Washington Post: Ο ανταγωνισμός από το Ίντερνετ για τα διαφημιστικά έσοδα συνέβαλε στην πώλησή της

«Θέλαμε να κάνουμε περισσότερα από το να επιβιώσουμε», είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εφημερίδας Ντόναλντ Γκρέιαμ

Ο αυξημένος ανταγωνισμός από το Ίντερνετ για τα διαφημιστικά έσοδα ήταν ένας από τους κυριότερους λόγους πώλησης των περιουσιακών στοιχείων της Washington Post, σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα χθες κατά την ανακοίνωση της πώλησής της.

Η Post επικαλείται την "οικονομική θύελλα που πλήττει τις εφημερίδες" την ίδια ώρα που το Ίντερνετ παρουσιάζει αυξημένη ζήτηση, καθώς και την "ιστορική αλλαγή από την έντυπη στην ψηφιακή τεχνολογία".

"Η εφημερίδα θα μπορούσε να επιβιώσει υπό την ιδιοκτησία της εταιρείας και να είναι κερδοφόρος και για το εγγύς μέλλον. Αλλά θέλαμε να κάνουμε περισσότερα από το να επιβιώσουμε", είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της Ντόναλντ Γκρέιαμ και πρόσθεσε: "Δεν υποστηρίζω ότι αυτό μας εγγυάται την επιτυχία, αλλά μας δίνει πολλή μεγαλύτερη πιθανότητα επιτυχίας".

Οπως έγινε γνωστό χθες Δευτέρα, ο όμιλος που εκδίδει την μεγάλης κυκλοφορίας αμερικανική εφημερίδα συμφώνησε να πουλήσει τα περιουσιακά της στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου και του καθημερινού φύλλου της εφημερίδας, στον ιδρυτή της Amazon Inc Τζεφ Μπέζος έναντι 250 εκατομμυρίων δολαρίων.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr