Νέα Υόρκη: Χωρίς σύστημα ειδοποίησης το βαγόνι του οδηγού της μοιραίας αμαξοστοιχίας
05.12.2013
04:32
Το τρένο που εκτροχιάστηκε διέθετε σύστημα ειδοποίησης για τον οδηγό, αλλά όχι στην καμπίνα από όπου ο Ροκφέλερ έλεγχε την αμαξοστοιχία
Η αμαξοστοιχία που εκτροχιάστηκε την Κυριακή στη Νέα Υόρκη με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 4 άνθρωποι, διέθετε ένα σύστημα ασφαλείας το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να κρατά σε εγρήγορση τους οδηγούς, ωστόσο αυτό δεν ήταν εγκατεστημένο στο βαγόνι από το οποίο ο 46χρονος Γούιλιαμ Ροκφέλερ είχε τον έλεγχο του τρένου, αναφέρει το πρακτορείο Reuters επικαλούμενο δηλώσεις πηγής προσκείμενη στο θέμα.
Ο οδηγός είπε στις αρχές ότι ένιωθε να ζαλίζεται και είχε χάσει την συγκέντρωσή του λίγο πριν από τη συντριβή, καθώς το τρένο μπήκε στην επικίνδυνη στροφή με ταχύτητα τρεις φορές μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο.
Η πηγή είπε ότι τα τρένα του προαστιακού της εταιρείας Metro-North, συμπεριλαμβανομένης της μοιραίας αμαξοστοιχίας, είναι εξοπλισμένα με δύο συστήματα ασφαλείας ώστε να προειδοποιούν τους οδηγούς εάν αυτοί είναι κουρασμένοι ή έχει αποσπαστεί η προσοχή τους. Όταν το τρένο βρίσκεται εν κινήσει το σύστημα παράγει έναν ήχο ειδοποίησης κάθε 25 δευτερόλεπτα εκτός εάν ο μηχανικός πατήσει, έστω και ελαφρά, το γκάζι ή το χειριστήριο. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στον ήχο ειδοποίησης, τότε το σύστημα θέτει αυτόματα σε λειτουργία τα φρένα του τρένου.
Το τρένο που εκτροχιάστηκε διέθετε το σύστημα προειδοποίησης για τον οδηγό, είπε η πηγή. Ωστόσο η καμπίνα από την οποία οδηγούσε ο Ροκφέλερ το τρένο δεν είχε το εν λόγω σύστημα. «Το τρένο είχε το σύστημα. Η καμπίνα ελέγχου όχι», πρόσθεσε η πηγή, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας.
Η ομοσπονδιακή Διοίκηση Σιδηροδρόμων και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά με τα συστήματα συναγερμού του τρένου που εκτροχιάστηκε, αναφέρει το Reuters, καθώς αυτές οι πληροφορίες αποτελούν μέρος της εν εξελίξει έρευνας του ατυχήματος.
Ο οδηγός είπε στις αρχές ότι ένιωθε να ζαλίζεται και είχε χάσει την συγκέντρωσή του λίγο πριν από τη συντριβή, καθώς το τρένο μπήκε στην επικίνδυνη στροφή με ταχύτητα τρεις φορές μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο.
Η πηγή είπε ότι τα τρένα του προαστιακού της εταιρείας Metro-North, συμπεριλαμβανομένης της μοιραίας αμαξοστοιχίας, είναι εξοπλισμένα με δύο συστήματα ασφαλείας ώστε να προειδοποιούν τους οδηγούς εάν αυτοί είναι κουρασμένοι ή έχει αποσπαστεί η προσοχή τους. Όταν το τρένο βρίσκεται εν κινήσει το σύστημα παράγει έναν ήχο ειδοποίησης κάθε 25 δευτερόλεπτα εκτός εάν ο μηχανικός πατήσει, έστω και ελαφρά, το γκάζι ή το χειριστήριο. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στον ήχο ειδοποίησης, τότε το σύστημα θέτει αυτόματα σε λειτουργία τα φρένα του τρένου.
Το τρένο που εκτροχιάστηκε διέθετε το σύστημα προειδοποίησης για τον οδηγό, είπε η πηγή. Ωστόσο η καμπίνα από την οποία οδηγούσε ο Ροκφέλερ το τρένο δεν είχε το εν λόγω σύστημα. «Το τρένο είχε το σύστημα. Η καμπίνα ελέγχου όχι», πρόσθεσε η πηγή, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας.
Η ομοσπονδιακή Διοίκηση Σιδηροδρόμων και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά με τα συστήματα συναγερμού του τρένου που εκτροχιάστηκε, αναφέρει το Reuters, καθώς αυτές οι πληροφορίες αποτελούν μέρος της εν εξελίξει έρευνας του ατυχήματος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr