Barilla: «Δε θα κάνουμε ποτέ διαφήμιση με γκέι»

Σάλος με δηλώσεις του προέδρου της εταιρίας ζυμαρικών –Οι Ιταλοί καταναλωτές καλούν σε μποϊκοτάζ

«Dove cBarilla c'è... casa», είναι το μότο της δημοφιλούς εταιρίας ζυμαρικών Barilla που κυριαρχεί στο εξωτερικό και βρίσκεται στα πιάτα των περισσότερων φίλων της ιταλικής pasta.

Ωστόσο, για τον πρόεδρο της εταιρίας, Γκουίντο Μπαρίλα, το σύνθημά της «Όπου υπάρχει Barilla, υπάρχει…σπίτι», απευθύνεται αποκλειστικά στην παραδοσιακή οικογένεια, αποκλείοντας τα ομόφυλα ζευγάρια.

 Σε συνέντευξη που έδωσε σε ραδιοφωνική εκπομπή ο Μπαρίλα δήλωσε πως «δε θα έκανε ποτέ διαφήμιση με μία οικογένεια γκέι γιατί εμείς είμαστε υπέρ της παραδοσιακής οικογένειας. Αν οι γκέι δεν συμφωνούν μπορούν να καταναλώνουν ζυμαρικά άλλης εταιρίας. Όλοι είναι ελεύθεροι να κάνουν ό,τι θέλουν, αρκεί να μην ενοχλούν τους άλλους».

Οι δηλώσεις του στην εκπομπή La zanzara του σταθμού Radio24 προκάλεσαν σάλο με αποτέλεσμα δεκάδες να είναι οι Ιταλοί που καλούν σε μποϊκοτάζ της Barilla, μέσω του hastag στο Twitter #boicottabarilla.

«Όπου υπάρχει Barilla δεν υπάρχουν γκέι», «Όπου υπάρχει Barilla υπάρχει εκκλησία», «Χιλιάδες Ιταλοί θα καταλάβουν πόσο πιο νόστιμες είναι οι μακαρονάδες αν δεν χρησιμοποιούν Barilla», και άλλα είναι τα αρνητικά σχόλια που έχουν κατακλύσει το Διαδίκτυο.

Βέβαια, πολλοί είναι εκείνοι που υπερασπίζονται τις δηλώσεις του Μπαρίλα υποστηρίζοντας πως «η οικογένεια αποτελείται από έναν άνδρα και μία γυναίκα», ή ότι «η οικογένεια είναι παραδοσιακή με μία μαμά και έναν μπαμπά».

Ο πρόεδρος της εταιρίας, μάλιστα, σε παρατήρηση των δημοσιογράφων ότι υπάρχουν και ομοφυλόφιλοι που αγοράζουν τα προϊόντα του εκείνος σχολίασε: «Αν τους αρέσουν τα ζυμαρικά μας και οι καμπάνιες μας θα συνεχίσουν να τα τρώνε, αν όχι θα επιλέξουν άλλη εταιρία. Δε μπορεί όλοι να αρέσουμε σε όλους. Εγώ τους σέβομαι όλους. Είμαι σύμφωνος ακόμα και με τον γάμο ομόφυλων ζευγαριών, αλλά όχι στην υιοθεσία. Είμαι πατέρας πολλών παιδιών και ξέρω πόσο πολύπλοκο είναι να τα αναθρέψεις ακόμα και στο πλαίσιο ενός ετερόφυλου ζεύγους».

Η τοποθέτησή του έγινε δύο ημέρες μετά τις δηλώσεις της προέδρου του ιταλικού Κοινοβουλίου, Λάουρα Μπολντρίνι, η οποία αναφέρθηκε στις ιταλικές διαφημίσεις λέγοντας πως προωθούν στερεότυπα, όπως «τα παιδιά με τον μπαμπά να κάθονται στο τραπέζι και την μαμά όρθια να σερβίρει φαγητό», ή ότι «το γυναικείο σώμα χρησιμοποιείται για να προωθήσει γιαούρτι, ταξίδια και υπολογιστές. Διαφημίσεις όπως αυτές σας διαβεβαιώνω ότι δύσκολα θα προβάλλονταν σε χώρες του εξωτερικού».

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε, ο Μπαρίλα προχώρησε σε νεότερες δηλώσεις στις οποίες υποστήριξε ότι στη συνέντευξή του ήθελε να τονίσει τον κεντρικό ρόλο που έχει η γυναίκα στο εσωτερικό της οικογένειας, ζητώντας συγγνώμη αν όσα είπε ενόχλησαν ή οδήγησαν σε πολεμική. Επανέλαβε δε πως σέβεται απόλυτα όλους τους ανθρώπους, χωρίς να κάνει καμία διάκριση.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr