Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Malaysia Airlines: Η κατάρα του αριθμού 7
Malaysia Airlines: Η κατάρα του αριθμού 7
Ο συγκεκριμένος αριθμός κυριαρχεί στις μεγαλύτερες τραγωδίες αεροσκαφών της μαλαισιανής εταιρείας - Το 7 συναντάται σε αεροπορικές τραγωδίες από το 1937 μέχρι και τις 17 Ιουλίου 2014
Ακόμη μια θεωρία συνωμοσίας ή κάτι περισσότερο που δεν μπορούμε να αντιληφθούμε; Τι μπορεί να συμβαίνει με τις πτήσεις της Malaysia Airlines και τι μυστικά κρύβει ο αριθμός 7 που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με κάθε τραγωδία που έχει βιώσει η αεροπορική εταιρεία και οι συγγενείς τόσων και τόσων χαμένων ζωών; Φυσικά και δεν πρόκειται να μιλήσουμε για εξωγήινους ή για μυστικά καταστρωμένα σχέδια εξόντωσης. Εμείς τα γεγονότα θα παραθέσουμε και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Η τελευταία τραγωδία με την κατάρριψη-συντριβή του Boeing 777 της Malaysia Airlines κόστισε τις ζωές 298 ατόμων. Το δυστύχημα έγινε στις 17 Ιουλίου και η πτήση ήταν η MH 17. Μπορείτε μήπως να φανταστείτε πόσα χρόνια πτήσεων είχε συμπληρώσει το συγκεκριμένο αεροσκάφος μέχρι τη στιγμή που έπεσε; 17. 17 Ιουλίου, πτήση MH 17, χρόνια πτήσεων 17. Τυχαίο θα πείτε και μπορεί να είναι έτσι. Όμως μιλήσαμε μόνο για τη χθεσινή περίπτωση και όχι συνολικά. Και πάντα αναφερόμαστε στον αριθμό 7.
Στις 8 Μαρτίου 2014 έλαβε χώρα ακόμη μια τραγωδία με την εξαφάνιση του Boeing κάπου στον Ινδικό Ωκεανό, σύμφωνα πάντα με τις αναφορές της εταιρείας και της μαλαισιανής κυβέρνησης. Το αεροσκάφος μετά από τόσους μήνες ακόμη δεν έχει βρεθεί. Η πτήση MMH 370 μετέφερε 227 επιβάτες και 12 προσωπικό. Χάθηκαν όλοι σκορπίζοντας όχι μόνο θλίψη αλλά και απορία σε όλον τον κόσμο για το που μπορεί να κατέληξε το αεροσκάφος. Ας μείνουμε στην πτήση 370 και στους 227 επιβάτες. Πάλι ο αριθμός 7 «στοιχειώνει» με την παρουσία του άλλη μια τραγική αεροπορική στιγμή.
Στις 4 Δεκεμβρίου 1977 καταγράφηκε η πρώτη συντριβή αεροσκάφους της συγκεκριμένης εταιρείας. Το 1977. Το αεροσκάφος απογειώθηκε από την Πενάνγκ με προορισμό την Κουάλα Λουμπούρ, αλλά συνετρίβη στην Τανζούνγκ Κουπάνγκ Τζοχόρ. Όλοι οι επιβαίνοντες σκοτώθηκαν: 93 επιβάτες και 7 μέλη του προσωπικού αέρος...
τρεις μεγάλες αεροπορικές τραγωδίες μέσα σε 37 χρόνια (πάλι ο αριθμός 7) για την Malaysia Airlines, με τα θύματα να φτάνουν συνολικά τα 637...
Πέρα από τους συσχετισμούς που μπορούν να βρεθούν ανάμεσα στη Malaysia Airlines και τον αριθμό 7, ο συγκεκριμένος αριθμός ήταν κυρίαρχος σε μια ακόμη τραγωδία: την κατάρριψη της πτήσης KAL 007. Αφορά την κατάρριψη ενός επιβατηγού νοτιοκορεατικού αεροσκάφους (Korean Air Lines), τύπου Μπόινγκ 747, τζάμπο, που εκτελούσε την πτήση 007, (KAL-007),που σημειώθηκε στις 1 Σεπτεμβρίου του 1983 από σοβιετικά πολεμικά αεροσκάφη αναχαίτισης, όταν αυτό κατά περίεργο τρόπο, ενώ η κατεύθυνσή του ήταν άλλη, εισήλθε στον εθνικό εναέριο χώρο της Σοβιετικής Ένωσης και σε κλειστό απαγορευμένο τομέα.
Η τελευταία τραγωδία με την κατάρριψη-συντριβή του Boeing 777 της Malaysia Airlines κόστισε τις ζωές 298 ατόμων. Το δυστύχημα έγινε στις 17 Ιουλίου και η πτήση ήταν η MH 17. Μπορείτε μήπως να φανταστείτε πόσα χρόνια πτήσεων είχε συμπληρώσει το συγκεκριμένο αεροσκάφος μέχρι τη στιγμή που έπεσε; 17. 17 Ιουλίου, πτήση MH 17, χρόνια πτήσεων 17. Τυχαίο θα πείτε και μπορεί να είναι έτσι. Όμως μιλήσαμε μόνο για τη χθεσινή περίπτωση και όχι συνολικά. Και πάντα αναφερόμαστε στον αριθμό 7.
Στις 8 Μαρτίου 2014 έλαβε χώρα ακόμη μια τραγωδία με την εξαφάνιση του Boeing κάπου στον Ινδικό Ωκεανό, σύμφωνα πάντα με τις αναφορές της εταιρείας και της μαλαισιανής κυβέρνησης. Το αεροσκάφος μετά από τόσους μήνες ακόμη δεν έχει βρεθεί. Η πτήση MMH 370 μετέφερε 227 επιβάτες και 12 προσωπικό. Χάθηκαν όλοι σκορπίζοντας όχι μόνο θλίψη αλλά και απορία σε όλον τον κόσμο για το που μπορεί να κατέληξε το αεροσκάφος. Ας μείνουμε στην πτήση 370 και στους 227 επιβάτες. Πάλι ο αριθμός 7 «στοιχειώνει» με την παρουσία του άλλη μια τραγική αεροπορική στιγμή.
Στις 4 Δεκεμβρίου 1977 καταγράφηκε η πρώτη συντριβή αεροσκάφους της συγκεκριμένης εταιρείας. Το 1977. Το αεροσκάφος απογειώθηκε από την Πενάνγκ με προορισμό την Κουάλα Λουμπούρ, αλλά συνετρίβη στην Τανζούνγκ Κουπάνγκ Τζοχόρ. Όλοι οι επιβαίνοντες σκοτώθηκαν: 93 επιβάτες και 7 μέλη του προσωπικού αέρος...
τρεις μεγάλες αεροπορικές τραγωδίες μέσα σε 37 χρόνια (πάλι ο αριθμός 7) για την Malaysia Airlines, με τα θύματα να φτάνουν συνολικά τα 637...
Πέρα από τους συσχετισμούς που μπορούν να βρεθούν ανάμεσα στη Malaysia Airlines και τον αριθμό 7, ο συγκεκριμένος αριθμός ήταν κυρίαρχος σε μια ακόμη τραγωδία: την κατάρριψη της πτήσης KAL 007. Αφορά την κατάρριψη ενός επιβατηγού νοτιοκορεατικού αεροσκάφους (Korean Air Lines), τύπου Μπόινγκ 747, τζάμπο, που εκτελούσε την πτήση 007, (KAL-007),που σημειώθηκε στις 1 Σεπτεμβρίου του 1983 από σοβιετικά πολεμικά αεροσκάφη αναχαίτισης, όταν αυτό κατά περίεργο τρόπο, ενώ η κατεύθυνσή του ήταν άλλη, εισήλθε στον εθνικό εναέριο χώρο της Σοβιετικής Ένωσης και σε κλειστό απαγορευμένο τομέα.
Στο αεροσκάφος αυτό επέβαιναν συνολικά 269 άτομα, εκ των οποίων, 23 ήταν μέλη του πληρώματος και τα υπόλοιπα 246 επιβάτες, μεταξύ των οποίων ένα μέλος του Κογκρέσου των ΗΠΑ, ο γερουσιαστής Λώρενς ΜακΝτόναλντ καθώς και 22 παιδιά κάτω των 12 ετών. Η κατάρριψη του αεροσκάφους συνέβη πάνω από τη θάλασσα της Ιαπωνίας, δυτικά της νήσου Σαχαλίνης, όπου όλοι οι επιβαίνοντες βρήκαν τραγικό θάνατο.
Αν το πάμε ακόμη πιο πίσω υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα:
- Pan Am, πτήση 7 (1957)
Από την πτήση αυτή δεν εστάλη κανένα σήμα κινδύνου, τα συντρίμμια του αεροπλάνου βρέθηκαν εκτός πορείας. Οι θεωρίες για τα αιτία της συντριβής είναι προβληματικός έλικας ή βόμβα στο αεροπλάνο για ασφαλιστική απάτη.
- BSAA Star Dust (1947)
Το αεροπλάνο συνετρίβη στις Άνδεις και δεν βρέθηκε ποτέ. Το τελευταίο μήνυμα που εστάλη σε κώδικα Μορς ήταν Stendec, το νόημά της λέξης παραμένει ακόμα άγνωστο.
- Αμέλια Μαίρη Έρχαρτ (1937)
Η πιλότος που εξαφανίστηκε χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος πίσω της πάνω από τον Ειρηνικό ωκεανό κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς της να κάνει τον γύρο της Γης. Θεωρίες λένε πως ήταν ένα μοιραίο ατύχημα ή επέζησε της πτώσης σε ένα έρημο νησί.
Τελικά υπάρχει η «κατάρα» του αριθμού 7 για τις πτήσεις; Και αν η απάντηση είναι «ναι», σταματά εδώ ή θα υπάρξει και συνέχεια;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα