Ιαπωνία: Φρένο στο πανάκριβο στάδιο για τους Ολυμπιακούς του 2020
17.07.2015
19:01
Μετά από μακρά συζήτηση στην κυβέρνηση και τις αντιρρήσεις της κοινής γνώμης, το σχέδιο για το στάδιο των Ολυμπιακών του 2020 απορρίθηκε
Τα πράγματα με το συγκεκριμένο στάδιο δεν πήγαιναν καλά από την αρχή. Παρά το ότι το σχέδιο προέρχεται από το μεγαλύτερο όνομα της παγκόσμιας αρχιτεκτονικής αυτή την εποχή, την Ιρανή Zaha Hadid, παρά το ότι είχε πάρει το ΟΚ για να προχωρήσει, η ιαπωνική κυβέρνηση αποφάσισε τελικά να κάνει πίσω. Και να ακυρώσει την κατασκευή του, υπακούοντας παράλληλα και στην άποψη της κοινής γνώμης που ποτέ δεν συμπάθησε αυτό το «κράνος ποδηλάτου» όπως το είχαν ονομάσει από την πρώτη στιγμή.
Μάλιστα σε πρόσφατη δημοσκόπηση που έγινε από το κρατικό κανάλι της Ιαπωνίας, το 81% των κατοίκων της χώρας ήταν εναντίον στην ολοκλήρωση της κατασκευής αυτού του σταδίου.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα πάντως είναι το οικονομικό. Καθώς οι τελευταίες προβλέψεις για την κατασκευή του έφθασαν στα 2,03 δισ. δολάρια, πολύ πιο πάνω από το 1,05 δισ. δολάρια που ήταν η αρχική εκτίμηση. Το κόστος αυτό θα καθιστούσε το συγκεκριμένο στάδιο το ακριβότερο στον κόσμο, πολύ πιο πάνω από το MetLife Stadium στο Νιου Τζέρσεϊ της Αμερικής, που είχε φθάσει το 1,6 δισ. δολάρια.
Όπως και να έχει, η Ιαπωνία βρίσκεται πλέον σε εξαιρετικά δυσχερή θέση. Καθώς μένουν μόλις πέντε χρόνια για να εγκρίνει ένα νέο σχέδιο και τελικά να προλάβει τις προθεσμίες στην κατασκευή του έτσι ώστε να είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2020.
Μάλιστα σε πρόσφατη δημοσκόπηση που έγινε από το κρατικό κανάλι της Ιαπωνίας, το 81% των κατοίκων της χώρας ήταν εναντίον στην ολοκλήρωση της κατασκευής αυτού του σταδίου.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα πάντως είναι το οικονομικό. Καθώς οι τελευταίες προβλέψεις για την κατασκευή του έφθασαν στα 2,03 δισ. δολάρια, πολύ πιο πάνω από το 1,05 δισ. δολάρια που ήταν η αρχική εκτίμηση. Το κόστος αυτό θα καθιστούσε το συγκεκριμένο στάδιο το ακριβότερο στον κόσμο, πολύ πιο πάνω από το MetLife Stadium στο Νιου Τζέρσεϊ της Αμερικής, που είχε φθάσει το 1,6 δισ. δολάρια.
Όπως και να έχει, η Ιαπωνία βρίσκεται πλέον σε εξαιρετικά δυσχερή θέση. Καθώς μένουν μόλις πέντε χρόνια για να εγκρίνει ένα νέο σχέδιο και τελικά να προλάβει τις προθεσμίες στην κατασκευή του έτσι ώστε να είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2020.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr