«Πείτε μας τι εύχεστε να κάνετε πριν πεθάνετε»: Η νέα στρατηγική marketing της Malaysia Airlines!

«Πείτε μας τι εύχεστε να κάνετε πριν πεθάνετε»: Η νέα στρατηγική marketing της Malaysia Airlines!

Αυτόν τον τρόπο σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι στης εταιρίας για να δώσουν ώθηση στις αερογραμμές που πήραν τον κατήφορο μετά τα δύο τραγικά αεροπορικά δυστυχήματα το τελευταίο διάστημα - Εντελώς αποτυχημένη, κρίνουν την καμπάνια οι ειδικοί ανά τον κόσμο

«Πείτε μας τι εύχεστε να κάνετε πριν πεθάνετε»: Η νέα στρατηγική marketing της Malaysia Airlines!
Εμείς θα ικανοποιήσουμε όλες σας τις επιθυμίες, λέει η Malaysia Airlines, προκειμένου να κερδίσει πίσω το κοινό που την εγκατέλειψε μαζικά, μετά τα δύο αεροπορικά δυστυχήματα που κόστισαν τη ζωή σε συνολικά 537 ανθρώπους το τελευταίο εξάμηνο. Μεταξύ άλλων, τάζει στους υποψήφιους επιβάτες δωρεάν εισιτήρια, αλλά και αμέτρητα iPads.

Τι πρέπει να κάνουν οι «τυχεροί»; Να κοινοποιήσουν στην εταιρία, με όποιον τρόπο θέλουν, αυτό που στην Αμερική και σε άλλες δυτικές χώρες είναι γνωστό ως «bucket list». Τι είναι αυτή η «λίστα»; Μα όλα όσα θέλει να κάνει κάποιος στη ζωή του, δηλαδή πριν πεθάνει... Ναι, ο συνειρμός είναι μακάβριος, δεν φταίει η δική σας σκέψη που πήρε... λάθος δρόμο!

Όπως σημειώνει το περιοδικό Time, η καμπάνια των Malaysia Airlines, που δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα με τη μορφή διαγωνισμού, κατέβηκε πάραυτα μετά από λίγες ώρες, ενώ τώρα το λινκ οδηγεί σε «Σελίδα Λάθους», καθώς οι αρμόδιοι συνειδητοποίησαν πως δεν είναι αυτός ο σωστός τρόπος για να επανακτήσουν την εμπιστοσύνη των επιβατών. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης