Η NSA είχε διεισδύσει και στον κόσμο του online gaming!
09.12.2013
15:49
Ψεύτικους χαρακτήρες έφτιαχναν μυστικοί πράκτορες των ΗΠΑ και της Βρετανίας, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να παίρνουν μέρος στα διάφορα παιχνίδια, ξεσκεπάζοντας ανάμεσα στους απλούς gamers, τρομοκράτες
Σάλος έχει προκληθεί από την αποκάλυψη ότι η αμερικανική NSA και η βρετανική GCHQ (σ.σ. η αντίστοιχη Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας στη Βρετανία) έκαναν εδώ και καιρό υπεράνθρωπες προσπάθειες να διεισδύσουν σε μαζικές κοινότητες του online gaming.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που εδράζεται σε έγγραφα που παρέδωσε στον Guardian ο πρώην Αμερικανός πράκτορας Έντουαρντ Σνόουντεν οι δύο υπηρεσίες είχαν στο στόχαστρό τους την κονσόλα Xbox, εκεί όπου υπάρχουν τουλάχιστον 48 εκατομμύρια χρήστες - παίκτες.
Πώς κατάστρωσαν το σχέδιό τους
Σύμφωνα, λοιπόν, με το ρεπορτάζ οι high -tech χρήστες της NSA και της GCHQ έφτιαχαν ψεύτικους χαρακτήρες, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να παίρνουν μέρος στα διάφορα παιχνίδια, ξεσκεπάζοντας ανάμεσα στους απλούς gamers, τρομοκράτες. «Το online gaming έχει επηρεάσει όλο τον κόσμο, με αποτέλεσμα να αποτελεί βασικό στόχο παρακολούθησης», γράφει χαρακτηριστικά η εφημερίδα, ενώ σημειώνει ότι, όπως αποκαλύπτουν τα έγγγραφα αυτά τα παιχνίδια χρησιμοποιούνταν ως «παράθυρο» για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, για προσεγγίσεις σε μυστικούς πράκτορες και για να αναλύουν το προφίλ των πιθανών χρηστών που θα μπορούσαν να είναι δυνάμει μια απειλή για αυτούς.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που εδράζεται σε έγγραφα που παρέδωσε στον Guardian ο πρώην Αμερικανός πράκτορας Έντουαρντ Σνόουντεν οι δύο υπηρεσίες είχαν στο στόχαστρό τους την κονσόλα Xbox, εκεί όπου υπάρχουν τουλάχιστον 48 εκατομμύρια χρήστες - παίκτες.
Πώς κατάστρωσαν το σχέδιό τους
Σύμφωνα, λοιπόν, με το ρεπορτάζ οι high -tech χρήστες της NSA και της GCHQ έφτιαχαν ψεύτικους χαρακτήρες, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να παίρνουν μέρος στα διάφορα παιχνίδια, ξεσκεπάζοντας ανάμεσα στους απλούς gamers, τρομοκράτες. «Το online gaming έχει επηρεάσει όλο τον κόσμο, με αποτέλεσμα να αποτελεί βασικό στόχο παρακολούθησης», γράφει χαρακτηριστικά η εφημερίδα, ενώ σημειώνει ότι, όπως αποκαλύπτουν τα έγγγραφα αυτά τα παιχνίδια χρησιμοποιούνταν ως «παράθυρο» για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, για προσεγγίσεις σε μυστικούς πράκτορες και για να αναλύουν το προφίλ των πιθανών χρηστών που θα μπορούσαν να είναι δυνάμει μια απειλή για αυτούς.
Τα έγγραφα που πιστοποιούν την πληροφορία βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδας «Guardian», η οποία και θα τα δώσει στη δημοσιότητα την Δευτέρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr