Μεγάλη πρόκληση στην αναζήτηση του αγνοούμενου αεροσκάφους ο Ινδικός Ωκεανός
Μεγάλη πρόκληση στην αναζήτηση του αγνοούμενου αεροσκάφους ο Ινδικός Ωκεανός
Αξιωματούχοι πιστεύουν έτσι με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι το αεροσκάφος πέταξε νότια μέχρι πού έμεινε από καύσιμα και συνετρίβη στη θάλασσα
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Ο νότιος Ινδικός Ωκεανό, όπου οι ερευνητές «υποψιάζονται» ότι μπορεί να έχει πέσει το εξαφανισμένο αεροσκάφος Boeing 777 - 200ER της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines, είναι ένας τόπος, όπου ένα εμπορικό αεροσκάφος μπορεί να καταπέσει χωρίς να το εντοπίσουν πλοία, να το καταγράψουν ραντάρ ή να το φωτογραφίσουν δορυφόροι.
Η περιοχή αυτή είναι από τις πιο απομονωμένες του κόσμου, αλλά και από τις πιο βαθιές, θέτοντας δυνητικά τεράστιες προκλήσεις για τη διεθνή προσπάθεια αναζήτησης των πιθανών σημείων συντριβής του αεροσκάφους. Ακόμη και η Αυστραλία η οποία έχει νησιωτικά εδάφη στον Ινδικό Ωκεανό και στέλνει αεροπλάνα διάσωσης για να εντοπίσουν αγνοούμενους ιστιοπλόους, δεν έχει καμία κάλυψη ραντάρ στα ανοικτά των ακτών της στον Ινδικό Ωκεανό.
«Στο μεγαλύτερο μέρος της δυτικής Αυστραλίας και σχεδόν σε ολόκληρο τον Ινδικό Ωκεανό, δεν υπάρχει σχεδόν καμία κάλυψη ραντάρ», δήλωσε μια αυστραλιανή πηγή της αρχής πολιτικής αεροπορίας, ζητώντας να τηρηθεί ο όρος της ανωνυμίας. «Αν μη τι άλλο είναι πάνω από 100 χιλιόμετρα ανοικτής θάλασσας, χωρίς καμία κάλυψη», συμπλήρωσε.
Ο Ινδικός Ωκεανός , ο τρίτος μεγαλύτερος στον κόσμο, έχει μέσο βάθος πάνω από 12.000 πόδια. Είναι δηλαδή βαθύτερα από ότι το σημείο στον Ατλαντικό Ωκεανό, όπου χρειάστηκαν δύο χρόνια για να βρεθούν στο βυθό τα συντρίμμια από το αεροπλάνο της Air France που εξαφανίστηκε το 2009, παρότι είχε εντοπιστεί σχετικά γρήγορα ο τόπος της συντριβής.
Μέχρι στιγμής, η αναζήτηση από το ναυτικό και τα αεροσκάφη πολυεθνικής δύναμης, έχει αποτύχει να βρει έστω και ένα ίχνος της πτήσης MH370, η οποία εξαφανίστηκε πριν από μία εβδομάδα μετά την απογείωσή της από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο και την προφανή εκτροπή της από το σχεδιαζόμενο ίχνος πτήσης.
Η προσπάθεια έχει επικεντρωθεί κυρίως στην Θάλασσα της Νότιας Κίνας, αλλά τώρα στρέφεται και προς τον Ινδικό Ωκεανό αφότου οι ερευνητές, εξετάζοντας τα ραντάρ και τα δορυφορικά δεδομένα, άρχισαν να υποψιάζονται ότι το Boeing 777 - 200ER πέταξε σκόπιμα εκατοντάδες ή ίσως και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Οι ερευνητές εξακολουθούν να ελέγχουν όλες τις πιθανές τελευταίες διαδρομές του αεροσκάφους, συμπεριλαμβανομένου του βόρειου άκρου του Ινδικού Ωκεανού, καθώς και της κεντρικής Ασίας, αν και οι περισσότεροι λένε ότι είναι πιο πιθανό να έχει πετάξει νότια από ότι βόρεια σε έναν «πολυσύχναστο» όπου πιθανόν και θα είχε εντοπιστεί.
Αξιωματούχοι πιστεύουν έτσι με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι το αεροσκάφος πέταξε νότια μέχρι πού έμεινε από καύσιμα και συνετρίβη στη θάλασσα, σύμφωνα με μια πηγή που γνωρίζει τα στοιχεία που λαμβάνει η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών, σχετικά με την έρευνα. Οι ερευνητές επίσης εκτιμούν ότι από την τελευταία φορά που το αεροσκάφος έδωσε στίγμα, στη βορειοδυτική ακτή της Μαλαισίας, είχε άλλες τέσσερις ώρες καυσίμων και θα μπορούσε να πετάξει για άλλα 3.500 χιλιόμετρα εάν είχε κανονική ταχύτητα πλεύσης και υψόμετρο.
Η περιοχή αυτή είναι από τις πιο απομονωμένες του κόσμου, αλλά και από τις πιο βαθιές, θέτοντας δυνητικά τεράστιες προκλήσεις για τη διεθνή προσπάθεια αναζήτησης των πιθανών σημείων συντριβής του αεροσκάφους. Ακόμη και η Αυστραλία η οποία έχει νησιωτικά εδάφη στον Ινδικό Ωκεανό και στέλνει αεροπλάνα διάσωσης για να εντοπίσουν αγνοούμενους ιστιοπλόους, δεν έχει καμία κάλυψη ραντάρ στα ανοικτά των ακτών της στον Ινδικό Ωκεανό.
«Στο μεγαλύτερο μέρος της δυτικής Αυστραλίας και σχεδόν σε ολόκληρο τον Ινδικό Ωκεανό, δεν υπάρχει σχεδόν καμία κάλυψη ραντάρ», δήλωσε μια αυστραλιανή πηγή της αρχής πολιτικής αεροπορίας, ζητώντας να τηρηθεί ο όρος της ανωνυμίας. «Αν μη τι άλλο είναι πάνω από 100 χιλιόμετρα ανοικτής θάλασσας, χωρίς καμία κάλυψη», συμπλήρωσε.
Ο Ινδικός Ωκεανός , ο τρίτος μεγαλύτερος στον κόσμο, έχει μέσο βάθος πάνω από 12.000 πόδια. Είναι δηλαδή βαθύτερα από ότι το σημείο στον Ατλαντικό Ωκεανό, όπου χρειάστηκαν δύο χρόνια για να βρεθούν στο βυθό τα συντρίμμια από το αεροπλάνο της Air France που εξαφανίστηκε το 2009, παρότι είχε εντοπιστεί σχετικά γρήγορα ο τόπος της συντριβής.
Μέχρι στιγμής, η αναζήτηση από το ναυτικό και τα αεροσκάφη πολυεθνικής δύναμης, έχει αποτύχει να βρει έστω και ένα ίχνος της πτήσης MH370, η οποία εξαφανίστηκε πριν από μία εβδομάδα μετά την απογείωσή της από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο και την προφανή εκτροπή της από το σχεδιαζόμενο ίχνος πτήσης.
Η προσπάθεια έχει επικεντρωθεί κυρίως στην Θάλασσα της Νότιας Κίνας, αλλά τώρα στρέφεται και προς τον Ινδικό Ωκεανό αφότου οι ερευνητές, εξετάζοντας τα ραντάρ και τα δορυφορικά δεδομένα, άρχισαν να υποψιάζονται ότι το Boeing 777 - 200ER πέταξε σκόπιμα εκατοντάδες ή ίσως και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Οι ερευνητές εξακολουθούν να ελέγχουν όλες τις πιθανές τελευταίες διαδρομές του αεροσκάφους, συμπεριλαμβανομένου του βόρειου άκρου του Ινδικού Ωκεανού, καθώς και της κεντρικής Ασίας, αν και οι περισσότεροι λένε ότι είναι πιο πιθανό να έχει πετάξει νότια από ότι βόρεια σε έναν «πολυσύχναστο» όπου πιθανόν και θα είχε εντοπιστεί.
Αξιωματούχοι πιστεύουν έτσι με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι το αεροσκάφος πέταξε νότια μέχρι πού έμεινε από καύσιμα και συνετρίβη στη θάλασσα, σύμφωνα με μια πηγή που γνωρίζει τα στοιχεία που λαμβάνει η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών, σχετικά με την έρευνα. Οι ερευνητές επίσης εκτιμούν ότι από την τελευταία φορά που το αεροσκάφος έδωσε στίγμα, στη βορειοδυτική ακτή της Μαλαισίας, είχε άλλες τέσσερις ώρες καυσίμων και θα μπορούσε να πετάξει για άλλα 3.500 χιλιόμετρα εάν είχε κανονική ταχύτητα πλεύσης και υψόμετρο.
Επίσης θεωρούν ότι στις νότιες περιοχές του Ινδικού Ωκεανού εάν υπήρξε συντριβή τα κομμάτια του αεροσκάφους θα έχουν διασκορπιστεί σε μεγάλη απόσταση που καθιστά δυσκολότερη την επιχείρηση εντοπισμού του σημείου συντριβής, καθώς έχει περάσει μια εβδομάδα και η περιοχή έχει ισχυρά ρεύματα.
Στο μεταξύ, οι αρχές της Μαλαισίας ζήτησαν βοήθεια και από άλλες χώρες προκειμένου να εντοπίσουν το Μπόινγκ 777 που αγνοείται από το περασμένο Σάββατο, ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Μεταφορών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση αυτή, οι αρχές έχουν έρθει σε επαφή με τις κυβερνήσεις χωρών από εδάφη των οποίων διέρχονται οι δύο αεροδιάδρομοι τους οποίους θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει η πτήση ΜΗ370. Στις χώρες αυτές περιλαμβάνονται το Καζακστάν, το Ουζμπεκιστάν, το Κιργιστάν, το Τουρκμενιστάν, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, η Ινδία, η Κίνα, η Μιανμάρ, το Λάος, το Βιετνάμ, η Ταϊλάνδη, η Ινδονησία, η Αυστραλία και η Γαλλία.
Η αστυνομία της Μαλαισίας επιβεβαίωσε επίσης ότι το Σάββατο πραγματοποίησε έρευνες στα σπίτια του κυβερνήτη και του συγκυβερνήτη του αεροσκάφους που χάθηκε χωρίς ν' αφήσει κανένα ίχνος.
Οι αξιωματικοί της αστυνομίας πήραν καταθέσεις από την οικογένεια του κυβερνήτη ενώ ειδικοί εξετάζουν και τον προσομοιωτή πτήσεων που διέθετε στο σπίτι του ο 53χρονος Ζάχαρι Άχμαντ Σαχ.
Το Σάββατο οι αρχές είχαν ανακοινώσει ότι η απενεργοποίηση του συστήματος επικοινωνίας του αεροσκάφους και η στροφή του με κατεύθυνση τον Ινδικό Ωκεανό ήταν "σκόπιμες ενέργειες" ενώ από τα στοιχεία που διαθέτουν πιστεύουν ότι το Μπόινγκ συνέχισε να πετά για επτά ώρες αφότου έδωσε για τελευταία φορά το "στίγμα" του. Για το λόγο αυτό αποφάσισαν να επανεξετάσουν και πάλι τα προφίλ των 227 επιβατών και των 12 μελών του πληρώματός του.
Στο μεταξύ, οι αρχές της Μαλαισίας ζήτησαν βοήθεια και από άλλες χώρες προκειμένου να εντοπίσουν το Μπόινγκ 777 που αγνοείται από το περασμένο Σάββατο, ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Μεταφορών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση αυτή, οι αρχές έχουν έρθει σε επαφή με τις κυβερνήσεις χωρών από εδάφη των οποίων διέρχονται οι δύο αεροδιάδρομοι τους οποίους θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει η πτήση ΜΗ370. Στις χώρες αυτές περιλαμβάνονται το Καζακστάν, το Ουζμπεκιστάν, το Κιργιστάν, το Τουρκμενιστάν, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, η Ινδία, η Κίνα, η Μιανμάρ, το Λάος, το Βιετνάμ, η Ταϊλάνδη, η Ινδονησία, η Αυστραλία και η Γαλλία.
Η αστυνομία της Μαλαισίας επιβεβαίωσε επίσης ότι το Σάββατο πραγματοποίησε έρευνες στα σπίτια του κυβερνήτη και του συγκυβερνήτη του αεροσκάφους που χάθηκε χωρίς ν' αφήσει κανένα ίχνος.
Οι αξιωματικοί της αστυνομίας πήραν καταθέσεις από την οικογένεια του κυβερνήτη ενώ ειδικοί εξετάζουν και τον προσομοιωτή πτήσεων που διέθετε στο σπίτι του ο 53χρονος Ζάχαρι Άχμαντ Σαχ.
Το Σάββατο οι αρχές είχαν ανακοινώσει ότι η απενεργοποίηση του συστήματος επικοινωνίας του αεροσκάφους και η στροφή του με κατεύθυνση τον Ινδικό Ωκεανό ήταν "σκόπιμες ενέργειες" ενώ από τα στοιχεία που διαθέτουν πιστεύουν ότι το Μπόινγκ συνέχισε να πετά για επτά ώρες αφότου έδωσε για τελευταία φορά το "στίγμα" του. Για το λόγο αυτό αποφάσισαν να επανεξετάσουν και πάλι τα προφίλ των 227 επιβατών και των 12 μελών του πληρώματός του.
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα