ΗΠΑ: Τους ανακοίνωσε την απόλυσή τους με sms!
16.07.2013
08:33
Προφανώς ήθελε να αποφύγει την άμεση επαφή με κάποιους εξ αυτών για λόγους... σωματικής ακεραιότητας και προτίμησε τη σιγουριά του μηνύματος
Με τον πιο... απλό τρόπο αποφάσισε να απολύσει τους υπαλλήλους του ο ιδιοκτήτης ενός ιταλικού εστιατορίου στο Ορλάντο της Φλόριντα.
Ο εν λόγω κύριος που προφανώς ήθελε να αποφύγει την πρόσωπο με πρόσωπο επαφή με τους εργαζομένους, ώστε να γλυτώσει από την οργή τους, τους έστειλε ένα λιτό μήνυμα στο κινητό και «καθάρισε»!
Το sms έγραφε «Δυστυχώς πρέπει να σας ενημερώσω ότι αναγκαζόμαστε να κλείσουμε το Barducci's άμεσα» και οι υπάλληλοι μετά την αρχική τους έκπληξη αντέδρασαν. Έβγαλαν μάλιστα κοινή ανακοίνωση, όπου δήλωναν ότι δεν είχαν λάβει καμία προειδοποίηση για την επικείμενη απόλυση τους, που έλαβε χώρα την 4η Ιουλίου.
Μία εξ αυτών , η Jodi Jackson, ανέφερε: «Είναι ανήθικο και δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν είχε το θάρρος να μας το πει πρόσωπο με πρόσωπο».
Τον ιδιοκτήτη και το κατάστημα καταγγέλουν όμως και πολλοί πελάτες, καθώς λίγο πριν το «λουκέτο», είχαν προλάβει να αγοράσουν κουπόνια Groupon για να δειπνήσουν στο εστιατόριο και τα οποία δεν θα εξαργυρώσουν ποτέ.
Το site wftv.com που δημοσιοποίησε το θέμα, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον ιδιοκτήτη. Μετά από πολλές αποτυχημένες απόπειρες, εκείνος επικοινώνησε με τους δημοσιογράφους με τον γνωστό και έυκολο τρόπο! Τους έστειλε sms.
Ο εν λόγω κύριος που προφανώς ήθελε να αποφύγει την πρόσωπο με πρόσωπο επαφή με τους εργαζομένους, ώστε να γλυτώσει από την οργή τους, τους έστειλε ένα λιτό μήνυμα στο κινητό και «καθάρισε»!
Το sms έγραφε «Δυστυχώς πρέπει να σας ενημερώσω ότι αναγκαζόμαστε να κλείσουμε το Barducci's άμεσα» και οι υπάλληλοι μετά την αρχική τους έκπληξη αντέδρασαν. Έβγαλαν μάλιστα κοινή ανακοίνωση, όπου δήλωναν ότι δεν είχαν λάβει καμία προειδοποίηση για την επικείμενη απόλυση τους, που έλαβε χώρα την 4η Ιουλίου.
Μία εξ αυτών , η Jodi Jackson, ανέφερε: «Είναι ανήθικο και δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν είχε το θάρρος να μας το πει πρόσωπο με πρόσωπο».
Τον ιδιοκτήτη και το κατάστημα καταγγέλουν όμως και πολλοί πελάτες, καθώς λίγο πριν το «λουκέτο», είχαν προλάβει να αγοράσουν κουπόνια Groupon για να δειπνήσουν στο εστιατόριο και τα οποία δεν θα εξαργυρώσουν ποτέ.
Το site wftv.com που δημοσιοποίησε το θέμα, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον ιδιοκτήτη. Μετά από πολλές αποτυχημένες απόπειρες, εκείνος επικοινώνησε με τους δημοσιογράφους με τον γνωστό και έυκολο τρόπο! Τους έστειλε sms.
«Δυστυχώς πολλές επιχειρήσεις αναγκάζονται να κλείσουν στο Orlando, ειδικά στον τομέα της εστίασης», έγραφε χαρακτηριστικά. "Προσπαθώ να διευθετήσω το ζήτημα των αποζημιώσεων το συντομότερο δυνατό", κατέληγε.
Από τη δική της μεριά, η εταιρεία Groupon, ανακοίνωσε ότι θα αποζημιώσει τους πελάτες που αγόρασαν κουπόνι για το Barducci's, πιθανότατα με κάποιο άλλο εκπτωτικό κουπόνι.
Από τη δική της μεριά, η εταιρεία Groupon, ανακοίνωσε ότι θα αποζημιώσει τους πελάτες που αγόρασαν κουπόνι για το Barducci's, πιθανότατα με κάποιο άλλο εκπτωτικό κουπόνι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr