Ιταλία: «Survivor» μόνο για γυναίκες
15.05.2014
16:08
Δέκα καλλονές φορούν μόνο τα μαγιό τους και τα βάζουν με τη φύση για να κερδίσουν έπαθλο 100.000 ευρώ
Δέκα γυναίκες, έξι εβδομάδες και 100.000 ευρώ. Αυτοί είναι οι αριθμοί που διαδραματίζουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο ριάλιτι που φέρει τον τίτλο «Calzedonia Ocean Girls» και πρόκειται να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του ιταλικού τηλεοπτικού κοινού από αύριο, Παρασκευή.
Ένα τηλεοπτικό προϊόν που κυμαίνεται ανάμεσα σε «Survivor» και «Big Brother», το νέο ριάλιτι του τηλεοπτικού σταθμού Sky, σε συνεργασία με την Fremantle Media, πρόκειται να καταγράψει τις προσπάθειες δέκα νεαρών γυναικών ηλικίας 20 - 40 ετών στη μάχη τους με την ίδια τη φύση και την ανεξέλεγκτη δύναμη της θάλασσας στο υπέροχο τοπίο των Κανάριων Νήσων.
Ένα τηλεοπτικό προϊόν που κυμαίνεται ανάμεσα σε «Survivor» και «Big Brother», το νέο ριάλιτι του τηλεοπτικού σταθμού Sky, σε συνεργασία με την Fremantle Media, πρόκειται να καταγράψει τις προσπάθειες δέκα νεαρών γυναικών ηλικίας 20 - 40 ετών στη μάχη τους με την ίδια τη φύση και την ανεξέλεγκτη δύναμη της θάλασσας στο υπέροχο τοπίο των Κανάριων Νήσων.
Όλες τους φορώντας μαγιό της εταιρίας Calzedonia, θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό και θα αποδείξουν ότι αντέχουν στις πιο αντίξοες συνθήκες, σε τέτοιο βαθμό που σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, στο τρίτο επεισόδιο οι τηλεθεατές θα δουν την αντικατάσταση μίας συμμετέχουσας εξαιτίας τραυματισμού.
Ωστόσο, η σωματική κόπωση, η αγωνία και οι δυσκολίες θα ξεπεραστούν για μία από τις δέκα που θα κατορθώσει να κερδίσει το έπαθλο των 100.000 ευρώ, αλλά και θα γίνει η πρέσβειρα της ιταλικής εταιρίας ρουχισμού σε ολόκληρο τον κόσμο.
«Αυτή η ιδέα είναι η αυγή μιας νέας πλατφόρμας για το μοίρασμα της πληροφορίας, όπου ένα brand καθιερώνει την αμοιβαία αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές της, προσφέροντας στιγμές αναψυχής και ψυχαγωγίας με υψηλό ποσοστό συναισθηματικής εμπλοκής», δήλωσε ο Σάντρο Βερονέζι, ιδρυτής και πρόεδρος του Calzedonia Group.
Συμπλήρωσε, μάλιστα, πως αυτό το «reality περιπέτειας είναι μία ευκαιρία για τις γυναίκες να αναγνωρίσουν ποιες είναι οι πρωταγωνίστριες της ζωής, ποιες είναι οι αληθινές γυναίκες με τις θετικές αξίες που ευθυγραμμίζονται με εκείνες πάνω στις οποίες ίδρυσα την εταιρεία. Είναι ένα project στο οποίο πιστεύω απόλυτα, μου αρέσει για το χαρακτήρα του, το πάθος και την αποφασιστικότητα που εκφράζει».
Ωστόσο, η σωματική κόπωση, η αγωνία και οι δυσκολίες θα ξεπεραστούν για μία από τις δέκα που θα κατορθώσει να κερδίσει το έπαθλο των 100.000 ευρώ, αλλά και θα γίνει η πρέσβειρα της ιταλικής εταιρίας ρουχισμού σε ολόκληρο τον κόσμο.
«Αυτή η ιδέα είναι η αυγή μιας νέας πλατφόρμας για το μοίρασμα της πληροφορίας, όπου ένα brand καθιερώνει την αμοιβαία αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές της, προσφέροντας στιγμές αναψυχής και ψυχαγωγίας με υψηλό ποσοστό συναισθηματικής εμπλοκής», δήλωσε ο Σάντρο Βερονέζι, ιδρυτής και πρόεδρος του Calzedonia Group.
Συμπλήρωσε, μάλιστα, πως αυτό το «reality περιπέτειας είναι μία ευκαιρία για τις γυναίκες να αναγνωρίσουν ποιες είναι οι πρωταγωνίστριες της ζωής, ποιες είναι οι αληθινές γυναίκες με τις θετικές αξίες που ευθυγραμμίζονται με εκείνες πάνω στις οποίες ίδρυσα την εταιρεία. Είναι ένα project στο οποίο πιστεύω απόλυτα, μου αρέσει για το χαρακτήρα του, το πάθος και την αποφασιστικότητα που εκφράζει».
Promo from Calzedonia Ocean Girls on Vimeo.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr