Μπύρα με κολλαγόνο υπόσχεται ότι θα σας κάνει να δείχνετε νεότερη
15.04.2015
17:01
Νέα μόδα στην Ιαπωνία - Όμορφη και νεανική όψη μόνο με δύο γραμμάρια κολλαγόνου;
Η μπύρα μπορεί να αποτελέσει ελιξίριο ομορφιάς χάρη στη βύνη, τον λυκίσκο και τη μαγιά που περιέχει, συστατικά τα οποία δρουν ευεργετικά στο δέρμα και το νευρικό σύστημα. Τι συμβαίνει, όμως, όταν στο ποτό αυτό προστεθεί και κολλαγόνο; Μπορεί να μην υπάρχουν σχετικές μελέτες για την θετική επίδραση του συστατικού αυτού, ωστόσο το μόνο σίγουρο είναι ότι οι πωλήσεις μπύρας θα εκτοξευθούν…
Σε αυτό προσδοκούν οι επικεφαλής της ιαπωνικής εταιρίας Suntory με το νέο προϊόν που κυκλοφορεί στα ράφια των καταστημάτων στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.
Η νέα μπύρα «Precious» υπόσχεται όμορφο δέρμα, αλλά και νεανική όψη και έχει στόχο το γυναικείο καταναλωτικό κοινό που συνήθως έχει μία τάση να αναζητά τρόπους για την διατήρηση της σφριγηλότητας του δέρματος.
Σε κάθε κουτάκι μπύρας «Precious» περιέχονται δύο γραμμάρια κολλαγόνου, τα οποία σύμφωνα με την εταιρία «θα δώσουν μία όμορφη, νεανική όψη» στους καταναλωτές. Όσο για τη λεζάντα της διαφήμισης, αυτή αναφέρει ότι «οι άνδρες καταλαβαίνουν αν ένα κορίτσι παίρνει κολλαγόνο ή όχι».
Παρότι επιστημονικά, όπως επισημαίνουν διεθνή δίκτυα, δεν αποδεικνύεται η αποτελεσματικότητα στην κατανάλωση της συγκεκριμένης μπύρας, η «Precious» αναμένεται να βρει πολλούς υποστηρικτές.
Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια όποιο προϊόν κυκλοφορεί στην Ιαπωνία με τη… μαγική λέξη «κολλαγόνο» γίνεται ανάρπαστο.
Σε αυτό προσδοκούν οι επικεφαλής της ιαπωνικής εταιρίας Suntory με το νέο προϊόν που κυκλοφορεί στα ράφια των καταστημάτων στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.
Η νέα μπύρα «Precious» υπόσχεται όμορφο δέρμα, αλλά και νεανική όψη και έχει στόχο το γυναικείο καταναλωτικό κοινό που συνήθως έχει μία τάση να αναζητά τρόπους για την διατήρηση της σφριγηλότητας του δέρματος.
Σε κάθε κουτάκι μπύρας «Precious» περιέχονται δύο γραμμάρια κολλαγόνου, τα οποία σύμφωνα με την εταιρία «θα δώσουν μία όμορφη, νεανική όψη» στους καταναλωτές. Όσο για τη λεζάντα της διαφήμισης, αυτή αναφέρει ότι «οι άνδρες καταλαβαίνουν αν ένα κορίτσι παίρνει κολλαγόνο ή όχι».
Παρότι επιστημονικά, όπως επισημαίνουν διεθνή δίκτυα, δεν αποδεικνύεται η αποτελεσματικότητα στην κατανάλωση της συγκεκριμένης μπύρας, η «Precious» αναμένεται να βρει πολλούς υποστηρικτές.
Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια όποιο προϊόν κυκλοφορεί στην Ιαπωνία με τη… μαγική λέξη «κολλαγόνο» γίνεται ανάρπαστο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr