Προβληματισμός στους φουρνάρηδες της χώρας που ξεκίνησαν καμπάνια για να επαναφέρουν το ψωμί στην συνείδηση των πολιτών
Ένα από τα σύμβολα της γαλλικής κουλτούρας, η μπαγκέτα φαίνεται ότι έχει αρχίσει να χάνει τη θέση της στο τραπέζι των Γάλλων. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο μέσος Γάλλος καταναλώνει σήμερα μισή μπαγκέτα ημερησίως, που φαίνεται αρκετή, αλλά δεν πλησιάζει τη μία μπαγκέτα που χρειαζόταν τη δεκαετία του 1970 και τις τρεις τη δεκαετία του 1900. Το φαινόμενο αυτό έχει δημιουργήσει ανησυχία στο «Παρατηρητήριο του Ψωμιού» και στην Ένωση Φουρνάρεων, που έχουν ξεκινήσει καμπάνια για να επαναφέρουν την μπαγκέτα στην ημερήσια διατροφή των Γάλλων.
Σε τουλάχιστον 130 πόλεις της χώρας κυριαρχεί το σύνθημα «Γεια, αγόρασες το ψωμί σου;» το οποίο βρίσκεις σε πινακίδες και σακούλες. Το πρόβλημα ανέλυσε ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Φουρνάρεων, Μπέρναρντ Βαλουί: «Οι άνθρωποι είναι τόσο πολυάσχολοι ή εργάζονται μέχρι αργά και δεν πηγαίνουν πια στον φούρνο. Οι έφηβοι δεν τρώνε πρωινό. Τώρα, όταν θα βλέπουν το σύνθημα θα θυμούνται ότι πρέπει να αγοράσουν ψωμί».
Κλείσιμο
Η καμπάνια βασίζεται επίσης στο γεγονός ότι το ψωμί είναι ένα από τα πιο οικονομικά προϊόντα στη Γαλλία, ενώ αποτελεί ιδανική λύση για κάποιον που θέλει να αποφύγει τον καθημερινό πειρασμό των τροφών με ζάχαρη και λιπαρά.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.