Για πιθανή έκρηξη από τις μπαταρίες λιθίου, κάνει λόγο Γάλλος αεοροναυπηγός
25.03.2015
13:57
Την τελευταία δεκαετία υπήρξαν συνολικά 170 περιπτώσεις εκρήξεων μπαταριών λιθίου σε αεροπλάνα της γραμμής
Tριάντα ψυχολόγοι θα βρίσκονται στο πλευρό των συγγενών των θυμάτων οι οποίοι μεταβαίνουν σήμερα στo σημείο της τραγωδίας στις ελβετικές Άλπεις, εκεί όπου συνετρίβη το Airbus της «Germanwings».
Πάνω από 30 πτήσεις της γερμανικής εταιρείας χαμηλού κόστους, θυγατρικής της Lufthansa, ακυρώθηκαν σήμερα καθώς το πλήρωμα αρνήθηκε να ταξιδέψει υπό το φόβο ότι κάτι μπορεί να πάει καλά. Ενα 24ωρο μετά την αεροπορική τραγωδία, κι ενώ το προσωπικό των γερμανικών αερογραμμών διακατέχεται από έντονο φόβο, ένα νέο σενάριο σχετικά με τα αίτια της χθεσινής αεροπορικής τραγωδίας δίνει ένας Γάλλος αεροναυπηγός στα γαλλικά ΜΜΕ. Σύμφωνα με την εφημερίδα « Le Figaro», ο Γάλλος ειδικός ισχυρίζεται ότι, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το σενάριο της έκρηξης μπαταριών λιθίου. Υπενθυμίζεται, ότι, πριν από δύο χρόνια, η Airbus έκανε γνωστό πως η εταιρεία θα εγκαταλείψει για τα μελλοντικά της αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων Α350 τις μπαταρίες λιθίου.
Για τον Μπερνάρ Σαμπέρ, σύμβουλο αεροναυπηγικής, ένα είναι μέχρι στιγμής βέβαιο: πως το αεροσκάφος των «Germanwings» έχασε απότομα ύψος εξαιτίας κάποιου προβλήματος. Μιλώντας στο γαλλικό δίκτυο «Europe 1», o Σαμπέρ θεωρεί πως, το πιθανότερο είναι ότι οι πιλότοι ήταν αυτοί που αποφάσισαν να πετάξουν σε χαμηλότερο ύψος το αεροσκάφος. Όπως επισημαίνει ο Γάλλος αεροναυπηγός, την τελευταία δεκαετία υπήρξαν συνολικά 170 περιπτώσεις εκρήξεων μπαταριών λιθίου σε αεροπλάνα της γραμμής. «Στις περισσότερες περιτώσεις, το πρόβλημα δημιουργήθηκε από τις μπαταρίες λίθιου που ήταν ενσωματωμένες σε έξυπνα τηλέφωνα και κινητά των επιβαινόντων. Ωστόσο, σε δύο επιβατικά αεροσκάφη, τύπου 747, η έκρηξη που σημειώθηκε οφειλόταν στις μπαταρίες λιθίου που ήταν ενωματωμένες στον εξοπλισμό των αεροσκαφών. Όταν τα αεροπλάνα έπιασαν φωτιά, έγινε διαρροή τοξικών ουσιών, οι οποίες προκάλεσαν το θάνατο δεκάδων ανθρώπων μέσα σε δευτερόλεπτα», εξηγεί ο Γάλλος αεροναυπηγός.
Τα τελευταία δύο χρόνια, η Airbus έχει ενεργοποιήσει το «σχέδιο Β», δηλαδή, τα μελλοντικά της αεροσκάφη να παραδοθούν με μπαταρίες καδμίου και όχι λιθίου. Ωστόσο, εκπρόσωπος της Airbus είχε δηλώσει πως, οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις θα πραγματοποιηθούν με μπαταρίες λιθίου».
Τα προβλήματα που είχαν εντοπιστεί σε ΗΠΑ και Ιαπωνία στις μπαταρίες λιθίου στο τελευταίο αεροσκάφος του αμερικανικού αερομεταφορέα Boeing, είχαν προβληματίσει έντονα την Airbus.
Πάνω από 30 πτήσεις της γερμανικής εταιρείας χαμηλού κόστους, θυγατρικής της Lufthansa, ακυρώθηκαν σήμερα καθώς το πλήρωμα αρνήθηκε να ταξιδέψει υπό το φόβο ότι κάτι μπορεί να πάει καλά. Ενα 24ωρο μετά την αεροπορική τραγωδία, κι ενώ το προσωπικό των γερμανικών αερογραμμών διακατέχεται από έντονο φόβο, ένα νέο σενάριο σχετικά με τα αίτια της χθεσινής αεροπορικής τραγωδίας δίνει ένας Γάλλος αεροναυπηγός στα γαλλικά ΜΜΕ. Σύμφωνα με την εφημερίδα « Le Figaro», ο Γάλλος ειδικός ισχυρίζεται ότι, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το σενάριο της έκρηξης μπαταριών λιθίου. Υπενθυμίζεται, ότι, πριν από δύο χρόνια, η Airbus έκανε γνωστό πως η εταιρεία θα εγκαταλείψει για τα μελλοντικά της αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων Α350 τις μπαταρίες λιθίου.
Για τον Μπερνάρ Σαμπέρ, σύμβουλο αεροναυπηγικής, ένα είναι μέχρι στιγμής βέβαιο: πως το αεροσκάφος των «Germanwings» έχασε απότομα ύψος εξαιτίας κάποιου προβλήματος. Μιλώντας στο γαλλικό δίκτυο «Europe 1», o Σαμπέρ θεωρεί πως, το πιθανότερο είναι ότι οι πιλότοι ήταν αυτοί που αποφάσισαν να πετάξουν σε χαμηλότερο ύψος το αεροσκάφος. Όπως επισημαίνει ο Γάλλος αεροναυπηγός, την τελευταία δεκαετία υπήρξαν συνολικά 170 περιπτώσεις εκρήξεων μπαταριών λιθίου σε αεροπλάνα της γραμμής. «Στις περισσότερες περιτώσεις, το πρόβλημα δημιουργήθηκε από τις μπαταρίες λίθιου που ήταν ενσωματωμένες σε έξυπνα τηλέφωνα και κινητά των επιβαινόντων. Ωστόσο, σε δύο επιβατικά αεροσκάφη, τύπου 747, η έκρηξη που σημειώθηκε οφειλόταν στις μπαταρίες λιθίου που ήταν ενωματωμένες στον εξοπλισμό των αεροσκαφών. Όταν τα αεροπλάνα έπιασαν φωτιά, έγινε διαρροή τοξικών ουσιών, οι οποίες προκάλεσαν το θάνατο δεκάδων ανθρώπων μέσα σε δευτερόλεπτα», εξηγεί ο Γάλλος αεροναυπηγός.
Τα τελευταία δύο χρόνια, η Airbus έχει ενεργοποιήσει το «σχέδιο Β», δηλαδή, τα μελλοντικά της αεροσκάφη να παραδοθούν με μπαταρίες καδμίου και όχι λιθίου. Ωστόσο, εκπρόσωπος της Airbus είχε δηλώσει πως, οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις θα πραγματοποιηθούν με μπαταρίες λιθίου».
Τα προβλήματα που είχαν εντοπιστεί σε ΗΠΑ και Ιαπωνία στις μπαταρίες λιθίου στο τελευταίο αεροσκάφος του αμερικανικού αερομεταφορέα Boeing, είχαν προβληματίσει έντονα την Airbus.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr