Τουρκία:Εννέα στους δέκα φοιτητές δεν γνωρίζουν καλά Αγγλικά
17.03.2014
11:16
Φτωχή είναι η γνώση Αγγλικών από τους Τούρκους φοιτητές αφού σχεδόν εννέα στους δέκα δεν κατέχουν παρά μόνο τα βασικά στην Αγγλική γλώσσα
Εννέα στους δέκα φοιτητές στα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα της Τουρκίας δεν γνωρίζουν καλά Αγγλικά παρά τις 1.000 ώρες διδασκαλίας που έχουν κατά μέσο όρο παρακολουθήσει κατά τη διάρκεια της συνολικής τους εκπαίδευσης. Την πληροφορία δημοσιεύει η αγγλόφωνη έκδοση της εφημερίδας Hurriyet μετά από έρευνα που έγινε από το Βρετανικό Συμβούλιο και το Ερευνητικό Ίδρυμα Οικονομικής Πολιτικής της Τουρκίας σε 48 διαφορετικά εκπαιδευτικά ιδρύματα σε δώδεκα από τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.
Στην έρευνα πήραν μέρος 20.000 νέοι αλλά και 1.400 γονείς και τα απογοητευτικά αποτελέσματα σύμφωνα με τους επιστήμονες οφείλονται σε δύο λόγους. Αφενός ότι ο σχεδιασμός των εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας δεν έχει επίκεντρο τους μαθητές και τους φοιτητές με αποτέλεσμα αυτοί να μη μαθαίνουν σωστά τη γλώσσα και αφετέρου οι γονείς των μαθητών δεν γνωρίζουν ούτε τα βασικά της γλώσσας για να βοηθήσουν τα παιδιά τους.
Στην έρευνα αναφέρεται ότι παρόλο που η μία στις έξι τάξεις στα σχολεία της Τουρκίας διαθέτει όλα τα σύγχρονα μέσα διδασκαλίας, όπως Tablet και διαδραστικούς πίνακες, η Τουρκία βρίσκεται μόλις στην 42η θέση ανάμεσα σε 60 χώρες στον πίνακα της μέσης γνώσης της Αγγλικής γλώσσας. Είναι ενδεικτικό ότι το 2012 οι μέσες επιδόσεις των Τούρκων στο TOEFL έφταναν μόλις τα 75/120, δηλαδή αντίστοιχες με αυτές των Σουδανών ή των Αιθιόπων, οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν το λατινικό αλφάβητο.
Σύμφωνα με την έκθεση παρά τις σχεδόν 1.000 ώρες διδασκαλίας Αγγλικών που έχουν κατά μέσο όρο οι Τούρκοι μαθητές και φοιτητές στην εκπαιδευτική τους ζωή, οι 95 στους 100 μαθητές αδυνατούν να απαντήσουν σε βασικές και απλές ερωτήσεις στην Αγγλική γλώσσα.
Στην έρευνα πήραν μέρος 20.000 νέοι αλλά και 1.400 γονείς και τα απογοητευτικά αποτελέσματα σύμφωνα με τους επιστήμονες οφείλονται σε δύο λόγους. Αφενός ότι ο σχεδιασμός των εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας δεν έχει επίκεντρο τους μαθητές και τους φοιτητές με αποτέλεσμα αυτοί να μη μαθαίνουν σωστά τη γλώσσα και αφετέρου οι γονείς των μαθητών δεν γνωρίζουν ούτε τα βασικά της γλώσσας για να βοηθήσουν τα παιδιά τους.
Στην έρευνα αναφέρεται ότι παρόλο που η μία στις έξι τάξεις στα σχολεία της Τουρκίας διαθέτει όλα τα σύγχρονα μέσα διδασκαλίας, όπως Tablet και διαδραστικούς πίνακες, η Τουρκία βρίσκεται μόλις στην 42η θέση ανάμεσα σε 60 χώρες στον πίνακα της μέσης γνώσης της Αγγλικής γλώσσας. Είναι ενδεικτικό ότι το 2012 οι μέσες επιδόσεις των Τούρκων στο TOEFL έφταναν μόλις τα 75/120, δηλαδή αντίστοιχες με αυτές των Σουδανών ή των Αιθιόπων, οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν το λατινικό αλφάβητο.
Σύμφωνα με την έκθεση παρά τις σχεδόν 1.000 ώρες διδασκαλίας Αγγλικών που έχουν κατά μέσο όρο οι Τούρκοι μαθητές και φοιτητές στην εκπαιδευτική τους ζωή, οι 95 στους 100 μαθητές αδυνατούν να απαντήσουν σε βασικές και απλές ερωτήσεις στην Αγγλική γλώσσα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr