Την ερχόμενη εβδομάδα τα δειγματοληπτικά τεστ σε αυτοκίνητα της Volkswagen
25.09.2015
13:22
Τα αυτοκίνητα θα επιλεγούν τυχαία και την εποπτεία των αξιολογήσεων θα έχει ανεξάρτητη επιτροπή
Οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι που προβλέπεται να διενεργηθούν σε περίπου εκατό αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί στη Γαλλία για να επιβεβαιωθεί, εν μέσω του σκανδάλου Volkswagen, πως τα οχήματα τηρούν τους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων, θα ξεκινήσουν "από την ερχόμενη εβδομάδα", ανακοίνωσε σήμερα η υπουργός Οικολογίας Σεγκολέν Ρουαγιάλ.
Αυτοί οι έλεγχοι, που ανακοινώθηκαν χθες έπειτα από ένα στρογγυλό τραπέζι με εκπροσώπους των κατασκευαστών που εμπορεύονται αυτοκίνητα στη Γαλλία, έχουν σκοπό "να διασαφηνίσουν πλήρως ότι δεν υπάρχει απάτη", δήλωσε η υπουργός στο ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1.
Τα αυτοκίνητα θα επιλεγούν τυχαία και την εποπτεία των αξιολογήσεων θα έχει ανεξάρτητη επιτροπή.
Τα αυτοκίνητα που θα ελεγχθούν, με την έγκριση των ιδιοκτητών τους, δεν θα είναι μόνο παραγωγής των γάλλων κατασκευαστών, "αλλά όλων των εμπορικών σημάτων" που πωλούνται στη χώρα, διευκρίνισε χθες ο Λοράν Μπενουά, επικεφαλής της εταιρίας Utac-Ceram που έχει επιφορτιστεί με την πιστοποίηση των ελέγχων στα αυτοκίνητα.
Εξάλλου η υπουργός απέρριψε σήμερα το αίτημα της επικεφαλής των Οικολόγων Εμανουέλ Κος να απαγορευθεί η πώληση ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων στη Γαλλία μέχρι το 2025. Η απαίτηση αυτή δεν "είναι σοβαρή", εκτίμησε η Ρουαγιάλ. "Δεν μπορεί κανείς να πραγματεύεται προβλήματα τέτοιας σοβαρότητας εκτοξεύοντας ιδεολογικά συνθήματα σε βάρος των γαλλικών συμφερόντων", είπε, υπογραμμίζοντας πως τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν "το ένα δεύτερο των πωλήσεων" αυτοκινήτων στη Γαλλία. "Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μην δίνεται πλέον πλεονέκτημα στα ντιζελοκίνητα, αυτό είναι προφανές. Πρέπει να επενδύσουμε μαζικά στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο".
Ο γερμανικός όμιλος Volkswagen, κάτοχος 12 εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων και φορτηγών, παραδέχθηκε ότι είχε τοποθετήσει ένα λογισμικό παραποίησης των στοιχείων εκπομπής ρύπων στους κινητήρες ντίζελ τύπου EA189 σε περίπου 11 εκατομμύρια από τα οχήματά του σε ολόκληρο τον κόσμο.
Αυτοί οι έλεγχοι, που ανακοινώθηκαν χθες έπειτα από ένα στρογγυλό τραπέζι με εκπροσώπους των κατασκευαστών που εμπορεύονται αυτοκίνητα στη Γαλλία, έχουν σκοπό "να διασαφηνίσουν πλήρως ότι δεν υπάρχει απάτη", δήλωσε η υπουργός στο ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1.
Τα αυτοκίνητα θα επιλεγούν τυχαία και την εποπτεία των αξιολογήσεων θα έχει ανεξάρτητη επιτροπή.
Τα αυτοκίνητα που θα ελεγχθούν, με την έγκριση των ιδιοκτητών τους, δεν θα είναι μόνο παραγωγής των γάλλων κατασκευαστών, "αλλά όλων των εμπορικών σημάτων" που πωλούνται στη χώρα, διευκρίνισε χθες ο Λοράν Μπενουά, επικεφαλής της εταιρίας Utac-Ceram που έχει επιφορτιστεί με την πιστοποίηση των ελέγχων στα αυτοκίνητα.
Εξάλλου η υπουργός απέρριψε σήμερα το αίτημα της επικεφαλής των Οικολόγων Εμανουέλ Κος να απαγορευθεί η πώληση ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων στη Γαλλία μέχρι το 2025. Η απαίτηση αυτή δεν "είναι σοβαρή", εκτίμησε η Ρουαγιάλ. "Δεν μπορεί κανείς να πραγματεύεται προβλήματα τέτοιας σοβαρότητας εκτοξεύοντας ιδεολογικά συνθήματα σε βάρος των γαλλικών συμφερόντων", είπε, υπογραμμίζοντας πως τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν "το ένα δεύτερο των πωλήσεων" αυτοκινήτων στη Γαλλία. "Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μην δίνεται πλέον πλεονέκτημα στα ντιζελοκίνητα, αυτό είναι προφανές. Πρέπει να επενδύσουμε μαζικά στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο".
Ο γερμανικός όμιλος Volkswagen, κάτοχος 12 εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων και φορτηγών, παραδέχθηκε ότι είχε τοποθετήσει ένα λογισμικό παραποίησης των στοιχείων εκπομπής ρύπων στους κινητήρες ντίζελ τύπου EA189 σε περίπου 11 εκατομμύρια από τα οχήματά του σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr