενδύσει στις υποδομές των αυτοκινητόδρομων, πολλοί από τους οποίους -όπως και η σήραγγα που κατέρρευσε- χρονολογούνται από την περίοδο της μεγάλης οικονομικής ανάπτυξης της Ιαπωνίας από το 1950 ως το 1970.
«Υποπτευόμαστε πως η παλαιότητα είναι μια από τις πρώτες αιτίες» του δυστυχήματος, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας Nexco που διαχειρίζεται το κομμάτι του αυτοκινητόδρομου στο οποίο συνέβη το δυστύχημα.
Μηχανικοί άρχισαν σήμερα να επιθεωρούν άλλες σήραγγες που ανήκουν στο ίδιο μοντέλο με αυτήν που κατέρρευσε. Υπολογίζεται ότι υπάρχουν περίπου 20 σε όλη τη χώρα.
Εικόνες από το εσωτερικό της σήραγγας δείχνουν σπασμένες πλάκες τσιμέντου, που μπορεί να σημαίνει πως υπάρχει αδυναμία στο κεντρικό οικοδόμημα.
Σύμφωνα με την Nexco, στις επιθεωρήσεις που πραγματοποιούνται πέντε φορές το χρόνο ελέγχονται οπτικά πιθανές ρωγμές ή άλλες ανωμαλίες και ακουστικά η αντοχή του τσιμέντου και του χάλυβα.
Στην τελευταία τακτική επιθεώρηση τον Σεπτέμβριο, οι ακουστικοί έλεγχοι δεν έγιναν στην μεταλλική κατασκευή. Το δυστύχημα συνέβη χθες Κυριακή περίπου στις 8 το πρωί, όταν τμήματα της οροφής της σήραγγας κατέρρευσαν καταπλακώνοντας αυτοκίνητα.
Η αστυνομία άνοιξε έρευνα για αμέλεια, μετέδωσε το πρακτορείο Jiji.
Η σήραγγα Σασάγκο είναι μια από τις μεγαλύτερες της Ιαπωνίας με μήκος 4,7 χιλιόμετρα.
Η αστυνομία άνοιξε έρευνα για αμέλεια, μετέδωσε το πρακτορείο Jiji.
Η σήραγγα Σασάγκο είναι μια από τις μεγαλύτερες της Ιαπωνίας με μήκος 4,7 χιλιόμετρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr