Στήθη εναντίον αφαλών: Το νέο trend που σαρώνει στα social media
19.06.2015
14:09
Όπως λέει χαρακτηριστικά ο ιστότοπος της φίρμας Curvy Kate, «υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα που μπορεί να ελέγξει μία γυναίκα στο σώμα της από το αν είναι αρκετά ευλύγιστη ή αδύνατη για να αγκαλιάζει την ίδια της τη μέση»
Την περασμένη εβδομάδα, το trend #BellyButtonChallenge δέχθηκε σφοδρές επικρίσεις από φεμινιστικές οργανώσεις και χρήστες των social media, επειδή θεωρήθηκε ότι προωθεί μη υγιή πρότυπα σώματος.
Η νέα αυτή πρόκληση είχε ξεκινήσει από την Ιαπωνία και καλούσε τους χρήστες φωτογραφηθούν με γυμνή την κοιλιά τους, ενώ αγγίζουν τον αφαλό τους περνώντας το ένα χέρι γύρω από τη μέση τους. Φυσικά, για να πετύχει κανείς κάτι τέτοιο πρέπει να έχει πολύ λεπτή μέση και μεγάλη ευλυγισία, με αποτέλεσμα να προωθούνται εικόνες εξαιρετικά αδύνατων γυναικών ενώ δεν έλειπαν και σχόλια του τύπου «όσοι δεν μπορούν να το κάνουν πρέπει να χάσουν κιλά».
Ως απάντηση σε αυτήν την πρόκληση, που εστιάζει υπερβολικά στο βάρος και τις «ιδανικές αναλογίες», η εταιρεία εσωρούχων Curvy Kate, σε συνεργασία με την φιλανθρωπική οργάνωση για τον καρκίνο του στήθους CoppaFeel! οργάνωσαν την δική τους καμπάνια.
Χρησιμοποιώντας το hashtag #BoobsOverBellyButtons, προτρέπουν τις γυναίκες να πραγματοποιήσουν μία πολύ πιο εύκολη αλλά ουσιαστική πρόκληση: να αγγίξουν το στήθος τους στο πλαίσιο της αυτοψηλάφησης, μίας εξέτασης που σώζει πολλές γυναικείες ζωές κάθε χρόνο.
Η νέα αυτή πρόκληση είχε ξεκινήσει από την Ιαπωνία και καλούσε τους χρήστες φωτογραφηθούν με γυμνή την κοιλιά τους, ενώ αγγίζουν τον αφαλό τους περνώντας το ένα χέρι γύρω από τη μέση τους. Φυσικά, για να πετύχει κανείς κάτι τέτοιο πρέπει να έχει πολύ λεπτή μέση και μεγάλη ευλυγισία, με αποτέλεσμα να προωθούνται εικόνες εξαιρετικά αδύνατων γυναικών ενώ δεν έλειπαν και σχόλια του τύπου «όσοι δεν μπορούν να το κάνουν πρέπει να χάσουν κιλά».
Ως απάντηση σε αυτήν την πρόκληση, που εστιάζει υπερβολικά στο βάρος και τις «ιδανικές αναλογίες», η εταιρεία εσωρούχων Curvy Kate, σε συνεργασία με την φιλανθρωπική οργάνωση για τον καρκίνο του στήθους CoppaFeel! οργάνωσαν την δική τους καμπάνια.
Χρησιμοποιώντας το hashtag #BoobsOverBellyButtons, προτρέπουν τις γυναίκες να πραγματοποιήσουν μία πολύ πιο εύκολη αλλά ουσιαστική πρόκληση: να αγγίξουν το στήθος τους στο πλαίσιο της αυτοψηλάφησης, μίας εξέτασης που σώζει πολλές γυναικείες ζωές κάθε χρόνο.
Όπως λέει χαρακτηριστικά ο ιστότοπος της φίρμας Curvy Kate, «υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα που μπορεί να ελέγξει μία γυναίκα στο σώμα της από το αν είναι αρκετά ευλύγιστη ή αδύνατη για να αγκαλιάζει την ίδια της τη μέση».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr