Γαλλία: O έρωτας του Ολάντ σε πρώτο πλάνο και στις διαφημίσεις
21.01.2014
12:28
Ο έρωτας του κατά συρροή εραστή, όπως αποκαλεί ο Βρετανικός τύπος τον Γάλλο πρόεδρο Φρανσουά Ολάντ, που απασχόλησε τους δημοσιογράφους με τον κρυφό έρωτά του με την 41χρονη ηθοποιό Ζουλί Γκαγέ, φαίνεται ότι έγινε πηγή έμπνευσης και κέρδους και για τους διαφημιστές.
Εκτός από το Γαλλικό περιοδικό Closer που πούλησε 600.000 αντίτυπα όταν πρώτο αποκάλυψε την ερωτική σχέση του Φρανσουά Ολάντ με την ηθοποιό Ζουλί Γκαγιέ, τώρα και εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, ραδιόφωνα αλλά και σάιτ γνωριμιών χρησιμοποιούν τον έρωτα του Ολάντ στα διαφημιστικά σποτ.
Το πιο πρωτότυπο διαφημιστικό σλόγκαν είναι αυτό ενός σάιτ για παντρεμένους που θέλουν να αποκτήσουν γνωριμίες εκτός γάμου. Το σάιτ που ονομάζεται Gleeden είχε για σήμα ένα δαγκωμένο μήλο, τώρα όμως το αντικατέστησε με το γλυκό Flanby, που είναι το παρατσούκλι με το οποίο αποκαλούν τον Ολάντ οι πολιτικοί του αντίπαλοι.
Το πιο πρωτότυπο διαφημιστικό σλόγκαν είναι αυτό ενός σάιτ για παντρεμένους που θέλουν να αποκτήσουν γνωριμίες εκτός γάμου. Το σάιτ που ονομάζεται Gleeden είχε για σήμα ένα δαγκωμένο μήλο, τώρα όμως το αντικατέστησε με το γλυκό Flanby, που είναι το παρατσούκλι με το οποίο αποκαλούν τον Ολάντ οι πολιτικοί του αντίπαλοι.
Επίσης μια εταιρία αυτοκινήτων έχει το εξής σλόγκαν εμπνεόμενη από την ερωτική ιστορία του Γάλλου προέδρου:
«Μια ερωμένη που πρέπει να συναντήσετε διακριτικά;
Πάρτε τον δικό σας σωφέρ...
Τα τζάμια είναι φιμέ»
«Μια ερωμένη που πρέπει να συναντήσετε διακριτικά;
Πάρτε τον δικό σας σωφέρ...
Τα τζάμια είναι φιμέ»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr