ΕΕ: Υπερβολικές οι χρεώσεις στο Ευρωτούνελ της Μάγχης
20.06.2013
14:33
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάλεσε τις κυβερνήσεις της Βρετανίας και της Γαλλίας να ασχοληθούν με τις χρεώσεις της εταιρείας
Oι επιβάτες που ταξιδεύουν μέσω του Eυρωτούνελ (Eurotunnel) χρεώνονται υπερβολικά, όπως υποστήριξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
«Τόσο οι επιβάτες όσο και οι υπηρεσίες εμπορευματικών μεταφορών πληρώνουν ακριβά για τη χρήση του τούνελ», ανέφερε χαρακτηριστικά η Επιτροπή.
Η «Eurotunnel» είναι μια ιδιωτική εταιρεία, η οποία ανήκει σε επενδυτές και είναι διαχειρίστρια της σήραγγας κάτω από τη Mάγχη. Η εταιρεία πάντως εξήγησε πως οι χρεώσεις είναι λογικές και όχι υπερβολικές.
Ωστόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάλεσε τις κυβερνήσεις της Βρετανίας και της Γαλλίας να ασχοληθούν με τις χρεώσεις της εταιρείας και να συμμορφωθούν με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι οι υψηλές χρεώσεις σε εταιρίες μεταφορών μέσω τρένων, επηρεάζουν και το επιβατικό κοινό, ενώ αρκετές είναι οι εταιρείες μεταφορών που προτιμούν τον δρόμο εξαιτίας των τιμών, κάτι που προκαλεί κυκλοφοριακό κομφούζιο και ρύπανση του περιβάλλοντος.
Επιπρόσθετα το 43% του τούνελ παραμένει ανενεργό. Να σημειωθεί πως ενώνει το Λονδίνο με το Παρίσι (χρόνος διαδρομής περίπου 2 ώρες) και το Λονδίνο με το Βερολίνο (χρόνος περίπου 2,5 ώρες)
«Τόσο οι επιβάτες όσο και οι υπηρεσίες εμπορευματικών μεταφορών πληρώνουν ακριβά για τη χρήση του τούνελ», ανέφερε χαρακτηριστικά η Επιτροπή.
Η «Eurotunnel» είναι μια ιδιωτική εταιρεία, η οποία ανήκει σε επενδυτές και είναι διαχειρίστρια της σήραγγας κάτω από τη Mάγχη. Η εταιρεία πάντως εξήγησε πως οι χρεώσεις είναι λογικές και όχι υπερβολικές.
Ωστόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάλεσε τις κυβερνήσεις της Βρετανίας και της Γαλλίας να ασχοληθούν με τις χρεώσεις της εταιρείας και να συμμορφωθούν με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι οι υψηλές χρεώσεις σε εταιρίες μεταφορών μέσω τρένων, επηρεάζουν και το επιβατικό κοινό, ενώ αρκετές είναι οι εταιρείες μεταφορών που προτιμούν τον δρόμο εξαιτίας των τιμών, κάτι που προκαλεί κυκλοφοριακό κομφούζιο και ρύπανση του περιβάλλοντος.
Επιπρόσθετα το 43% του τούνελ παραμένει ανενεργό. Να σημειωθεί πως ενώνει το Λονδίνο με το Παρίσι (χρόνος διαδρομής περίπου 2 ώρες) και το Λονδίνο με το Βερολίνο (χρόνος περίπου 2,5 ώρες)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr