Γαλλία: O έρωτας του Ολάντ σε πρώτο πλάνο και στις διαφημίσεις
Ο έρωτας του κατά συρροή εραστή, όπως αποκαλεί ο Βρετανικός τύπος τον Γάλλο πρόεδρο Φρανσουά Ολάντ, που απασχόλησε τους δημοσιογράφους με τον κρυφό έρωτά του με την 41χρονη ηθοποιό Ζουλί Γκαγέ, φαίνεται ότι έγινε πηγή έμπνευσης και κέρδους και για τους διαφημιστές.
Εκτός από το Γαλλικό περιοδικό Closer που πούλησε 600.000 αντίτυπα όταν πρώτο αποκάλυψε την ερωτική σχέση του Φρανσουά Ολάντ με την ηθοποιό Ζουλί Γκαγιέ, τώρα και εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, ραδιόφωνα αλλά και σάιτ γνωριμιών χρησιμοποιούν τον έρωτα του Ολάντ στα διαφημιστικά σποτ.
Κλείσιμο
Το πιο πρωτότυπο διαφημιστικό σλόγκαν είναι αυτό ενός σάιτ για παντρεμένους που θέλουν να αποκτήσουν γνωριμίες εκτός γάμου. Το σάιτ που ονομάζεται Gleeden είχε για σήμα ένα δαγκωμένο μήλο, τώρα όμως το αντικατέστησε με το γλυκό Flanby, που είναι το παρατσούκλι με το οποίο αποκαλούν τον Ολάντ οι πολιτικοί του αντίπαλοι.
Επίσης μια εταιρία αυτοκινήτων έχει το εξής σλόγκαν εμπνεόμενη από την ερωτική ιστορία του Γάλλου προέδρου:
«Μια ερωμένη που πρέπει να συναντήσετε διακριτικά;
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.
Πάρο, Μήλο, Μύκονο, Νάξο, Σέριφο, Σίφνο; Όπου και όσο μακριά και αν ταξιδεύεις αυτό το καλοκαίρι, υπάρχει ένας απίστευτα πιο γρήγορος, πιο άνετος και πιο συναρπαστικός τρόπος για τα προσεγγίσεις.