Διαφημίσεις που μας... βλέπουν
11.07.2013
13:14
Αναπτύχθηκε σύστημα με το οποίο οι διαφημίσεις μπορούν να υπολογίσουν τον αριθμό των περαστικών που τις κοιτούν, το φύλο αλλά και την ηλικία τους
Υιοθετώντας την τεχνολογία του "Minority Report", της ταινίας με πρωταγωνιστή τον Τομ Κρουζ να μας δίνει μία γεύση από το μέλλον όπου ο "Μεγάλος Αδερφός" μας παρακολουθεί ακόμα κι όταν περπατάμε, η μιντιακή βρετανική εταιρεία "Lord Sugar' s Amscreen" ανέπτυξε ένα σύστημα με το οποίο οι διαφημίσεις μπορούν να υπολογίσουν τον αριθμό των περαστικών που τις κοιτούν, το φύλο αλλά και την ηλικία τους.
Σύμφωνα με τη βρετανική "Telegraph", πρόκειται για το λογισμικό προηγμένης τεχνολογίας "Optimism" το οποίο θα ενσωματωθεί σε περισσότερες από έξι χιλιάδες διαφημιστικές πινακίδες της που έχουν τοποθετηθεί σε Βρετανία, Γερμανία, Πολωνία, Ελβετία , Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ομάν, Κένυα, Ανγκόλα και Νότιο Αφρική.
Οι περισσότερες διαφημίσεις που θα μας... βλέπουν, θα τοποθετηθούν αρχικά στη Βρετανία. Περίπου 3.500 διαφημιστικές πινακίδες θα στηθούν σε βρετανικά νοσοκομεία, εμπορικά καταστήματα, πρατήρια καυσίμων, τράπεζες, αεροδρόμια και σταθμούς τρένων. Το λογισμικό διαθέτει μία κάμερα που αιχμαλωτίζει την ίριδα του ματιού. Οταν λοιπόν, ένας περαστικός κοιτάζει τη διαφήμιση, εντοπίζεται αυτομάτως από την κάμερα.
Τα στοιχεία του αποκωδικοποιούνται αποκαλύπτοντας το φύλο και την ηλικία του. Η στοχευμένη διαφήμιση ειναι ο στόχος της μιντιακής εταιρείας και όχι μόνο αυτής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι διαφημιστικές οθόνες που αναγνωρίζουν ποιος τις κοιτάει, ώστε να του προτείνουν ανάλογο προϊόν, δοκιμάζονται σε εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ από εγχώριες εταιρείες.
Σύμφωνα με τη βρετανική "Telegraph", πρόκειται για το λογισμικό προηγμένης τεχνολογίας "Optimism" το οποίο θα ενσωματωθεί σε περισσότερες από έξι χιλιάδες διαφημιστικές πινακίδες της που έχουν τοποθετηθεί σε Βρετανία, Γερμανία, Πολωνία, Ελβετία , Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ομάν, Κένυα, Ανγκόλα και Νότιο Αφρική.
Οι περισσότερες διαφημίσεις που θα μας... βλέπουν, θα τοποθετηθούν αρχικά στη Βρετανία. Περίπου 3.500 διαφημιστικές πινακίδες θα στηθούν σε βρετανικά νοσοκομεία, εμπορικά καταστήματα, πρατήρια καυσίμων, τράπεζες, αεροδρόμια και σταθμούς τρένων. Το λογισμικό διαθέτει μία κάμερα που αιχμαλωτίζει την ίριδα του ματιού. Οταν λοιπόν, ένας περαστικός κοιτάζει τη διαφήμιση, εντοπίζεται αυτομάτως από την κάμερα.
Τα στοιχεία του αποκωδικοποιούνται αποκαλύπτοντας το φύλο και την ηλικία του. Η στοχευμένη διαφήμιση ειναι ο στόχος της μιντιακής εταιρείας και όχι μόνο αυτής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι διαφημιστικές οθόνες που αναγνωρίζουν ποιος τις κοιτάει, ώστε να του προτείνουν ανάλογο προϊόν, δοκιμάζονται σε εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ από εγχώριες εταιρείες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr