Boeing 777: Χάος στις έρευνες από αντικρουόμενες πληροφορίες

Οι νέες ελπίδες που προέκυψαν, όταν ένας γαλλικός δορυφόρος κατέγραψε εικόνες αντικειμένων να επιπλέουν στο νότιο Ινδικό, ήταν και πάλι φρούδες, καθώς από τη Μαλαισία λένε τώρα ότι επρόκειτο για «ήχους πιθανών αντικειμένων στην επιφάνεια της θάλασσας, που κατέγραψαν τα ραντάρ»

Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσονται οι έρευνες για το χαμένο Boeing 777 της Malaysia Airlines, η τύχη του οποίου αγνοείται από τις 8 Μαρτίου, όταν και απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ, με προορισμό το Πεκίνο.

Οι νέες ελπίδες, που προέκυψαν το πρωί της Κυριακής (ώρα Ελλάδος), όταν ένας γαλλικός δορυφόρος κατέγραψε εικόνες αντικειμένων να επιπλέουν στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, φαίνεται πως ήταν και πάλι φρούδες, καθώς από τη Μαλαισία λένε τώρα ότι, τελικά, επρόκειτο για «ήχους πιθανών αντικειμένων στην επιφάνεια της θάλασσας, που κατέγραψαν τα ραντάρ».

Το μόνο βέβαιο, μέσα σε αυτό το απίθανο «αλαλούμ», είναι ότι οι έρευνες επικεντρώνονται στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, 2.500 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Περθ της Αυστραλίας. Συγκεκριμένα, οι ειδικοί εκτιμούν ότι 
ένα θαλάσσιο κομμάτι 2.500 χιλιομέτρων νοτιοδυτικά του Περθ είναι το σημείο που πιθανόν θα είχε συντριβεί το αεροπλάνο, εάν συνέχιζε να πετά έως ότου εξαντληθούν τα καύσιμά του.

Βάσει εικόνων που έχουν σταλεί από κινεζικούς και πρόσφατα γαλλικούς δορυφόρους, η περιοχή αναζήτησης έχει περιοριστεί σε 59.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα, σε μία από τις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Γης.

Μάλιστα, τη Δευτέρα έγινε γνωστό ότι κινέζικα και ιαπωνικά αεροσκάφη προστέθηκαν στη διεθνή επιχείρηση αναζήτησης στον Ινδικό Ωκεανό.





Περίπου 20 αεροπλάνα και πλοία έψαχναν ήδη για τρία αντικείμενα που φωτογράφισαν δορυφόροι από την Αυστραλία και την Κίνα, να επιπλέουν στις 16 και στις 18 Μαρτίου.

Τα αντικείμενα αυτά, ωστόσο, μπορεί να έχουν βυθιστεί στο διάστημα που μεσολάβησε από τη φωτογράφησή τους.



Οι καιρικές συνθήκες θα επιδεινωθούν τις επόμενες ημέρες, λένε μετεωρολόγοι. Ειδικοί τονίζουν ότι, εάν πρόκειται όντως για συντρίμμια του αεροπλάνου, από την εξέτασή τους θα προκύψουν απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι βετεράνος ερευνητής του FBI υποστηρίζει πως η εξαφάνιση του Boeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών δεν μοιάζει με δυστύχημα.

Την ίδια ώρα, μία τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο πιλότος του μοιραίου Boeing, μερικές ώρες πριν από την απογείωση από την Κουάλα Λουμπούρ, βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Αρχών, που ερευνούν όλα τα ενδεχόμενα -ακόμη και την περίπτωση να έριξε εκείνος το αεροπλάνο.


Προσπαθώντας να εντοπίσουν ποιος μιλούσε με τον πιλότο Ζαχαρίε Σαχ επί δύο λεπτά, οι Αρχές διαπίστωσαν ότι η κλήση έγινε από καρτοτηλέφωνο, το οποίο είχε αγοραστεί πρόσφατα στην Κουάλα Λουμπούρ με γυναικείο όνομα, αλλά με πλαστά στοιχεία ταυτότητας.

Παράλληλα, το FBI πιέζει τις αρχές της Μαλαισίας να ερευνήσουν σε βάθος τη σχέση του 53χρονου πιλότου με τη σύζυγό του, με την οποία λέγεται ότι βρισκόταν σε διάσταση, αν και ζούσαν στο ίδιο σπίτι. Το ζευγάρι έχει τρία παιδιά.



Μαλαισία: Το αεροσκάφος δεν έστριψε με εντολή μέσα από το κόκπιτ!

Σε μια παράλληλη εξέλιξη, αναπτύσσεται μια θεωρία, που δείχνει να ανατρέπει τα έως τώρα δεδομένα.

Σύμφωνα με νεώτερη ενημέρωση των μαλαισιανών αρχών, που επικαλείται το CNN, οι αξιωματούχοι υποστηρίζουν τώρα ότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη, που να ενισχύει το σενάριο ότι η εντολή να στρίψει το αεροσκάφος προς τα δυτικά, δόθηκε με υπολογιστή μέσα από το κόκπιτ -μια εκδοχή που υποστηρίζουν Αμερικανοί ερευνητές.



Όπως είναι φυσικό, αυτή η εξέλιξη δίνει νέα τροπή στις έρευνες για το τι πραγματικά συνέβη στην πτήση MH 370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών...





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr